BMW Divize
Re: BMW Divize
bylo to 110 vs. 170, 125 vs. 190 a 130 vs. 200 ... každopádně ta R6 od BMW tak nějak dlouhodobě vyčnívá z řady, to musím uznat ... a na druhou stranu to musíš uznat i ty
nevim no, připadá mi to, jako by ses zlobil na hondu, že není schopná udělat třílitr s 264 kW, když přece S2000 měla dvoulitr se 176
nevim no, připadá mi to, jako by ses zlobil na hondu, že není schopná udělat třílitr s 264 kW, když přece S2000 měla dvoulitr se 176
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
a já se nezlobím, mně je to jedno, jen jsem nad tím chtěl pokoumat.
a tajně jsem doufal, že někdo vytáhne nějakou převratnou myšlenkou, kterou vše vysvětlí.
já se spíš zlobím a jsem tím přímo nasrán, že BMW neumělo vyrobit motor jaký byl v S2000 nebo klidně polovinu 3,2 se 172 HP a naprat ho do základního mini cooperu
a tajně jsem doufal, že někdo vytáhne nějakou převratnou myšlenkou, kterou vše vysvětlí.
já se spíš zlobím a jsem tím přímo nasrán, že BMW neumělo vyrobit motor jaký byl v S2000 nebo klidně polovinu 3,2 se 172 HP a naprat ho do základního mini cooperu
Slow and serious
Re: BMW Divize
jakože tříválec, jo?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
KOPP: nemam zas tak dlouhe zkusenosti s 3.0i, ale 4.0 sla do sveta s najezdem 275 tisic a porad se tvarila jako nova, zadny problemy, nezrala olej... takze bych rekl ze to bude spis takova klidnejsi a trvanlivejsi varianta, ktera nejde ani s 3,2 R6 ani s 5,0 V10 srovnavat... zato ta 4,8 bych rekl ma velkou chut k zivotu a dynamika je i s autem vazicim o pul tuny vic srovnatelna s Z4M
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
už se těším, až nám s ní uděláš ring taxi
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
ze bych to vzal na czech ring?Arnie J píše:už se těším, až nám s ní uděláš ring taxi
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
klidně aj jednobuch na nějakej komfort a vibrace sere pes, na to, že to jede jak pincek však nikoliv.Arnie J píše:jakože tříválec, jo?
tak mě by osobně spíš zajímalo srovnání 540i a 530i.Bond007 píše:KOPP: nemam zas tak dlouhe zkusenosti s 3.0i, ale 4.0 sla do sveta s najezdem 275 tisic a porad se tvarila jako nova, zadny problemy, nezrala olej... takze bych rekl ze to bude spis takova klidnejsi a trvanlivejsi varianta, ktera nejde ani s 3,2 R6 ani s 5,0 V10 srovnavat... zato ta 4,8 bych rekl ma velkou chut k zivotu a dynamika je i s autem vazicim o pul tuny vic srovnatelna s Z4M
Mkové motory bych do toho netahal. prostě mi ta 540i nikdy nedávala !papírově! moc smysl vedle 3.0i.
Kundatroj jestli to dosahuje dynamiky Z4M tak by z toho byl pro některé kandidát na 520d jak vyšitej
Slow and serious
Re: BMW Divize
To neni pravda.Arnie J píše:čím menší motor, tím snáz jej vyhoníš na vyšší litrový výkon
Ano, vetsi motor ma vyssi mechanicke ztraty, ale tim rozdily mezi malymi a velkymi motory konci. Objemova a tepelna ucinnost zavisi pouze na konstrukci a atmo 100k na z litru objemu neni problem na 2l ani na 5l motoru. U velkych motoru se nehoni spickove vykony, protoze to proste neni potreba a konstrukteri se radeji zameruji na lepsi prubeh v nizsich otackach, viz treba zde probirany pokles kroutaku ve vyssich otackach u 4.8 V8. Velky motor pojede vzdy dobre a pro vyrobce je dulezitejsi, aby tahal vocpoda, moc nezral a hodne vydrzel spis nez aby mel hodne koni a jel jak svine. Pro takove zakazniky ma vzdy M motory.
Re: BMW Divize
http://www.youtube.com/watch?v=FViI1Y3YP8Y neni to moje video ale pro predstavu by mohlo stacit
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
kura, netrvá mu to řazení 2-3 (ve 120, cca 13-tá sekunda) nějak příliš, ale příliš dlůho?
jinak teda to ale de za plynem jaxfiňa....
jinak teda to ale de za plynem jaxfiňa....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.