BMW 3 F30

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Arnie J »

nn, 0,27 má "obyčejná" 320d ... ED je ještě o setinu níže
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od pjanda »

Arnie: To jsou drobne rozdily, ktere udela par detailu vyplyvajicich z konstrukce auta. Staci treba jiny chladic a tudiz i jine reseni prednich partii a podobne drobnosti.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Arnie J »

Aha, díky, to jsem netušil, že by "vnitřnosti" mohly mít až takový vliv. Každopádně ta 328i je mi sympatická. Papírová stovka za 5,9 a (taktéž papírová) spotřeba 6,4 ... to bych i já jako držgrešle mohl živit každý den ;-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od pjanda »

Arnie: Vase choutky komentovat nebudu ;), nicmene jednu vec jste mi tim pripomnel - z naladeni 335i a 328i a z jejich parametru je zjevne, ze BMW chysta hrob i N54, alespon v 3er urcite. Uz ted nedava na papire valny smysl si za 335i priplacet, pritom ta muze mit vyssi vykon a 328i zadupat do zeme. Cekalo se aspon naladeni na 320 koni jako u jinych novejsich BMW s timto motorem, ale oni tomu dali stejnych 306. Jiny duvod nez kopani hrobu me nenapada, je to zbytecne poddimenzovane.

Pritom naladit N20 na vykon kolem 300 koni nebude vubec zadny problem. Takze cekam, ze tak do roka dvou prijde nejaka 333i (aka stribrna strikacka) tak s 280-290 konmi, ktera bude mit diky nizsi hmotnosti stejnou papirovou dynamiku jako dnesni 335i a jiste o hodne lepsi spotrebu.

Nakonec bude i z 335i utecha...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Otes
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: ned 10 črc 10:53

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Otes »

No přesně, 350 vs 400 Nm není moc rozdíl, pokud 35i zůstanou ty dlouhé převody...
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Deli »

Obrázek
:x
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od vasco »

Jj, to je super!
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Deli »

Hlavně se mi líbí ten vršek, že neni černej a i béžovej volant je príma :) Stejně mi nikdy nebylo jasný, proč to neměla E46, když u 39 a 38 to tak bylo :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Arnie J »

ano Deli, přesně jsi trefil, co se mi nejvíc líbí :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW 3 F30

Příspěvek od Arnie J »

ale v rámci praktičnosti bych nakonec možná volil něco takového:

Obrázek
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět