Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Co by mně osobně vadilo u MX-5, tak je nulový wow efekt, aspoň pro mě. Ale to je asi tím, že nejsem žádný echt meziplynař, takže kromě jízdních vlastností mě zajímá i vzhled...
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
XKR uz ma kompresor ne?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Tak jsem výběr zúžil na M3 E46, Z3M a Z4M (ať už roadster nebo coupe) a Hondu S2000. Jeden by řekl, že to budu mít jednodušší, ale zdá se, že opak je pravdou . Já se na to asi vykašlu a koupím si motorku .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Neviem, ci sa vojde do rozpoctu... ale co tak doviezt z US Cadillac CTS-V? Ma sice kompresor, ma sice 4 dvere, ale zase tak zabavnych aut s manualom vela nie je.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Tak za mě jednoznačně Z4MC. Banglovský design je supr a motor taky docela ujde . Četl jsi test od pJandy, Z4M vs. M3E46?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Za mně Z3M roadster - banglova zetčtyrka se mi (narozdíl od jarky) nelíbí ani trochu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Právě že četl, dost mi zamotal hlavu. A to jsem ho nečetl poprvé.jarka píše:Tak za mě jednoznačně Z4MC. Banglovský design je supr a motor taky docela ujde . Četl jsi test od pJandy, Z4M vs. M3E46?
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
nj, ono to totiz nelze jednoznacne rict, ze jedno z tech aut je lepsi. kazde ma trochu jine silne stranky, kdybych mel ted kupovat, vemu Z4Mc, ale maje M3 v garazi, nemenil bych.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
A nejhorší na tom všem je, že už jen najít nějaký fajn kus je problém. Většina majitelů má neodbytnou touhu na autě něco měnit (v tom lepším případě jde jen o výfuk, v horším potom podvozek, rozpěry, volant atd.). Nevadil by mi bouraný kus, pokud to bylo dobře opraveno, nevadí mi ani velká kilometráž, pokud je doložený servis, ale takových aut je prostě málo a bude to jen horší.
I když ve Švédsku je teď Z3MR z roku 99 po prvním majiteli, nájezd jen asi 40 tkm, nebouraný, bez úprav... chce za to skoro milion... takže jsou .
I když ve Švédsku je teď Z3MR z roku 99 po prvním majiteli, nájezd jen asi 40 tkm, nebouraný, bez úprav... chce za to skoro milion... takže jsou .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Ty uvažuješ i o roadsteru? Ber rozhodně kupé, ať už Z3 nebo Z4