Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Kromě tuhosti karoserie - má ještě vaše doporučení jiný základ? Říkám si, že když auto pro radost, může být klidně otevřený (stoupat na Grossglockner s otevřenou střechou musí být fajn, ne? ).
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
já to mám taky tak , že když sním o autu pro radost, tak jedině o otevřeným (nová miata nebo jetý z3 -28i by i stačilo, furt sa nemožu rozhodnůť )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Tak to já to mám přesně naopak a z tohto výběru bych jako otevřenou verzi nechtěl ani jedno. Když otevřený auto, tak jedině cat nebo ariel .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Jako letět 200 po okresce v kabriu už chce docela koule Střecha přece jen udělá dost... kabrio bych bral v normální verzi, když M, tak kupéKFL píše:Kromě tuhosti karoserie - má ještě vaše doporučení jiný základ? Říkám si, že když auto pro radost, může být klidně otevřený (stoupat na Grossglockner s otevřenou střechou musí být fajn, ne? ).
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
No je otázkou, jestli mám pořád věk na to, abych jezdil po okresce 2 kila . Jak stárnu, jezdím sice pořád svižně, ale rozhodně pomalejc, než před 10 lety.Deli píše:Jako letět 200 po okresce v kabriu už chce docela koule
Možná je to taky autem, přecijen naftová Octa II RS s DSG nebo Vel Satis, kterejma se přibližuju dneska, nejsou na tyhle věci úplně stavěný . Třeba mi to nový auto zase vleje trochu chuligánství do žil .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
v jakem smeru?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Ja neco podobneho resil pred nekolika mesici taky, nejdriv jsem nevedel co chci (Atom, Evo, STI, M3/M5, Lotusy, Speedster, S2000, 911, S3, S4, RS6, FFRS, Golf R32/R36, 300ZX, 350Z, RX7/8, SLK AMG a plno dalsiho) ale pak se probudil klukovsky sen a zameril jsem se jen a pouze na Porsche 911 (996/997) Carrera/ Carrera S, maual. Nic jineho.
zajimal jsem se samozrejme o ceny ND a servisu, ale co jsem zjistil od nekolika majitelu nebylo vubec tak hrozne jak popisujes.
Servisni prohlidka po 20tkm cca 10 - 12000kc
po 40tkm cca 25tkc ( pocitano s brzdami,mylsim desky nepamatuju si to presne )
gumy sada cca 25 - 28tkc dle vyrobce.
Pri uvazovanem najezdu do 5000km rocne jsou to castky ktere se daji zvladnout.
nakonec jsem ty penize investoval jinak, takze splneni snu se odklada.
zajimal jsem se samozrejme o ceny ND a servisu, ale co jsem zjistil od nekolika majitelu nebylo vubec tak hrozne jak popisujes.
Servisni prohlidka po 20tkm cca 10 - 12000kc
po 40tkm cca 25tkc ( pocitano s brzdami,mylsim desky nepamatuju si to presne )
gumy sada cca 25 - 28tkc dle vyrobce.
Pri uvazovanem najezdu do 5000km rocne jsou to castky ktere se daji zvladnout.
nakonec jsem ty penize investoval jinak, takze splneni snu se odklada.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
presne tak, o to je skoda se pripravit, cabrio tomu dodava uplne jiny rozmerKFL píše:Kromě tuhosti karoserie - má ještě vaše doporučení jiný základ? Říkám si, že když auto pro radost, může být klidně otevřený (stoupat na Grossglockner s otevřenou střechou musí být fajn, ne? ).