No nevím, já ho měl dva roky, jezdil s ním denně, najel přes 40 tisíc a ani jediný problém. Navíc auto posledních 5 let jezdí okruhy a amatérskou rally a pokud vím, pořád bez úprav. Možná jsi jen neměl štěstí na kus.merlin píše:Ford Focus RS Mk1 som mal a s dobrym srdcom ho nemozem nikomu odporucat. To auto vydrzi jazdit bez aspon drobnej poruchy tak 2-3.tis, samosvorny diferencial vydrzi tak 20-30.tis, motor pri 60.tis straca kompresiu a treba ho minimalne prekruzkovat...
Ked ale funguje je to asi najuzasnejsie auto ktore som mal tu cest
Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Jojo, Revolution s Bilsteinama a špérou vychází kolem 700. Po slevě a bez DPH je těsně pod hranicí půl mega .. o tom žádná .pavproch píše:fčíl sem si jen tak ze cviku nakonfiguroval novou miatu 2.0 =728kZK.... imho citová investice pro radost nemusí oplývat přebytkem výkonu ani zrychlením v přímce....
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
jaxem tady před obědem psal o ty miatě, taxem po obědě vyrazil do hor, několik hodin šlapal po kopcích a čistil si hlavu... mj. sem i uvažoval nad tou citovou investící.... a.... vzhledem k euro-době, která tady kolem nás řádí a šroubům, co se furt utahujou bych (být na Tvém místě) asi pro tuto příležitost zapoměl na své předsevzetí ("kupuju už jenom nová auta") a porozhlídnul bych se po něčem ojetém ještě z doby, kdy euro-kraviny ještě neřádily (nebo jenom málo - Euro 2/3)....
.... a tak nějak se mi před očima virtualizovala Z3 2.8i roadster.... to by mohla být ta správná citová investice pro radost...
.... a tak nějak se mi před očima virtualizovala Z3 2.8i roadster.... to by mohla být ta správná citová investice pro radost...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Z důvodů omezení a regulace mě právě baví třeba M5 - takový auta už za 15 let nebudou, klasickej osmiválec mezi hybridama a půllitrovejma S-classama bude jako prehistorickej exot. Společensky závadnej, uřvanej, žravej atd. Třeba je to chiméra, co já vim .
Z3 mě nikdy moc nebavila, a to mě kamarád párkrát svezl v M3 Roadster, či jaký to mělo označení.
--
Jinak já včera taky usilovně přemýšlel a jak už to bývá, tahle myslící vlna mě odnesla ke kábrům, čili S2000 a Miata. Večer jsem se opájel myšlenkou na novou MX5, dneska ráno už je to zase S2000 a perou se ve mně racionální úvahy s tím klasickým autozápalem. Občas si říkám, že jsem magor, v čemž mě nezřídka utvrzujou nechápavý pohledy okolí, když jsem jim snažím vysvětlit celou tuhle záležitost a jmenuju jim pro/proti u každýho auta, který jsem zmínil v prvním postu .
Z3 mě nikdy moc nebavila, a to mě kamarád párkrát svezl v M3 Roadster, či jaký to mělo označení.
--
Jinak já včera taky usilovně přemýšlel a jak už to bývá, tahle myslící vlna mě odnesla ke kábrům, čili S2000 a Miata. Večer jsem se opájel myšlenkou na novou MX5, dneska ráno už je to zase S2000 a perou se ve mně racionální úvahy s tím klasickým autozápalem. Občas si říkám, že jsem magor, v čemž mě nezřídka utvrzujou nechápavý pohledy okolí, když jsem jim snažím vysvětlit celou tuhle záležitost a jmenuju jim pro/proti u každýho auta, který jsem zmínil v prvním postu .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Z toho výběru bych si já osobně vybral BMW M5.
BTW už tu padl návrh na BMW Mini v úpravě od John Cooper Works?
BTW už tu padl návrh na BMW Mini v úpravě od John Cooper Works?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Mini jsem taky řešil, ale tam mi chybí právě ta citová angažovanost. Nejspíš jsem divnej .
Díky všem za odpovědi, myslím, že pár vstupů mám a pokud mi např. pan Janda neřekne, ať si koupím třeba 320si (kterou jsem taky zvažoval, ale kvůli "malému výkonu" nakonec zavrhnul), tak se budu dál motat v tomhle kruhu a nakonec si třeba něco vyberu .
Díky všem za odpovědi, myslím, že pár vstupů mám a pokud mi např. pan Janda neřekne, ať si koupím třeba 320si (kterou jsem taky zvažoval, ale kvůli "malému výkonu" nakonec zavrhnul), tak se budu dál motat v tomhle kruhu a nakonec si třeba něco vyberu .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Na to, že ti PJ doporučí Bawo se čtyřválcem bych se moc nespoléhal.
Btw. Když už jsme u těch čtyřválců co M3 e30. Ceny už rostou.
Btw. Když už jsme u těch čtyřválců co M3 e30. Ceny už rostou.
RWD
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Heheh .
Ceny M3 E30 narostly už před časem .. to abych si připravil spíš milion, a to se mi zase nechce. To bych si radši koupil nový 1M.
Ceny M3 E30 narostly už před časem .. to abych si připravil spíš milion, a to se mi zase nechce. To bych si radši koupil nový 1M.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
hele a mozna cesta jinam, ale co takovy Mustang s V8? za ty love vklidu i Shelby apod...
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Když já ty ameriky moc nemusím. Napadla mě zhovadilost - koupit Vipera, ale pak si říkám, k čemu mi bude. Spíš se mi líbí Challanger, to je správně vypasený auto, ale zase nechci obětovat vzhledu a zvuku ovladatelnost a obecně vlastnosti EU/Jap aut, na který jsem zvyklej.
Jsem to ale nevděčnej .
Jsem to ale nevděčnej .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson