BMW 3 F30
Re: BMW 3 F30
nn, 0,27 má "obyčejná" 320d ... ED je ještě o setinu níže
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW 3 F30
Arnie: To jsou drobne rozdily, ktere udela par detailu vyplyvajicich z konstrukce auta. Staci treba jiny chladic a tudiz i jine reseni prednich partii a podobne drobnosti.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW 3 F30
Aha, díky, to jsem netušil, že by "vnitřnosti" mohly mít až takový vliv. Každopádně ta 328i je mi sympatická. Papírová stovka za 5,9 a (taktéž papírová) spotřeba 6,4 ... to bych i já jako držgrešle mohl živit každý den
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW 3 F30
Arnie: Vase choutky komentovat nebudu , nicmene jednu vec jste mi tim pripomnel - z naladeni 335i a 328i a z jejich parametru je zjevne, ze BMW chysta hrob i N54, alespon v 3er urcite. Uz ted nedava na papire valny smysl si za 335i priplacet, pritom ta muze mit vyssi vykon a 328i zadupat do zeme. Cekalo se aspon naladeni na 320 koni jako u jinych novejsich BMW s timto motorem, ale oni tomu dali stejnych 306. Jiny duvod nez kopani hrobu me nenapada, je to zbytecne poddimenzovane.
Pritom naladit N20 na vykon kolem 300 koni nebude vubec zadny problem. Takze cekam, ze tak do roka dvou prijde nejaka 333i (aka stribrna strikacka) tak s 280-290 konmi, ktera bude mit diky nizsi hmotnosti stejnou papirovou dynamiku jako dnesni 335i a jiste o hodne lepsi spotrebu.
Nakonec bude i z 335i utecha...
Pritom naladit N20 na vykon kolem 300 koni nebude vubec zadny problem. Takze cekam, ze tak do roka dvou prijde nejaka 333i (aka stribrna strikacka) tak s 280-290 konmi, ktera bude mit diky nizsi hmotnosti stejnou papirovou dynamiku jako dnesni 335i a jiste o hodne lepsi spotrebu.
Nakonec bude i z 335i utecha...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW 3 F30
No přesně, 350 vs 400 Nm není moc rozdíl, pokud 35i zůstanou ty dlouhé převody...
Re: BMW 3 F30
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 3 F30
Hlavně se mi líbí ten vršek, že neni černej a i béžovej volant je príma Stejně mi nikdy nebylo jasný, proč to neměla E46, když u 39 a 38 to tak bylo
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 3 F30
ano Deli, přesně jsi trefil, co se mi nejvíc líbí
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW 3 F30
ale v rámci praktičnosti bych nakonec možná volil něco takového:
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!