Lexus (a jeho evropska anabaze)
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
IS-F CCS zavodniho oddeleni Toyoty vypada zajimave (tedy az na ten automat, tradicne...), ale obavam se, ze u nas se to do prodeje nedostane nikdy...
http://www.autoforum.cz/predstaveni/lex ... n-paketem/
http://www.autoforum.cz/predstaveni/lex ... n-paketem/
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
Toto uz vypada, ze bude pravda
http://www.autoforum.cz/bleskovky/lexus ... e-za-7-14/
Nic to ovem nemeni na tom, ze o zbytku nabidky Lexusu to nerika zhola nic
http://www.autoforum.cz/bleskovky/lexus ... e-za-7-14/
Nic to ovem nemeni na tom, ze o zbytku nabidky Lexusu to nerika zhola nic
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
Problem je ze Lexus IS nie je ani tak dokonale pohodlny a uz vobec nie nepriestrelne kvalitny ako jeho slubuje jeho legenda...honziss píše:IS250 neni spatny auto. Problem je v tom, ze vypada docela sportovne a sportovni auto to neni. Je to proste maly pohodlny sedan jako stvoreny na dlouhe cestovani, k tomu ho pouzivam a jsem spokojen.
Co se lexusu uprit neda je kvalita a dotazenost vsech detailu.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Lexus LFA Nurburgring Edition ocima Chrise Harrise - na Nurburgringu
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Přidám svoje zážitky z nedávné projížďky s IS 200d na 17" zimních pneu. Pokud jde o vzhled, nemám proti řadě IS námitky, naopak oceňuji, že vypadá tak nějak normálně a evidentně nebylo cílem udělat vůz, ze kterého všichni padnou hned na zadek. Zpracování interiéru je taky slušné, spíš lepší než u konkurence, sedadla bych popsal jako skvělá, komfortní, ale s dobrým bočním vedením už v základním provedení. První zádrhel vidím v tom, že vůz je prezentován jako sportovní sedan. V dnešní době, kdy za sportovní je považován jen stroj se zrychlením na stovku pod 5 vteřin a velmi tvrdým podvozkem, bude většina zájemců jistě zklamaná. V autě jsem ujel asi 20 km, část po dost rozbité cestě, část po hladké, klikaté s několika horizonty v zatáčkách. Komfort považuji v této třídě za mírně nadprůměrný, při tom je auto pořád dobře ovladatelné. Při ostřejším nájezdu do zatáčky IS spolehlivě zatočí a záď se začne velmi čitelně přetáčet. Až potud je vše v pořádku, jenže nyní do děje nekompromisně zasáhne ESP a je po srandě. A to je z mého pohledu hlavní a pořádný průšvih. Že je podvozek měkký a tento konkrétní motor slabý ještě neznamená, že se auto nemůže chovat sportovně. Dokonce i necitlivé elekrořízení by se dalo přežít. Jak jsem už řekl, IS se i v této slabé verzi chová na limitu čitelně a naprosto nezáludně bez odporné nedotáčivosti. O to strašnější je ta blbá stabilizace. Člověk už už cítí, jak to může poslat bokem a v tom nejlepším mu všechno seberou. Zločin! Nicméně mám domluvenou ještě jednu zkušební jízdu s tím, že to snad možná přece jenom jde jakýmsi způsobem vypnout, tak uvidíme.
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Lexus IS (200d, 220d, 250) je komfortní příjemné auto na každý den, s klasickou koncepcí pohonu, spolehlivé, bezpečné, tiché a dobře vybavené. Nevím o tom, že by tyto auta někdo prezentoval jako sportovní. Jestli se něco takového píše v katalogu, to je možné..tohle najdete dnes v katalogu snad i u Dacie. IS 350 (které se u nás neprodává) už za sportovní označit lze, IS-F pak zcela bezpochyby. To, že je univerzálnější než M3 a podvozek není tak nekompromisní, je pravda. Ale sportovnost nelze měřit jen tuhostí podvozku že.. Netvrdím, že je IS-F lepší než M3..ale bude se ho držet velmi statečně na okruhu a v denním provozu bude příjemnější. Nikdo ani nikdy netvrdil, že je to konkurent M3..to z něj udělali novináři.
Stabilizaci LZE zcela vypnout jak u IS 250, tak u IS-F..odjakživa. U dieselů taky. Že to neví lidé, kteří ta auta viděli jen na obrázku nebo někde v showroomu chápu. Že to neví pan Janda je smutné. Zajímá-li někoho jak, pak stačí u stojícího auta zmáčknout tlačítko pro vypnutí protiprokluzu a přidržet jej cca 3-5 vteřin. Na displeji se objeví nápis VSC off a kontrolka vypnutého protiprokluzu. A sama se nezapne ani když se budete pokoušet hodit to na střechu. A že se s IS-F bez vypnutí stabilizace ani nedá jezdit? Můžete to nějak rozvést? Stejně jako myšlenku, že jak má něco automat, tak už to není sportovní?
Je zajímavé, jak je dnes hlavním atributem toho, zda je auto dobré nebo špatné, to, jestli je dostatečně sportovní. Copak každý chce sportovní auto? Jsou lidé, představte si, kteří třeba s autem jezdí dlouhé vzdálenosti, nebo se s ním denně kodrcají po našich tankodromech a víc než "ukecaný" volant ocení tichost, sedačky ze kterých nebolí záda, komfortní výbavu, zvuk audia..nebo třeba i blbé osvětlené prahy. Prostě Lexus (s výjimkou IS-F a LFA) nedělá sportovní, ale komfortní auta. A co má být? Sportovní = dobré?
