jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Ano, dvě generace zpět (kdy goes byl ještě jakž takž "v obraze") měly Alfy 147 / 156 a spol. opravdu náročnější servis a zlobivou elektriku / elektroniku. Vypovídací schopnost podobná, jako kdybys dnešní Fabii II. porovnával s Felicií. Myslíš, že dnešním Fabiím taky reznou 5. dveře?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
ok tak jinak - na zaklade ceho ty stavis to, ze soucasna 159tka je uz na tom tak, jako jeji konkurenti a nema uz problemy? guiletu muzes pridat taky? Prosim o neco relevantniho. Info, ze jste se na tom dohodli na ar srazu asi nikomu nepomuze a JPP "od znameho ze servisu" taky ne. Kdyz se podivam na britsky car reliability report tak ta tvoje vysnena alfice je predposledni a predem rikam, ze se nejedna o zadny TUV, ADAC apod. ale realna cisla prodeju a poruch.
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
AR 159
TUV
2010 - 106. misto (dopadla hur, jak 147cka...)
2011 - 110. misto (dopadla hur, jak 147cka...)
WC
- prumerne rocni servisni naklady u AR159 jsou na urovni jsou na urovni MB, Jaguaru apod.
a muzeme pokracovat dal. Ano, cely svet si vymysli, jenom fandova Alfy maji jasno...
TUV
2010 - 106. misto (dopadla hur, jak 147cka...)
2011 - 110. misto (dopadla hur, jak 147cka...)
WC
- prumerne rocni servisni naklady u AR159 jsou na urovni jsou na urovni MB, Jaguaru apod.
a muzeme pokracovat dal. Ano, cely svet si vymysli, jenom fandova Alfy maji jasno...
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
Když nestačí, tak nestačí. Přesvědčovat tebe nemá smysl, to už jsem vzdal. (off-topic na okraj: Doufám, že jsi nezapomněl na tu láhev šampaňského, o kterou jsme se vsadili, když jsi měl minule taky "zaručenou informaci" o Alfě Romeo. Pravda, do konce roku 2012 je ještě čas...)goes píše:Info, ze jste se na tom dohodli na ar srazu asi nikomu nepomuze a JPP "od znameho ze servisu" taky ne.
Tazatel ať si udělá názor sám.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
takzatel si nazor udela sam. Ma tu fakta podporena radou cisle a ma tu nazor beaumonta podporeny srazem alfy romeo a fanousku. Hele bud soudny.
Ja osobne nic proci 159tce nemam, dokonce jsem ted jednu 2,4JTD Q4 pomohl vybrat znamemu a je spokojeny. Stejne jako proti jinym. Ale nebudu lidem tvrdit, ze je to super kara, co se neprdi.
Ja osobne nic proci 159tce nemam, dokonce jsem ted jednu 2,4JTD Q4 pomohl vybrat znamemu a je spokojeny. Stejne jako proti jinym. Ale nebudu lidem tvrdit, ze je to super kara, co se neprdi.
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
musim s goesem souhlasit, čalfu mám skoro rok a za servis sem v tom zatim kolem 50 :-/ (civka, tahla rizeni, svicky, 2 x olej, zadni ramena, komplet brzdy, spojka, rozvody, chladic). Vetsina tech veci se proste dala cekat, az na chladic :-/, ten byl pochroumany pri drive prodelane drobne nehode a tak sem ho vymenil pro jistotu pred dovolenou.
ALE elektronika funguje bez problemu, vsechny elektronicky serepeticky funguji na jednicku (automaticky sterace, tempomat, auto klima, esp atd.)
Ted me ceka repas rizeni (typicka bolest 156), predni naprava a trubka klimy, na jare tlumice. Holt ma to kilometry, kdy jest treba pocitat s tim, ze nejaka ta investice bude treba.
Ale nerikam, ze kdybych mel neco od koncernu, ze bych za servis taky takhle neutracel. Holt mam rad auto v cajku a tak mu dopravam. Tim padem menim i to, na co by se ostatni vykaslali, protoze to stoji ranec . .
ALE elektronika funguje bez problemu, vsechny elektronicky serepeticky funguji na jednicku (automaticky sterace, tempomat, auto klima, esp atd.)
Ted me ceka repas rizeni (typicka bolest 156), predni naprava a trubka klimy, na jare tlumice. Holt ma to kilometry, kdy jest treba pocitat s tim, ze nejaka ta investice bude treba.
Ale nerikam, ze kdybych mel neco od koncernu, ze bych za servis taky takhle neutracel. Holt mam rad auto v cajku a tak mu dopravam. Tim padem menim i to, na co by se ostatni vykaslali, protoze to stoji ranec . .
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
diky za nazory:
Petr7650: diky za na nazor na 156, ale ja se zajimam o guillietu, coz je konstrukcne novejsi auto a take si chci koupit zanovni anebo novou (pokud me rupne a proste zalezu do nejblizsiho autosalonu), pokud mas nejake zkusenosti s Julcou, sem s nimi.
Chlapci, goes a beamount...Vase zabomysi valky jsou legracni . Za prve, to auto si poridim pro Spanelsko, alf tu jezdi dost (hlavne mito), Julca tu moc k videni neni (a to je dobre a zaroven spatne, nikdy si v cr nekoupim skodovku, protoze proste nechci byt jako kazdy, spatne to je proto, ze je mozne, ze si ji nekupuji kvuli poruchovosti:-). Odbocim ... btw. tady v Barcelone je to v teto tride same bmw1, audi a3, mini (hruza, na kazdem rohu, jak u nas fabie), sem tam golf, zbytek minorita. Proc Julci nejsou? je prilis mlada, poruchova, atuo kompromisu, nebo kvuli povesti??? Mne osobne pritahuji osobita auta, ktere nejsou na kazdem rohu, jsou aspon trochu prakticka a pritom zabavna.
Btw. Julca se da sehnat lehce jeta v plne palbe za 20 000-22 000 eur s multiairem.
A jeste jedna poznamka, ano chci spolehlive auto a nechci travit cas v servisu. Kdysi jsem mel lagunu grandtour II s 1.9 dci a ackoli vsichni kolem meli problemy...tak ja jsem za tri roky akorat vymenil cidlo na parkovacky a osu v alternatoru a v pohode, a to jsem ji koupil na 120 000km.
A pak jsem mel A3 a porad se podelavala ridici jednotka.
Obecne souhlasim s testy, ze kdyz vetsina modelu je ok, tak je vic pravdepodobne, ze bude mene zavad. Jenze tenktery kus neovlivnite.
A jak jsem psal, jezdim po luxusnich silnicich (srovnavam vuci CR), takze typicke problemy naprav u Alf mne moc netizi. Koupit si Alfu do CR, to bych premyslel, protoze nejvic se bojim o napravy.
Btw. zadne reakce na nove BMW1 ???
Petr7650: diky za na nazor na 156, ale ja se zajimam o guillietu, coz je konstrukcne novejsi auto a take si chci koupit zanovni anebo novou (pokud me rupne a proste zalezu do nejblizsiho autosalonu), pokud mas nejake zkusenosti s Julcou, sem s nimi.
Chlapci, goes a beamount...Vase zabomysi valky jsou legracni . Za prve, to auto si poridim pro Spanelsko, alf tu jezdi dost (hlavne mito), Julca tu moc k videni neni (a to je dobre a zaroven spatne, nikdy si v cr nekoupim skodovku, protoze proste nechci byt jako kazdy, spatne to je proto, ze je mozne, ze si ji nekupuji kvuli poruchovosti:-). Odbocim ... btw. tady v Barcelone je to v teto tride same bmw1, audi a3, mini (hruza, na kazdem rohu, jak u nas fabie), sem tam golf, zbytek minorita. Proc Julci nejsou? je prilis mlada, poruchova, atuo kompromisu, nebo kvuli povesti??? Mne osobne pritahuji osobita auta, ktere nejsou na kazdem rohu, jsou aspon trochu prakticka a pritom zabavna.
Btw. Julca se da sehnat lehce jeta v plne palbe za 20 000-22 000 eur s multiairem.
A jeste jedna poznamka, ano chci spolehlive auto a nechci travit cas v servisu. Kdysi jsem mel lagunu grandtour II s 1.9 dci a ackoli vsichni kolem meli problemy...tak ja jsem za tri roky akorat vymenil cidlo na parkovacky a osu v alternatoru a v pohode, a to jsem ji koupil na 120 000km.
A pak jsem mel A3 a porad se podelavala ridici jednotka.
Obecne souhlasim s testy, ze kdyz vetsina modelu je ok, tak je vic pravdepodobne, ze bude mene zavad. Jenze tenktery kus neovlivnite.
A jak jsem psal, jezdim po luxusnich silnicich (srovnavam vuci CR), takze typicke problemy naprav u Alf mne moc netizi. Koupit si Alfu do CR, to bych premyslel, protoze nejvic se bojim o napravy.
Btw. zadne reakce na nove BMW1 ???
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
a jeste dodatek.
Mne opravdu nezajima, jestli je podvozek sdileny v ramci koncernu, ale jestli si kupuju prevlecene Bravo. Neshanim Fiata, protoze se mi nelibi design. Mne se libi Julca
A nebo jinak, byt ma golf a oktavka a a3 stejny zaklad, jsou to jina auta. Jak pocitove, tak i bytelnosti (proste kdyz pribouchnu dvere u golfa nebo a3, tak mam pocit solidnosti a bytelnosti, u oktavky je to takove plastove zaklapnuti).
Druha vec, ze u golfa se mi nelibi, ze ho ma kazdej a interier se mi nelibi.
Jeste k te lancii delte...je nekde nejakej dobrej test?
Mne opravdu nezajima, jestli je podvozek sdileny v ramci koncernu, ale jestli si kupuju prevlecene Bravo. Neshanim Fiata, protoze se mi nelibi design. Mne se libi Julca
A nebo jinak, byt ma golf a oktavka a a3 stejny zaklad, jsou to jina auta. Jak pocitove, tak i bytelnosti (proste kdyz pribouchnu dvere u golfa nebo a3, tak mam pocit solidnosti a bytelnosti, u oktavky je to takove plastove zaklapnuti).
Druha vec, ze u golfa se mi nelibi, ze ho ma kazdej a interier se mi nelibi.
Jeste k te lancii delte...je nekde nejakej dobrej test?
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
vasek2:Julča má multilink,Bravo a Delta zadní tuhou nápravu.Delta je na podvozku Brava.
Bez bodů
Re: jaky kompakt? guillieta, bmw1,A3,scirocco,...?
multilink je lepsi, ale poruchovejsi, ne?
tedy technologicky je na tom alfa lepe nez Brava....
tedy technologicky je na tom alfa lepe nez Brava....