Cup verze ano (stejně u Meganu RS)jarka píše:U Clia bych viděl hlavní problém v tom, že nemá LSD - na fwd dost podstatný prvek co se zábavnosti týká.
Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Tak to slyším úplně poprvé, že CUP verze má LSD. Dost tomu nevěřím, ale jestli je to pravda tak je to dobrá zpráva.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Clio RS Gordini, jazdou ma to dostalo uplne, ale ten interier a citova investicia mi moc nejdu dokopy..
hlavne ta nalepka ze kolkí kus vyrobeny, to je moc aj namna, ale mozno nekomu sa to zapaci
hlavne ta nalepka ze kolkí kus vyrobeny, to je moc aj namna, ale mozno nekomu sa to zapaci
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
A jak je to s tou špérou, má nebo ne? Víte to někdo. Pan google mi nechce odpovědět...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
pokud vim, tak CUP u clia bylo o podvozku a brzdach ne? LSD to nemelo. Nicmene na druhou stranu tech je pro clio dostatek, byt externich
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Aaa, moje chyba. Ofiko brožura na Renaultu o LSD nic neříká (na rozdíl od Meganu, kde je zmíněná). Omluva za dezinformaci, žil jsem v přesvědčení, že tam špéra fakt je.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Mou metou pro fun car na víkendy a mazlení v garáži je 911 typ 964. Se servisem to ovšem nevidím tak depresivně, ceny spotřebních ND nejsou (pokud víš kde nakupovat) tak dramatické, běžnou údržbu jako výměny brzd, oleje atp. zvládne svépomocí každý, kdo jen trochu chce (vždyť je to mazel, tak by byl hřích neudělat si to sám) . Jelikož auto není nejnovější, nebude to přeplácané v dnešní době všudypřítomnou elektronikou, což mi vyhovuje, protože to by byl jediný strašák, donucující navštívit autorizovaný servis - nedejbože přímo Porsche. Prestižní značka - nadstandardní ceny.KFL píše:Díky všem za vstupy .
Porsche je out kvůli ceně servisu - kolega má kajmana a když mi popisoval účty za běžnou údržbu, tak jsem si to rychle rozmyslel (olej + inspekce 1800 EUR, 4 originál ráfky 7890 EUR, brzdy na předek za 3400 EUR apod.). Zase tak dobře na tom s penězma nejsem .
Jak často se kupují kvalitní ráfky , nová světla atp. ..... u auta pro zábavu s minimálním nájezdem a rizikem crashe... 0-1 x za život - to mne neděsí.
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
.... tak to netuším neboť podobné starosti nemám, každopádně hned vedle Clia RS stojí Megane RS a s tím běžně jezděj. Tudíž dostaví-li se tam vážný zájemce o Clio RS, tak ho povozej, i kdyby to Clio bylo něčí soukromý. Vo tom nepochybně žádná.KFL píše:Hm, díky za info! Infolinka Renault tvrdila, že tu není ani jeden. Ted jde jen o to, jestli je to jen na kukačku anebo se člověk může i svézt.Pickuper píše:;))Clio RS Gordini dennodenně před showroomem Renault France CarKFL píše: Clio bude pilka, ale v ČR není u dealera kus k vyzkoušení.
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Ford Focus RS Mk1 som mal a s dobrym srdcom ho nemozem nikomu odporucat. To auto vydrzi jazdit bez aspon drobnej poruchy tak 2-3.tis, samosvorny diferencial vydrzi tak 20-30.tis, motor pri 60.tis straca kompresiu a treba ho minimalne prekruzkovat...
Ked ale funguje je to asi najuzasnejsie auto ktore som mal tu cest
Ked ale funguje je to asi najuzasnejsie auto ktore som mal tu cest
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
fčíl sem si jen tak ze cviku nakonfiguroval novou miatu 2.0 =728kZK.... imho citová investice pro radost nemusí oplývat přebytkem výkonu ani zrychlením v přímce....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.