Jediné, s čím se dá souhlasit, je vyhnout se dieselům. Nejsou to motory dělané extra pro Lexus, nacpali je tam jen kvůli jejich oblibě na evropském trhu. A nejsou dobré. Když už, tak IS 200d je kupodivu o něco lepší než IS 220d. Ale mít Lexus bez automatu, smrdět naftou a poslouchat rachtani? Blbost..
Stabilizaci LZE zcela vypnout jak u IS 250, tak u IS-F..odjakživa. U dieselů taky. Že to neví lidé, kteří ta auta viděli jen na obrázku nebo někde v showroomu chápu. Že to neví pan Janda je smutné. Zajímá-li někoho jak, pak stačí u stojícího auta zmáčknout tlačítko pro vypnutí protiprokluzu a přidržet jej cca 3-5 vteřin. Na displeji se objeví nápis VSC off a kontrolka vypnutého protiprokluzu. A sama se nezapne ani když se budete pokoušet hodit to na střechu. A že se s IS-F bez vypnutí stabilizace ani nedá jezdit? Můžete to nějak rozvést? Stejně jako myšlenku, že jak má něco automat, tak už to není sportovní?
Je zajímavé, jak je dnes hlavním atributem toho, zda je auto dobré nebo špatné, to, jestli je dostatečně sportovní. Copak každý chce sportovní auto? Jsou lidé, představte si, kteří třeba s autem jezdí dlouhé vzdálenosti, nebo se s ním denně kodrcají po našich tankodromech a víc než "ukecaný" volant ocení tichost, sedačky ze kterých nebolí záda, komfortní výbavu, zvuk audia..nebo třeba i blbé osvětlené prahy. Prostě Lexus (s výjimkou IS-F a LFA) nedělá sportovní, ale komfortní auta. A co má být? Sportovní = dobré?
Jediné, s čím se dá souhlasit, je vyhnout se dieselům. Nejsou to motory dělané extra pro Lexus, nacpali je tam jen kvůli jejich oblibě na evropském trhu. A nejsou dobré. Když už, tak IS 200d je kupodivu o něco lepší než IS 220d. Ale mít Lexus bez automatu, smrdět naftou a poslouchat rachtani? Blbost..
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
Tak proč jste je hned nevrátil? Někdo Vás nutil s tím týden koexistovat? To museli být ale zlí lidé.. Tyhle frajerský kecičky..to mě baví. Půjčit si zadarmo auto s cenovkou přes milion, jezdit s ním po Praze do práce a za holkama, na parkovišti párkrát zatáhnout za ruční brzdu a až dojde benzín, tak vrátit a napsat, že auto je "nejízdní".. To je co za slovo z klávesnice motoristického novináře? To jako že to auto nejezdilo nebo co si pod tím představit? Kolik kilometrů a kde jste s tím najel?pjanda píše:IS 350? To se na Slovensku prodavalo? U nas byl - pokud se nemyslim - vrcholem 250, pak az IS-F.merlin píše:Mal som IS 350 a podarilo sa mi ho uspesne vratit, len som podpisal mlcanlivost na vsetky okolnosti...
Kazdopadne se nedivim, jezdil jsem s 220d i 250 a vratit jsem chtel oboji hned, i kdyz jsem to mel pujcene jen s vidinou tydenni koexistence Zejmena 220d byl priserny, 250 spise uz jen moc "nejizdni"...
Btw. IS-F jste tedy neřídil vůbec. To se dalo čekat. No hlavně že přesně víte, že s ESP se s tím vůbec nedalo jezdit a museli tam jeho vypínání doplnit. Pište raději o něčem, o čem máte alespoň základní znalosti, jinak se při postu šéfredaktora motoristického webu dost shazujete. Trošku profesionality..
edit: Teď jsem si ještě přečetl sekci "http://www.autoforum.cz/ostatni/proc-ci ... oforum-cz/?" To jste doufám nepsal Vy? Protože pokud ano, tak jen v tomto vlákně jste to popřel téměř v každém Vašem příspěvku..
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
lexus to bude zrejme zajimavy oddil...
Re: Lexus a jeho evropska anabaze
lexus píše:Tak proč jste je hned nevrátil? Někdo Vás nutil s tím týden koexistovat? To museli být ale zlí lidé.. Tyhle frajerský kecičky..to mě baví. Půjčit si zadarmo auto s cenovkou přes milion, jezdit s ním po Praze do práce a za holkama, na parkovišti párkrát zatáhnout za ruční brzdu a až dojde benzín, tak vrátit a napsat, že auto je "nejízdní".. To je co za slovo z klávesnice motoristického novináře? To jako že to auto nejezdilo nebo co si pod tím představit? Kolik kilometrů a kde jste s tím najel?
Btw. IS-F jste tedy neřídil vůbec. To se dalo čekat. No hlavně že přesně víte, že s ESP se s tím vůbec nedalo jezdit a museli tam jeho vypínání doplnit. Pište raději o něčem, o čem máte alespoň základní znalosti, jinak se při postu šéfredaktora motoristického webu dost shazujete. Trošku profesionality..
edit: Teď jsem si ještě přečetl sekci "http://www.autoforum.cz/ostatni/proc-ci ... oforum-cz/?" To jste doufám nepsal Vy? Protože pokud ano, tak jen v tomto vlákně jste to popřel téměř v každém Vašem příspěvku..
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Jj, solidní