až tě na semaforech dá obyč suprd, tak budeš mluvit jinakJenyk píše:A4. Ten V8 je samozřejmě také zajímavý, ale dává se do až A6/S4 a výš a to už nechci, znám se a myslím že A4 s 265 kobylkami by mi stačila. Žádný ochotný němčinář který by ten odkaz rozklíčoval tu není?
Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Alex: asi ani ne, já ve městě nezávodím.
Goes: kušuj, osle.
Goes: kušuj, osle.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
chovej se slusne a premoz svou lenost
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Jo, translátor zkusím, to mne nenapadlo.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
a pak napis poznatky jiank ve final to je stejne jedno co koupis, pokakat se muze uplne vse
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ono opravdu asi byl u 3.2 nějaký problém, když začneš trochu googlit, tak to není úplně cajk Takže první ročníky bych asi nebral určitě a je otázka, jestli fakt neni lepší vzít 4.2 a mít klid Resp. na 4.2 jsem nic nenašel...Jenyk píše:Vyskytuje se to a nejde jen o ten jeden případ (například: http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=47556). Chci vědět co je příčinou a jestli je odstraněná u novějších ročníků.
Hm...tak jediné co jsem našel že snad šlo o vadné řetězy v letech 2003 a 2004 - bylo na nich laserem vypálené logo Sachs a to místo bylo kvůli změně vlastností materiálu pod laserem slabým článkem (doslova). Bohužel neumím německy: http://www.a3quattro.de/index.php?page= ... eadID=5496. Je to o VR6 ale snad to byl problém všech rozvodových řetězů v Audi v té době. Pokud ale někdo víte více, zkuste se podělit, tohle se mi moc nezdá.
goes píše:Ja ze sveho okoli mohu nyni mluvit za 3 kousky A6tek s 3,2 FSI. Ani jeden nemel a nema zadny problem.
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Na to bych ti i něco napsal, ale nenapíšu A Superb není vůbec špatné auto 3.6 na sportovnim podvozku je docela prímaAlex.. píše:až tě na semaforech dá obyč suprd, tak budeš mluvit jinakJenyk píše:A4. Ten V8 je samozřejmě také zajímavý, ale dává se do až A6/S4 a výš a to už nechci, znám se a myslím že A4 s 265 kobylkami by mi stačila. Žádný ochotný němčinář který by ten odkaz rozklíčoval tu není?
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
tak já o závodění nemluvilJenyk píše:Alex: asi ani ne, já ve městě nezávodím.
Rozvody Audi 3,2
Prošel jsem ty odkazy. Je to zřejmě docela veliká aféra. Problémem se jeví dlouhé servisní intervaly, používání olejů s nízkou viskozitou a krátké trasy. Tahle kombinace působí degradaci oleje a to zase rychlé opotřebení napínáku rozvodového řetězu. Týká se zejména benzínových motorů VR6 a V6 Audi ale nejen těch, zmiňují i menší TFSI. Existuje diagnostika která určí odchylky natočení vačkových hřídelů, načaté řetězy se dají také poznat sluchem zejména podle kovových pazvuků slyšitelných mezi vzduchovým filtrem a sáním. Motor musí běžet sametově, žádné divné zvuky, žádná kolísání otáček a to při jakýchkoliv teplotách a otáčkách. Ochranou jsou jen krátké intervaly výměny oleje 10 - 15 000 km. Nenašel jsem zmínku o tom, že by to už bylo vyřešené.
Ke stažení je rozsáhlá zpráva, ta má ale přes 150 stran a překladač ji nesežral. Tohle mi ale zatím stačí.
Někdo tu snad psal že je to jen fáma.....?
Ke stažení je rozsáhlá zpráva, ta má ale přes 150 stran a překladač ji nesežral. Tohle mi ale zatím stačí.
Někdo tu snad psal že je to jen fáma.....?
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27866
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
U tech malych TSI je to uz asi vyresene. Nedavno jsem menil motor (1.4 118kW) a od VW dorazil novy, ktery uz mel uplne jinou konstrukci napinani retezu a jeste dalsi drobne zmeny tam byly.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time