BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

já to měl narychlo spočítaný na Z4M a M3 E46 jenže ono to sviňa nemá 355HP ale 343...

btw 550i se dělala v manuálu? Jsem myslel, že ne. a jinak celkově mi ty V8 bramorády příjdou takové nepřesvědčivé, když 3.0i má 272HP a 4.0 306HP tedy něco, co absolutně nekoresponduje s třetinovým nárustem objem a podobně 550i

ale co já vím, prdlajs tomu rozumím a 540i zvučela moc pěkně a taky moc hezky jela. :)

skočím okouknout grafy, třeba ta 540i bude fungovat jako 535i jen bez lagování turbo a s větším WRRRR
Slow and serious
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, ještě k tý pučený 118d - je to skoro nový, ale starý model.... :D (prostě E87 nebo kolik, žádné F20 či jaké značení má nová 1er)... na tachu to má asi 7.5kkm.... jo a dyž s tím jedu a představím si v tom R6, ty woe, to musí bejt žihadlo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

KoPP píše:já to měl narychlo spočítaný na Z4M a M3 E46 jenže ono to sviňa nemá 355HP ale 343...

btw 550i se dělala v manuálu? Jsem myslel, že ne. a jinak celkově mi ty V8 bramorády příjdou takové nepřesvědčivé, když 3.0i má 272HP a 4.0 306HP tedy něco, co absolutně nekoresponduje s třetinovým nárustem objem a podobně 550i

ale co já vím, prdlajs tomu rozumím a 540i zvučela moc pěkně a taky moc hezky jela. :)

skočím okouknout grafy, třeba ta 540i bude fungovat jako 535i jen bez lagování turbo a s větším WRRRR
pokud se tomu motoru v 550i zrovna chce (coz chce teplotu mezi 5 a 14,5 stupne celsia a vysokou relativni vlhkost) tak to auto jede neskutecne a to si myslim ze jsem docela zhyckany uzivatel.

BTW ono je to sice znaceno jako 5,0 ale ve skutecnosti je to mensi ;)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:jo, ještě k tý pučený 118d - je to skoro nový, ale starý model.... :D (prostě E87 nebo kolik, žádné F20 či jaké značení má nová 1er)... na tachu to má asi 7.5kkm.... jo a dyž s tím jedu a představím si v tom R6, ty woe, to musí bejt žihadlo....
s R6 to bylo zihadlo nez to znicili faceliftem a ED... neco jako tvoje E91 :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

huš! :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

tak, že to je 4.8 vím...

jen drobným propočtem 272 / 3 * 4,8 dojdu k trochu jinému číslu než 367 HP... ještě hůře na max výkon to působí u 4.0i kde na celý litr objemu přiskočilo 30HP.

Ani v nejmenším jsem chtěl naznačit, že je to na mé poměry pomalé jezdítko. To by popíralo snad i samotné základy vesmíru :D
Slow and serious
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

čím menší motor, tím snáz jej vyhoníš na vyšší litrový výkon
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

tady se bojím budeš vedle... když vezmem srovnatelné V10 a R6 3,2 tak z litru dávají cca to samé. ano něco takového by se dalo tvrdit pokud by se výrazně šachovala s objemem válce a kálelo by se na spotřebu.

to se tady nekoná, že by jeden z motorů měl výrazně menší válce a točil by 2x tolik :)

spíš mám pocit, že 3.0 R6 byla pro BMW stěžejní a dávala se do všech modelů, takže to byl vypiplanej motor a jaký mohl být tržní podíl V8? a stejně když šlo o prestiž modelu, tak tam byla V12 nebo nějaké Mko.
Slow and serious
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

já neříkám, že to u většího motoru nejde, ale u toho menšího motoru to jde snáz
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

tak svého času 2.0 110 kW vs 3.0 190... nebo ikdyby ted 125 vs 200... teorie o menším objemu tedy neobstojí. Všehovšudy ten atmosferickej třílitr nad jinak objemnýmí kolegy vyčnívá.

Wmax 3.0 6700 RPM
Wmax 4.8 6300-6400 RPM

- to by taky mohlo dát 5% výkonu, kdyby dále rostl s otáčkama.

- rozdíly v točáku, ale existenci V8 více než ospravedlňují, jen je s podivem, že jim ten točák s otáčkama docela klesá... což je divné, když vezmeme v úvahu třeba 4.0i která má stejně velké válce jako 3.0i.

Ovšem motorář nejsem, jen mám nějaké základní fyzikální znalosti a pak něco málo představ.
Slow and serious
Odpovědět