odvolám, co sem odvola a slibuju co sem slíbil.... neska sem zahlíd (staticky, na parkovišti) tu samou Julču v černé a.... zdaleko to nebylo tak (vzhledově) strašné, jak v té červené, ba dokonce bych i řekl, že se mi to odzadu a zboku líbilo, jen ten čumák (světla), to je hnus velebnosti...pavproch píše:neska sem prvně v životě viděl Julču live v akci (4proudovka mezi FM a Frýdlantem) a vůbec, ale vůbec se mi to zvenku nelíbilo, a to i přesto, že to byla by v klasické alfa-červeni...
jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
zezadu dobry, ze strany boubelatejsi, zepredu je to otazka vkusu, proste alfa....ale vevnitr se mi to fakt nelibilo.
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
a to prijde jeste bublina v podobne DS5
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Jedna technická. Nemá slabší benzín a nafťák v RCZ jinej podvozek? Kulový si pamatuju, ale něco mi říká, že jsem četl něco o docela velikých rozdílech.vasek2 píše:
Takze jsem si objednal zkusebni jizdu, sice jen s tim pomalejsim benzinem...
RWD
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
@vasek: ještě se vrátím k původnímu zadání - nikde tam nezmiňuješ Civic Type R....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Má, u THP 200 je jinak naladěný, o něco tužší. Ale základ (nápravy) jsou stejné.d1.8t píše:Jedna technická. Nemá slabší benzín a nafťák v RCZ jinej podvozek? Kulový si pamatuju, ale něco mi říká, že jsem četl něco o docela velikých rozdílech.vasek2 píše:Takze jsem si objednal zkusebni jizdu, sice jen s tim pomalejsim benzinem...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
@pavproch...civic type R....nelibi se mi. na me je to prilis "ufonske" auto. Jel jsem v sedanu, taky Rko (v Brazilii, nevim, jestli se tu dovazi) a pripadal si jako v kosmickym korabu. Motor paradni, ale ani vnejsi a uz vubec vnitrni design me nezaujali.
Kazdopadne, diky za tip.
@beaumont - tuzsi naladeni naprav? na lepsi silnice to bude lepsi, bude vic sedet, jen je otazka, jestli to neni prilis na ukor komfortu, nerad bych "poskakoval"
Kazdopadne, diky za tip.
@beaumont - tuzsi naladeni naprav? na lepsi silnice to bude lepsi, bude vic sedet, jen je otazka, jestli to neni prilis na ukor komfortu, nerad bych "poskakoval"
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Tužší jsou pružiny + tlumiče, naopak nápravy jsou stejné (narozdíl např. od Peugeotu 508, kde má nejsilnější model jinou přední nebo Toyoty Auris a VW New new Beetle, kde se naopak podle motorizace liší zadní, ale to jen tak na okraj).
Jinak to chce vyzkoušet, každý má jiný vkus. Já jsem třeba zvyklý na dost tvrdá auta a RCZ mi v nejsilnější verzi THP 200 přišlo naprosto v pohodě. Na dobrých silnicích je tužší naladění lepší, na rozbitých horší...
Jinak to chce vyzkoušet, každý má jiný vkus. Já jsem třeba zvyklý na dost tvrdá auta a RCZ mi v nejsilnější verzi THP 200 přišlo naprosto v pohodě. Na dobrých silnicích je tužší naladění lepší, na rozbitých horší...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
RCZ 200HP rozhodne neni nejake extra natrasadlo. tedy s ohledem na naladeni a pouzita kola a pneu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
doporučuji z vlastní zkušenosti Mini Clubman 1,6 D
Po letech mně manželka přinutila koupit a nelituji. Dlouho jsem tvrdil že je to drahý vůz, malý, nenažraný a nepraktický. Pak jsem změnil názor. Namísto Octavie jsem koupil rok a půl starého Mini Clubman (kombi). Stylovka že jí zná na první pohled celé okolí (bílá s černou střechou a pruhy na kapotě). Vyladěný motor 81 kW původně od PSA s takhle malým autem sice nejezdí na deklarovaných 4,1 ale manželka je stálým obyvatelem levého dálničního pruhu o stále rychlosti 150 km/hod. Průměrných 5,1 je proto skvělých. Clubman má další poloviční dveře na pravé straně a proto ani nástup našich dětí není problém. Kufr má dvojité dno a jezdím s nim i na lyže. Servis u BMW OK. Za výměnu oleje vč. filtru jsem platil přijatelných 5400 Kč. Od teď jezdím do Citroenu kde s motorem mají větší zkušenosti jak u BMW a hodinové sazby jsou poloviční. Pokles hodnoty určitě pomalejší jak u Oktávky a styl je styl. Vřele doporučuji. Rozhodni se sám, já už svého favorita mám. Milan
Po letech mně manželka přinutila koupit a nelituji. Dlouho jsem tvrdil že je to drahý vůz, malý, nenažraný a nepraktický. Pak jsem změnil názor. Namísto Octavie jsem koupil rok a půl starého Mini Clubman (kombi). Stylovka že jí zná na první pohled celé okolí (bílá s černou střechou a pruhy na kapotě). Vyladěný motor 81 kW původně od PSA s takhle malým autem sice nejezdí na deklarovaných 4,1 ale manželka je stálým obyvatelem levého dálničního pruhu o stále rychlosti 150 km/hod. Průměrných 5,1 je proto skvělých. Clubman má další poloviční dveře na pravé straně a proto ani nástup našich dětí není problém. Kufr má dvojité dno a jezdím s nim i na lyže. Servis u BMW OK. Za výměnu oleje vč. filtru jsem platil přijatelných 5400 Kč. Od teď jezdím do Citroenu kde s motorem mají větší zkušenosti jak u BMW a hodinové sazby jsou poloviční. Pokles hodnoty určitě pomalejší jak u Oktávky a styl je styl. Vřele doporučuji. Rozhodni se sám, já už svého favorita mám. Milan