presne tak! spolu s radovým 6-válcom BMW a plochým od Porsche sa navždy zapíše do dejín... ale načo by vyrábali niečo, čo perfektne fungovalo tri dekády, keď ho môžu nahradiť zlátaninou od GM... ono presne tá istá situácia bola s motormi 2.0 TS a JTS - druhý menovaný mal síce papierovo vyšší výkon, ale v konečnom dôsledku nefungoval tak dobre (čo sa dynamiky týka) ako pôvodný Twin Spark...PeTr7650 píše:kurde bez Bussa to neni poradna calfa.
Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Don't tell me, I know best, I'm not the same as all the rest!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Z podobných důvodů, jako BMW opouští své řadové šestiválce, Honda ostré verze motorů VTEC, Ford a Volvo pětiválce turbo atd. - emisní limity a normované spotřeby...vijo píše:(...) ale načo by vyrábali niečo, čo perfektne fungovalo tri dekády, keď ho môžu nahradiť zlátaninou od GM (...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
u BMW to beru, tam byl pocet prodanych 6valcu velky, ale uprimne receno resit marginalni pocty prodanych ostrych vtecu, petivalcovych fordu ci volv ci sestivalcovych Alf je naprosto smesne.beaumont píše:Z podobných důvodů, jako BMW opouští své řadové šestiválce, Honda ostré verze motorů VTEC, Ford a Volvo pětiválce turbo atd. - emisní limity a normované spotřeby...vijo píše:(...) ale načo by vyrábali niečo, čo perfektne fungovalo tri dekády, keď ho môžu nahradiť zlátaninou od GM (...)
Libi se mi, jak se nyni na vse nachazi univerzlani vinik v podobe emisi a spotreby. V minulosti z nabidek mizely ruzne motory apod. a sakra, cim to? A to byly casto velmi dobre agregaty, ktere nenasly adevkatni nahradu a naopak nahradu slo povazovat za horsi.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ať je Alfa jaká chce, tak GT je prostě nádhera. Auto pro dva se slušným a přístupným kufrem. Až budu velkej, tak si ji koupím.
Aspoň dobře, že si nedrží cenu.
Aspoň dobře, že si nedrží cenu.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ono Busso ma myslim jenom EURO3 . .
Jeste to tehda chtelo GT cabrio, dokonce i nejaka studie existovala, ale nakonec radej udelali Breru. Ta je sice taky krasavice, ale na GT nemá . .
Jeste to tehda chtelo GT cabrio, dokonce i nejaka studie existovala, ale nakonec radej udelali Breru. Ta je sice taky krasavice, ale na GT nemá . .
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Posledná generácia Bussa, t.j. 3.2 liter z GT, alebo GTA je dokonca EURO4 vďaka trom katalyzátorom a štyrom lambda sondám...
edit: takže žiadne GTA, EURO4 bol iba v GT 3.2 V6
edit: takže žiadne GTA, EURO4 bol iba v GT 3.2 V6
Don't tell me, I know best, I'm not the same as all the rest!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
tri katy a buhvi kolik lambd mam i ja a stejne sem jenom trojka. Ale na tom nesejde, na eko chujoviny jim zvysoka . . hlavní je zvuk a tah motoru po prekroceni 4000 rpm . .
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Presne tak! Podľa mňa by to mal zažiť každý motorista (okrem iného samozrejme). V akej Alfe máš Bussa? Heh, sranda s tými katalyzátormi, ja som mal jeden a EURO2, teraz už nemám ani jeden a príde mi to tak lepšie, dosť podstatne to zmenilo zvukový prejav - motor teraz viac "odpľúva" pri ubratí plynu...
Don't tell me, I know best, I'm not the same as all the rest!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Takovy dost smutny konec, celkem nadejne studie...
http://auto.idnes.cz/miss-co-zbyla-na-o ... tomoto_fdv
http://auto.idnes.cz/miss-co-zbyla-na-o ... tomoto_fdv
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
jaka studie? brera byla prece produkcni vuz.. jinak proste klasika - auto od pocatku na nic. kdyz uz odesla od tradic, pro ktere by si ji koupilo par zoufalcu, mela nabidnout alespon to, co ti novi budou chtit. BMW se taky vydal cestou "hazim bobka na fandy" jenze prodava a o to jde. Takze jako smutny konec to nevidim.