Cyklistika sem nepatří, moje reakce v cyklistickém vláknu, ať držíme štábní kulturupavproch píše:ref brzdy na muntyn bajku: souhlas s vroomem, bajka bez hydraulických kotoučovek si už nedokážu představit .... jednoduchá výměna opotřebených dílů (desky, kotouče), minimum nutného servisu, brzdí i za mokra, kopnutej ráfek jim nevadí.... nebavíme s eo mechanických kotoučích, ty sou za trest, to je fakt...
BMW 3 F30
Re: BMW 3 F30
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW 3 F30
Tak mně se nová F30 líbí opravdu dost.
Předek perfektní, ty ledviny protažené dovnitř jsou hodně originální prvek, silueta auta doslova krásná a atletická s výrazně dlouhým čumákem, jen zadek je zbytečně podobný pětce ale spíš horší než u té pětky a prostě bez nápadu. Ale to už BMW párkrát předvedlo, nejmarkantněji asi u prastaré 635CSi, kde byl předek k sežrání a zadek k uzoufání nudný. Taky si tentokrát nejsem jist přínosem M-Paketu ke kráse auta.
Ta červená, ve které je bavoráků jako šafránu, se mi vždycky líbila i na E46 a tady tuplem. Ale EstorilBlau mě totálně dostala, to je návrat zapomenutého odstínu a kdykoli jsem tuhle barvu viděl na jinak ošklivé E36, tak se mi vždycky líbila. Viděl jsem ji i na E46 Ci, dokonce i na E30 a vždycky krásné auto, já jsem prostě na modrou ujetej, i naše E46 je TopazBlau.
Vnitřek se mi líbí hodně, kor po té hrůze co předvedli u E9x. Ale co ta sportovní sedadla, která měla u BMW vždycky opravdu hezké a navíc vysoce funkční tvarování? Tady vypadají spíš jako lehce zahnuté prkno a něco z těch původních tvarů vidím jenom v té lince vyšité nití. Všitý dekor se mi nelíbí vůbec a to, že místo kůže už BMW nenávratně používá jakousi gumu, která si o vlastnostech pravé prasečí usně může nechat jen zdát, na to si asi nezvyknu nikdy.
Ad. Vršek palubky ve světlém odstínu, to jsme měli v jednom autě a je to velmi nepraktická a někdy i nebezpečná záležitost, protože to při určitém úhlu slunce háže ne prasátko ale rovnou vykrmené prase do skla a řidič vidí před sebou najednou víc palubní desky než okolního světa.
Předek perfektní, ty ledviny protažené dovnitř jsou hodně originální prvek, silueta auta doslova krásná a atletická s výrazně dlouhým čumákem, jen zadek je zbytečně podobný pětce ale spíš horší než u té pětky a prostě bez nápadu. Ale to už BMW párkrát předvedlo, nejmarkantněji asi u prastaré 635CSi, kde byl předek k sežrání a zadek k uzoufání nudný. Taky si tentokrát nejsem jist přínosem M-Paketu ke kráse auta.
Ta červená, ve které je bavoráků jako šafránu, se mi vždycky líbila i na E46 a tady tuplem. Ale EstorilBlau mě totálně dostala, to je návrat zapomenutého odstínu a kdykoli jsem tuhle barvu viděl na jinak ošklivé E36, tak se mi vždycky líbila. Viděl jsem ji i na E46 Ci, dokonce i na E30 a vždycky krásné auto, já jsem prostě na modrou ujetej, i naše E46 je TopazBlau.
Vnitřek se mi líbí hodně, kor po té hrůze co předvedli u E9x. Ale co ta sportovní sedadla, která měla u BMW vždycky opravdu hezké a navíc vysoce funkční tvarování? Tady vypadají spíš jako lehce zahnuté prkno a něco z těch původních tvarů vidím jenom v té lince vyšité nití. Všitý dekor se mi nelíbí vůbec a to, že místo kůže už BMW nenávratně používá jakousi gumu, která si o vlastnostech pravé prasečí usně může nechat jen zdát, na to si asi nezvyknu nikdy.
Ad. Vršek palubky ve světlém odstínu, to jsme měli v jednom autě a je to velmi nepraktická a někdy i nebezpečná záležitost, protože to při určitém úhlu slunce háže ne prasátko ale rovnou vykrmené prase do skla a řidič vidí před sebou najednou víc palubní desky než okolního světa.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW 3 F30
Mno s těma barvama to taky nebývá moc slavné...jerry píše:Škoda, že na rozdíl od barev se výběr motorů na trhu všeobecně zužuje.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW 3 F30
By ma zaujímalo kto si kúpi 320d ED keď obyč výkonnejšia 320d stojí tak isto...
Re: BMW 3 F30
Myslím že především v západní (ekologičtěji smýšlející) Evropě ty prodeje nebudou tak nízké... Třeba firmy do svých flotil. Dnes je "enviromentálně zodpovědná" politika cool
Člověk hledající fun2drive si nekoupí 320d a tomu co hledá značku, image, design bude stačit i 120kw a nižší spotřeba ho potěší. Docela se divím, že se za eko model nepřiplácí.
Člověk hledající fun2drive si nekoupí 320d a tomu co hledá značku, image, design bude stačit i 120kw a nižší spotřeba ho potěší. Docela se divím, že se za eko model nepřiplácí.
2.9T RWD
Re: BMW 3 F30
Takto podané je to asi pravda, len ten rozdiel v spotrebe je nulanula prd...
Re: BMW 3 F30
I rozdíl výkonu je celkem nic. Ve finále bude záležet na realitě. Rozdíl non-EU spotřeby může být větší a naopak ED verze díky nižšímu výkonu může být motorově (chodem) i příjemnější.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW 3 F30
ExFun: Dle grafů jsou ty motory naladěny úplně stejně, akorát ED verzi od 3000 prudce klesá točivý moment ... asi aby to řidič netočil a nezvyšoval tudíž spotřebu
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!