Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Alex..
Pan Řidič
Příspěvky: 464
Registrován: ned 22 kvě 09:48

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Alex.. »

Jenyk píše:A4. Ten V8 je samozřejmě také zajímavý, ale dává se do až A6/S4 a výš a to už nechci, znám se a myslím že A4 s 265 kobylkami by mi stačila. Žádný ochotný němčinář který by ten odkaz rozklíčoval tu není?
až tě na semaforech dá obyč suprd, tak budeš mluvit jinak :D
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Jenyk »

Alex: asi ani ne, já ve městě nezávodím.

Goes: kušuj, osle.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od goes »

chovej se slusne a premoz svou lenost
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Jenyk »

Jo, translátor zkusím, to mne nenapadlo.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od goes »

a pak napis poznatky :) jiank ve final to je stejne jedno co koupis, pokakat se muze uplne vse
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Deli »

Jenyk píše:Vyskytuje se to a nejde jen o ten jeden případ (například: http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=47556). Chci vědět co je příčinou a jestli je odstraněná u novějších ročníků.

Hm...tak jediné co jsem našel že snad šlo o vadné řetězy v letech 2003 a 2004 - bylo na nich laserem vypálené logo Sachs a to místo bylo kvůli změně vlastností materiálu pod laserem slabým článkem (doslova). Bohužel neumím německy: http://www.a3quattro.de/index.php?page= ... eadID=5496. Je to o VR6 ale snad to byl problém všech rozvodových řetězů v Audi v té době. Pokud ale někdo víte více, zkuste se podělit, tohle se mi moc nezdá.
Ono opravdu asi byl u 3.2 nějaký problém, když začneš trochu googlit, tak to není úplně cajk /:) Takže první ročníky bych asi nebral určitě a je otázka, jestli fakt neni lepší vzít 4.2 a mít klid :) Resp. na 4.2 jsem nic nenašel... :)
goes píše:Ja ze sveho okoli mohu nyni mluvit za 3 kousky A6tek s 3,2 FSI. Ani jeden nemel a nema zadny problem.
:))
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Deli »

Alex.. píše:
Jenyk píše:A4. Ten V8 je samozřejmě také zajímavý, ale dává se do až A6/S4 a výš a to už nechci, znám se a myslím že A4 s 265 kobylkami by mi stačila. Žádný ochotný němčinář který by ten odkaz rozklíčoval tu není?
až tě na semaforech dá obyč suprd, tak budeš mluvit jinak :D
Na to bych ti i něco napsal, ale nenapíšu :)) A Superb není vůbec špatné auto [-( 3.6 na sportovnim podvozku je docela príma ;;)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Alex..
Pan Řidič
Příspěvky: 464
Registrován: ned 22 kvě 09:48

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od Alex.. »

Jenyk píše:Alex: asi ani ne, já ve městě nezávodím.
tak já o závodění nemluvil :D
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Rozvody Audi 3,2

Příspěvek od Jenyk »

Prošel jsem ty odkazy. Je to zřejmě docela veliká aféra. Problémem se jeví dlouhé servisní intervaly, používání olejů s nízkou viskozitou a krátké trasy. Tahle kombinace působí degradaci oleje a to zase rychlé opotřebení napínáku rozvodového řetězu. Týká se zejména benzínových motorů VR6 a V6 Audi ale nejen těch, zmiňují i menší TFSI. Existuje diagnostika která určí odchylky natočení vačkových hřídelů, načaté řetězy se dají také poznat sluchem zejména podle kovových pazvuků slyšitelných mezi vzduchovým filtrem a sáním. Motor musí běžet sametově, žádné divné zvuky, žádná kolísání otáček a to při jakýchkoliv teplotách a otáčkách. Ochranou jsou jen krátké intervaly výměny oleje 10 - 15 000 km. Nenašel jsem zmínku o tom, že by to už bylo vyřešené.

Ke stažení je rozsáhlá zpráva, ta má ale přes 150 stran a překladač ji nesežral. Tohle mi ale zatím stačí.

Někdo tu snad psal že je to jen fáma.....?
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27865
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Příspěvek od řidičBOB »

U tech malych TSI je to uz asi vyresene. Nedavno jsem menil motor (1.4 118kW) a od VW dorazil novy, ktery uz mel uplne jinou konstrukci napinani retezu a jeste dalsi drobne zmeny tam byly.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět