Vzduchovy filter
Vzduchovy filter
Jeden servisak mi minule tvrdil ze vdaka vzduchovemu filtru KN ma nizsiu spotrebu a auto ide lepsie do otacok... podla toho co mi hovoril to istu logiku ma. Vraj u 1.6 MPI takto jazdi ca o 0,5l menej ako so seriovym.
Je to naozaj take jednoduche? Pripadne su nejake rizika? Zanesenie spiny do motora, prip ine? Islo by o aplikaciu do atmosferickeho benzinu...
Je to naozaj take jednoduche? Pripadne su nejake rizika? Zanesenie spiny do motora, prip ine? Islo by o aplikaciu do atmosferickeho benzinu...
Re: Vzduchovy filter
půl litru může být rozdíl mezi totálně ucpaným a novým filtrem. Neprodává náhodou ty zázračné filtry? KN myslíš tzv. sportovní bavlněné ,že?
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Vzduchovy filter
jj islo pravdepodobne o bavlnenu vlozku za 70EUR.
On mi tvrdil ze si to stale meni v sluzobnych autach (strieda 3x do roka, kedze robi v servise) posledny rok a ma nizsiu spotrebu ako predtym...
On mi tvrdil ze si to stale meni v sluzobnych autach (strieda 3x do roka, kedze robi v servise) posledny rok a ma nizsiu spotrebu ako predtym...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchovy filter
Bavlneny Green som mal moznost zazit na Toyote Celice 1,8; VW Passat B5,5 1,9TDI; Skoda Felicia 1,3 MPI...
Pri ani jednom neprebehlo znizenie spotreby, pri zimnych podmienkach bolo badat navysenie spotreby, hlavne pri Celice o cca 0,5-0,7 litra, pri Passate do 0,5...cim to bolo sposobene, to povedat, neviem, no po vymene za papirak sa spotreba vratila na cca letny priemer...
Hlavny rozdiel, bol v odozve na plyn a urcitej vacsej ochote ist do otacok, najvyznamnejsie pri VW s dieselom(ten mal zase filter zasraty po 5tisic km a musel byt precisteny) ostatne nebolo treba skor ako po 10tisic km cistit...
Zatial mam KN vlozku aj v 325i, kde to nerobi ziadne problemy, po cca 15tisic km je ako novy...porovnat ale s papirakom neviem, nezazil som v 325i...
Pri ani jednom neprebehlo znizenie spotreby, pri zimnych podmienkach bolo badat navysenie spotreby, hlavne pri Celice o cca 0,5-0,7 litra, pri Passate do 0,5...cim to bolo sposobene, to povedat, neviem, no po vymene za papirak sa spotreba vratila na cca letny priemer...
Hlavny rozdiel, bol v odozve na plyn a urcitej vacsej ochote ist do otacok, najvyznamnejsie pri VW s dieselom(ten mal zase filter zasraty po 5tisic km a musel byt precisteny) ostatne nebolo treba skor ako po 10tisic km cistit...
Zatial mam KN vlozku aj v 325i, kde to nerobi ziadne problemy, po cca 15tisic km je ako novy...porovnat ale s papirakom neviem, nezazil som v 325i...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Vzduchovy filter
Kdyz uz chcete neco tunit, je mnohem levnejsi a efektivnejsi zamerit se na zlepseni prisunu vzduchu do airboxu a na odstraneni ruznych prasecin, ktere vyrobce z ruznych duvodu na sani nasekal.
Samotny filtr je obvykle to posledni, co potrebuje nejakou pozornost a vysolit 70E za neco, co hur filtruje, ma priblizne petinovou plochu proti originalu a pri kazde "vymene" clovek zabije pul dne a zasvini se ruznymi mastnymi nechutnostmi, to je proste hloupe.
Samotny filtr je obvykle to posledni, co potrebuje nejakou pozornost a vysolit 70E za neco, co hur filtruje, ma priblizne petinovou plochu proti originalu a pri kazde "vymene" clovek zabije pul dne a zasvini se ruznymi mastnymi nechutnostmi, to je proste hloupe.
Re: Vzduchovy filter
Pokud to má něco přinést, tak je třeba šáhnout trochu hlouběji do kapsy , minimálně: filtr, svody, ECU. Já ho na auto dával i s jiným airboxem a hlavní důvod byl právě zvuk, který je prostě lepší a za ty špinavý pracky od oleje to stojí.
edit: samozřejmě mám na mysli, aby to přineslo výkon. Na spotřebu jsem úplně zapoměl +-0.5l se stejně víc nechá ovlivnit jízdním stylem než úpravama.
edit: samozřejmě mám na mysli, aby to přineslo výkon. Na spotřebu jsem úplně zapoměl +-0.5l se stejně víc nechá ovlivnit jízdním stylem než úpravama.
Naposledy upravil(a) jarka dne úte 11 říj 13:14, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vzduchovy filter
To by bylo jednoduché spořit benzín. Výměna vzduchového filtru -0,5 litru Výměna svíček,za zázračné a téměř věčné -0,5 litru Sportovní výfuk ,další -0,5 litru, Teď jezdím Fiatem za 5 ,tož potom budu jezdit za 3,5 Už chybí jen zázračný magnet na palivovém vedení
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchovy filter
Nene najvacsia uspora paliva je zarucene prestavba na voduSmrťák píše:To by bylo jednoduché spořit benzín. Výměna vzduchového filtru -0,5 litru Výměna svíček,za zázračné a téměř věčné -0,5 litru Sportovní výfuk ,další -0,5 litru, Teď jezdím Fiatem za 5 ,tož potom budu jezdit za 3,5 Už chybí jen zázračný magnet na palivovém vedení
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008111601
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...