Nojo, ale kolo si můžeš nechat postavit/upravit na zakázku, takže klidně s V brzdami. To u auta nepůjde (resp. ne za rozumnou cenu)jerry píše:pavproch, vroom: Asi jsem i v tomhle konzervativní, ale prostě mně líp vyhovovali V-brzdy. Najezdil jsem na nich přes 20000 km, skoro žádná údržba a při mé váze 77 kg jsem to vždy v pohodě ubrzdil. Jinak jsem jezdil a bohužel jezdím kotouče hayesy, formula, avid a pořád to píská, vrže, nevrací se válečky atd.
Kotoučovky mají své využití například při jízdě v brutálním marastu, ale to už já nejezdím. V tom ať si jezdí ti, co to mají jako práci Když je mizerně, najdu si jinou zábavu
A nejvíc mi vadí ta nemožnost výběru Jako u motorů, na což si pořád stěžujeme. Proč už to někdo vybral za mě?
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Re: Cyklistické vlákno
@jerry: to je zvláštní, že si s V-čkama neměl žádné problémy a kotouče Tě tak zlobí.... u mně to je přesně naopak, dokud sem jezdil V-čka, taxem nedělal nic jinýho než centroval kola nebo přeplítal špajchny nebo centroval chod pravého a levého véčka... fčíl už vosum let drtím hayesy mag a kromě výměny kotoučů a desek (každou sezonu 2x desky a 1x kotouče) a jednou odvzdušnění a dolití brzdovky jinak nic, jenom jezdím.... taky sem už ale vyrost z ježdění ve sračkách či zimě...
nemožnost výběru, to je jiná.... hele možná bych ještě někde vyhrabal "vojeteé" XTR V-čka asitak ročník 1997-8...
nemožnost výběru, to je jiná.... hele možná bych ještě někde vyhrabal "vojeteé" XTR V-čka asitak ročník 1997-8...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
co s tim delas? menit kazdou sezonu kotoucepavproch píše: fčíl už vosum let drtím hayesy mag a kromě výměny kotoučů a desek (každou sezonu 2x desky a 1x kotouče)
Re: Cyklistické vlákno
sa z kopca bojim, tak brzdim, aby to nejelo moc rychle...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
jo a rači už ty kotouče měním zavčasu, před asi třema rokama sem vepředu jeden nechal dýl, až měl už enem asi 0.8mm v nejtenčím místě, pak sem na to trošku "dupnul" ve sjezdu a ten kotouč sem roztrh.... kromě toho sem si ešče roztrh hubu jak sem letěl do roští...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Postavení na zakázku je problém, protože lepší rámy už vůbec nemají čepy na V-Brzdy, karbonové už vůbec. Obdobně lepší vidle. Není jiná možnost, než sdílet dobré i zlé s kotoučovkama Jezdím taky silničku, tam na cantilevery nesáhnu. Aspoň to Ale nechtěl jsem nikoho přesvědčovat, každý ať si vybere sám. A tuhle možnost nám vzali, jako u výběru atmosféra versus turbo. To jsem měl na mysli.EL_XEL píše:Nojo, ale kolo si můžeš nechat postavit/upravit na zakázku, takže klidně s V brzdami. To u auta nepůjde (resp. ne za rozumnou cenu)jerry píše:pavproch, vroom: Asi jsem i v tomhle konzervativní, ale prostě mně líp vyhovovali V-brzdy. Najezdil jsem na nich přes 20000 km, skoro žádná údržba a při mé váze 77 kg jsem to vždy v pohodě ubrzdil. Jinak jsem jezdil a bohužel jezdím kotouče hayesy, formula, avid a pořád to píská, vrže, nevrací se válečky atd.
Kotoučovky mají své využití například při jízdě v brutálním marastu, ale to už já nejezdím. V tom ať si jezdí ti, co to mají jako práci Když je mizerně, najdu si jinou zábavu
A nejvíc mi vadí ta nemožnost výběru Jako u motorů, na což si pořád stěžujeme. Proč už to někdo vybral za mě?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
pavproch: Proboha tolik výměn kotoučů a desek? To jezdíš jenom sjezdy? Nebo dáváš ročně 10000 km? Já dám na deskách tak 4000 km a na kotoučích 8000 km.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Ja bych to nesrovnaval u atmosfera vs turbo opravdu o neco prijdes. O odezvu od motoru, kdyz se tomu slape na krk tak to vic zere ... Narozdil od kotoucovky vs V-cka mas sama pozitiva. Min tlacis na paku a vetsi vykon nez V-cka, vetsi bezudrzbovost pri dodrzovani par zakladnich pravidel jako nezamastit si kotouc (pak to opravdu skripe jako prase), nemackat brzdu pri vyndanem kole a tim zavzdusneni brzd. Jedina nevyhoda je vaha a precijen pokud se neco pokazi tak vetsi narocnost na servis, diky tomu ze se jedna precijen o slozitejsi vynalez nez V-cka. Kotouce budou vyhovovat 99% lidi a 1% ne protoze se setkali se spatnejma kotoucovkama a maji proto zastreny nazor (vsechno beru na MTB), u silnicky a cross kol to je jinak ...). Zkus sehnat shimana ta jsou takova prijemna a bezudrzbova. Ale za sebe muzu rict ze i avidy elixir, ktery jsou prosluly, ze maji hodne malou mezeru mezi kotouci a deskami funguji bezvadne.jerry píše: A tuhle možnost nám vzali, jako u výběru atmosféra versus turbo. To jsem měl na mysli.
Re: Cyklistické vlákno
záleží taky na kolech. a vidlici. s pevnou oskou to bude úplně jinak než byť třeba jinak tuhá 32mm Reba ovšem na měkčí Deore nábě, kde se to bude hýbat a škrtat pořád.. další aspekt je velikost kotoučů. 160mm budou méně náchylné ke škrtání než 180 nebo 200. Já mám zrovna kombinaci Reba/deore/185/ Avid/ měkký ráfek vepředu a šrtání (když nakloním bike) je neodstranitelné, byť zadek je zcela v pohodě
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek