Taky Vás štvou lidi, kteří zapínaj mlhovky jen co začne trochu padat mlha a na probliknutí dálkovejma reagují velice nepříjemně?
Např. včera v Praze... Jel sem navečer po praze, trošku padla mlhla a každej druhej měl zaplý přední i zadní mlhovky, dokonce i při popojíždění v koloně. Pro mě osobně to je velice nepříjemné, sám mlhovky používám pouze v krajních případech, pokud je viditelnost takřka nulová.
Sme dvaja...najviac ma ale stvu specialisti co si hmlovky zapinaju aj v dazdi alebo pri snezeni, kedy sa o nejakom vyraznom zhorseni viditelnosti hovorit fakt neda...a dalsi pripad su taky co si tie hmlovky zapnu v tej hmle, no na dalsich 50km bez hmly ich maju furt zapnute(co ak nahodou... )
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
tak zrovna dneska jsem nad těma mlhovkama přemejšlel............s předníma mlhovkama pokud svítěj kam maj nemám absolutně žádný problém, pouze nechápu jejich přínos. Nikdy jsem neměl pocit, že v mlze s nima vidím nějak líp či dál nebo tak něco. Taktéž pro protijedoucího není auto se zaplejma předníma mlhovkama vidět ani dřív, ani líp (dle mého včerejšího a dnešního pozorování). Viditelnost zadních mlhovek je trochu jiný příběh, ale každopádně jejich použití zejména ve městě či v hustým provozu je pičovina a to i v případě mlhy nejhustší. Voči jsou z toho za hodinu v prdeli a některý auta maj mlhovky tak dobře, že nakonec není velký umění přehlídnout rozsvícený brzdový. Takže souhlas se šmoulou, zadní mlhovka je dobrá snad jen k tomu, když auto někde v mlze zhebne a stojí u kraje, či se pohybuje výrazně pomalejší rychlostí. Jinak na piču.
Tak dneska na me vystoupil pan z audiny a velice neprijemne na me kricel, ze na nej svitim dalkovyma. Potom co jsem mu opacil at ti vypne ty mlhovky, ze neni zadna mlha, tak se rozkricel, ze mlha pred chvili byla (nebyla) a bude (neni). Cely se to odehralo v kolone na Jizni spojce a na Bohdalci.
Naprostý souhlas. Zrovna teď je v Ostravě viditelnost cca 500m, což považuji za relativně v pohodě, přesto jezdí spousta lidí se zbytečně zapnutýma zadníma mlhovkama. Za dobrý nápad považuju mlhovky při vyšší rychlosti v dešti, kdy přes vodní tříšť za autem nejsou pořádně vidět světla. Já mám navíc stříbrné auto, které je vidět o to hůř. Za dost špatný nápad naopak považuju používání zadních mlhovek v noci. Pamatuju na exota, za kterým jsem jel v noci v mlze od Bruntálu na Šternberk. Viditelnost cca 40m a tma a mlhovka oktávky mi pálila přímo do ksichtu, takže jsem neviděl v podstatě nic jiného.
Ideální umístění zadních mlhovek je imho dole v nárazníku, jednak proto, že mlha nesahá až k zemi, a jednak proto, že si je pak člověk těžko splete s brzdami. Král špatného umístění je naopak imho Felicie.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
v noci oslňují spíš, protože oko se přizpůsobí tomu nejsvětlejšímu, ve dne je světlo i kolem.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz