BMW 3 F30
Re: BMW 3 F30
PJ: Nevidim, turbo je pro mě sprostý slovo. Jen mě pobavilo, že jsem nad takovou blbinou jako úprava nebo swap x35i na x30i tuhle přemýšlel.
RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 3 F30
BUde lepsi swap za motor z E90 alebo turbo z 335i do kosa?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW 3 F30
Standartni verze nic moc, ale m-packet je moc peknej. Cele to M-packetove auto je paradni, interier i s volantem taky
Haha tento nazor me vazne pobavil, znam lidi co na kotoucovky roky nesahnou, sam s nima mam dobrou zkusenost a to mam super levny elixir 3, ktery maji navic minimalni mezeru mezi deskama a kotouci. Kotoucovky maji tolik vyhod uz pro mirne narocnejsi vyuziti coz se da predpokladat u drazsich kol, ze je silenost hledat tam neco s vymyvanim mozku ... Na crossovy kolo bych si taky dal V-cka ale na MTB uz jedine kotouce.jerry píše:Například slušné horské kolo se dá pořídit už jen s kotoučovými brzdami velmi náročnými na údržbu a seřizování. Takřka každému to píská, drhne, přibržďuje, prostě hrůza. Navíc lidem cíleným marketingem vymyli hlavy, že si myslí co nemají či po nich netouží Ale ti, co jim stačily normální lehké dobře fungující takřka bezúdržbové V-brzdy, nemají na výběr. Je to z jiné obkasti, ale ilustruje to dnešní dobu. Zrovna teď jdu seřizovat
Re: BMW 3 F30
Teda za mě to ta modrá v Mp fakt ne Možná kdyby to mělo větší kola, ale takhle to vypadá divně, navíc je to "moc" modré... a ten volant? Prosím, už ne
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 3 F30
ref brzdy na muntyn bajku: souhlas s vroomem, bajka bez hydraulických kotoučovek si už nedokážu představit .... jednoduchá výměna opotřebených dílů (desky, kotouče), minimum nutného servisu, brzdí i za mokra, kopnutej ráfek jim nevadí.... nebavíme s eo mechanických kotoučích, ty sou za trest, to je fakt...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 3 F30
jo a z5 k themě: m-paket tomu pomůže, to jo, ale žádnej orgasmus se nekoná....
ref swap: kura, esli ešče tady chvíli bude ten cvokhaus jménem brusel, tak se asi fakt na starý kulena stanu garážistou-DIY automechanikem.... 35i má úplně jiný základ motoru (blok, hlavu) než 30i.... nevím, nevím jak se mu líbilo bez turba...
ref swap: kura, esli ešče tady chvíli bude ten cvokhaus jménem brusel, tak se asi fakt na starý kulena stanu garážistou-DIY automechanikem.... 35i má úplně jiný základ motoru (blok, hlavu) než 30i.... nevím, nevím jak se mu líbilo bez turba...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 3 F30
M-paket zvenku ano (a to tak, že hodně), zevnitř ne
a modré je to tak akorát
a modré je to tak akorát
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW 3 F30
Teď tady děláte ofuky a za pár let budeme všichni nad 335i F30 slintat a říkat si, jaké je to super auto
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 3 F30
pjanda: To je pochvala pro 2.0 TFSI či znamení, že N20 je tak špatný? Mimochodem v oblíbeném porovnání výkon/cena si OII RS stojí dobře. 2.0 TFSI jste chválil i v podrobném testu. Znáte s Vašimi zkušenostmi jiné lepší nové auto s 200 PS a cenou do 600 tis?pjanda píše:jerry: Neumim rozdelit svuj automobilovy zivot na dva. Tech prilezitosti, kdy si mohu jet nekam sjet "jen tak", je strasne malo, chci aby auto auto pro bezne jezdeni bylo podle mych predstav. N20 ma tak tragicky projev, ze vyssi spotreba pri narocnem vyuziti je nakonec to posledni co Vam na nem bude vadit. To same je 1,6 turbo v 1er. Ty motory jsou tak neskutecne tupe i v nejsportovnejsim rezimum, ze to az nechapu, i dvousetkovony 2,0 TFSI se chova lepe. Leccos zmakne uprava, ale zase... Je to polotovar, ze ktereho poradnou bastu nikdy nenavarite.
335i bude nakonec spasa, aspon to neni ctyrvalec. Nicmene uz to take neni ani takove jake to bylo - s jednom turbem se N54 chova o pozunani hure, s dvema se to dalo jeste solidne upravit na prijemny projev pri vykonu kolem 360 PS. To je ted zase o neco horsi.
Slabost pro nejake auto proste nemuze zacinat u designu, na ten to nejezdi.
d: A Ty vidis nejakou jinou cestu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW 3 F30
K modré barvě M paketu. To je vždy věc vkusu, proto se nedělají všechna auta v uni barvě Ale mimochodem modrá a bílá jsou bavorské barvy, proto je mají bmw ve znaku Škoda, že na rozdíl od barev se výběr motorů na trhu všeobecně zužuje. Čím míň motorů, tím víc klonů
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.