BMW Divize
Re: BMW Divize
no vidis, kdyby to tam bylo spravne, tak si toho ani nevsimnes, prejdes to a nikomu neukazes...
Re: BMW Divize
hehe to je slušný BWM
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
siol.a píše:Jestli ma nekdo zajem, rocnik 2006, MF3 Roadster, tmave modra metaliza, bezova kuze, 3,2l, SMG, najeto 12500km.Deli píše:Bond: To je škoda, kdybys měl Wiesmanna, tak jsi můj nový hrdina
pěkné, jen škoda toho SMGsiol.a píše:Neni. Ale veskera jedinecnost je ta tam..
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
To je urcite podprahovy zamer, abyste si toho vsiml Vsak byste to jinak jiste ignoroval a tady bychom o tom nemluvili...Snowman000 píše:Tak toto je slusny fail...Vsimol si to niekto? Alebo som ja taky oneskoreny a vsimol som si to az teraz?
Kto tento podklad pre reklamu dodava? Agentura najata Importom BMW, ehm sorry importom BWM?
Vim o tom, i jsem to hlasil dale, ale kde presne se stala chyba netusim. Pravdepodobne ve vyrobe, coz je ale od BMW (BWM ) daleko, nekolik subdodavatelu po ceste...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak ak bol hlavny zamer aby si toho clovek vsimol, tak to splnilo ucel, ale ci bol zamer aj to aby ma to este viac usvedcilo, ze to auto uz nie je BMW ake poznam a ake som vzdy obdivoval...ja mam zase o nieco viac jasno v tom
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
pěju chvalozpěvy na adsfilter.... tím, že mi odfiltroval reklamu, taxem si teho paskvilu ani fšimnout nemohl, tudíž mi nevadí...
Naposledy upravil(a) pavproch dne pát 23 zář 11:42, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To nevím, jestli je úplně vhodné říkat... Přeci jen ty reklamy to tady určitě zčásti živí...
Re: BMW Divize
PJ v testu 22.7.2011:
Konkurence v čerstvém testu:
Ač sem s novou 1er 118i nejel, věřím spíše PJ, zvláště když denně vidím, jak mnohem starší a silnější R6 N53B30O0B je těmi posratými EURo limity udušen....
Jednoznačně největším zklamáním na chování nové 118i byl motor. Zvláště po zkušenostech s Peugeotem RCZ nebo Mini Cooperem s tímtéž agregátem jsem i přes výkon 170 koní vydolovaných z přeplňované 1,6 (RCZ má až 200 a Mini v provedení JCW ještě více koňských sil) očekával relativně živý projev, konal se ale opak. Krom solidního chování v nízkých otáčkách působil motor mdle, reakce na plyn byly docela pomalé a pokles otáček po ubrání plynu velmi, velmi pozvolný. Zkrátka jako by mezi vámi a motorem bylo něco, co vaši „interakci” s motorem zpomaluje o desetiny sekundy i sekundu. Dáte plný - prodleva několik desetin, chcete přeřadit - otáčky motoru klesají na patřičnou úroveň sekundu i dvě, chcete podřadit - meziplyn se dostaví po zmáčknutí plynu s prodlevou okolo půl sekundy.
Konkurence v čerstvém testu:
Stejně jako ostatní novináři (na prezentaci byl o ni mnohem větší zájem) jsme ale byli zvědavi na revoluční novinku – přeplňovaný čtyřválec, zde v prozatímní nejsilnější verzi 118i. Tentokrát s manuální převodovkou a v provedení Sport Line s (rovněž volitelně) černými kryty zrcátek. A octli jsme se v jiném světě – plavný odstup tentam, místo něj agilní kopírování každého hrbolku, ovšem v neobtěžující míře. Reakce na plyn rovněž impozantní, jízdní výkony proti poněkud ospalé předchozí 118i z jiného vesmíru, pod plynovým pedálem doslova přetlak chuti k životu. Zároveň se ovšem turbodmychadlo twin scroll postaralo o eliminaci turboefektu – dojem většího motoru je téměř dokonalý
Ač sem s novou 1er 118i nejel, věřím spíše PJ, zvláště když denně vidím, jak mnohem starší a silnější R6 N53B30O0B je těmi posratými EURo limity udušen....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Což mně vede k filozofické úvaze:pavproch píše: když denně vidím, jak mnohem starší a silnější R6 N53B30O0B je těmi posratými EURo limity udušen....
Už sem to tu psal, že N53B30O0B v dolní třetině (volnoběh až 2500 toček) otáčkového spektra zrovna neoplývá čistotou chodu a bezprostředností odezvy na plyn....(víme proč, že...)
Má tady někdo zkušeností s přemapováním ECU u N/A benzínových R6? Primárně ani sekundárně by mi nešlo o navýšení max výkonu či krouťáku (to auto už tak je na moje řidičské schopnosti až priveľmi rýchle... ), ale o vylepšení chování "dole".
Co myslíte?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Franta Lopata
- Letec
- Příspěvky: 1488
- Registrován: čtv 11 srp 17:38
- Bydliště: venkov
Re: BMW Divize
Další závod BMW v Rusku
V ruském Kaliningradu na Baltském moři bude postaven závod koncernu BMW. Bude tu zahájena výroba automobilů, přičemž úplný cyklus. Podnik, jehož první část bude do provozu uvedena v roce 2014, bude vyrábět 80 tisíc vozů ročně. Hlavním cílem projektu je zajistit, aby zdejší automobily byly o 10% levnější než přímý dovoz.
V Kaliningradu už je závod BMW, provádí se tu ale pouze montáž, což předpokládá, že do Ruska se z Evropy dovážejí hotové díly. Nyní se tedy budou kompletující díly vyrábět v Rusku.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2011/09/22/56565780.html
V ruském Kaliningradu na Baltském moři bude postaven závod koncernu BMW. Bude tu zahájena výroba automobilů, přičemž úplný cyklus. Podnik, jehož první část bude do provozu uvedena v roce 2014, bude vyrábět 80 tisíc vozů ročně. Hlavním cílem projektu je zajistit, aby zdejší automobily byly o 10% levnější než přímý dovoz.
V Kaliningradu už je závod BMW, provádí se tu ale pouze montáž, což předpokládá, že do Ruska se z Evropy dovážejí hotové díly. Nyní se tedy budou kompletující díly vyrábět v Rusku.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2011/09/22/56565780.html
Eurolopata - náš vzor! .::. d1.8t: Lopata je magor, jen se nemůžu rozhodnout jestli v dobrém či špatném smyslu toho slova.