Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/na ... ?id=714172
Hodně zajímavý rozsudek, zvláště v dnešní době, kdy se papírová spotřeba dost často nerovná reálné spotřebě.
Hodně zajímavý rozsudek, zvláště v dnešní době, kdy se papírová spotřeba dost často nerovná reálné spotřebě.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
mne by zajimalo jak prokazovali onu vyssi spotrebu. Mereni spotreby se ridi predpisy a automobilka si nemuze to mereni vymyslet, je svazana tim, jak ten proces mereni probiha. Je logicke, ze takovy provoz neexistuje a je logicke, ze pri jinem sytlu jizdy je spotreba vyssi. Tudiz automobilka musi merit spotrebu dle norem a prodejce, ktery uvadi onu normovanou spotrebu je pak bit za to, ze to ridic nedokaze? To je absurdni, soud by mel zrusit onu normu a netrestat prodejce, ktery prodava vyrobek tak jak zakon a normy urcuji. Za normy nemuze prodejce.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Fiat Punto 1,2 se dostane i na tu normovanou spotřebu zcela snadno. 7,3 /4,8/5,7 a to klidně i na 15náckách pneumatikách
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Nu a co když auto bylo podrobenu testu dle normy v certifikovaném ústavu a tam prostě bralo víc než udával výrobce... v tomto případě, by se jednalo o klamání zákazníka a sleva a další věci jsou na místě.
Slow and serious
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
KoPP: pokud probehl ten test dle normy a ukazala by se vyssi spotreba, pak samo ano. Ale to mi prave chybi v tom clanku, jak tu vyssi spotrebu, nez udavanou zjitili.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Tak pokud auto žere při víc při normované zkoušce, není co řešit.
Ale je tu ještě závažnější problém. Soudruzi ekologové vymýšlejí nařízení pro naše dobro a soudruzi inženýři je v potu tváře aplikují - a nezodpovědní řidiči jim na to kašlou. A to není dobře a příroda trpí. Je naprosto nezbytné, aby řidiči jezdili v souladu s normou. Jízdní režim musí odpovídat normovanému. Velmi pomalu zrychlovat, na dálnici nevyužívat 130km/h, na okresce jen občas a na chvíli zrychlit na 90..... V autě by měl být hlásič porušení, který by řidiče akusticky nejdřív varoval a pokud by se nenapravil, auto by poslalo hlášení přímo do Bruselu. Tam by se mu odečetly body v ekobodovém systému. Pak standarní postup - řidičák do čistírny, povinné absolvování kurzu ekojízdy a navrácení řidičáku na zkušební dobu.....
Uvědomte si, že vysoký výkon motoru Vám soudruzi dopřávají jen z důvodu vyřešení krtické situace v provozu, která může nastat tak 1x za měsíc. Nelze strpět masové zneužívání tohoto dobrodiní ze sobeckých důvodů jednotlivce, které ovšem poškozuje celou společnost.
Ale je tu ještě závažnější problém. Soudruzi ekologové vymýšlejí nařízení pro naše dobro a soudruzi inženýři je v potu tváře aplikují - a nezodpovědní řidiči jim na to kašlou. A to není dobře a příroda trpí. Je naprosto nezbytné, aby řidiči jezdili v souladu s normou. Jízdní režim musí odpovídat normovanému. Velmi pomalu zrychlovat, na dálnici nevyužívat 130km/h, na okresce jen občas a na chvíli zrychlit na 90..... V autě by měl být hlásič porušení, který by řidiče akusticky nejdřív varoval a pokud by se nenapravil, auto by poslalo hlášení přímo do Bruselu. Tam by se mu odečetly body v ekobodovém systému. Pak standarní postup - řidičák do čistírny, povinné absolvování kurzu ekojízdy a navrácení řidičáku na zkušební dobu.....
Uvědomte si, že vysoký výkon motoru Vám soudruzi dopřávají jen z důvodu vyřešení krtické situace v provozu, která může nastat tak 1x za měsíc. Nelze strpět masové zneužívání tohoto dobrodiní ze sobeckých důvodů jednotlivce, které ovšem poškozuje celou společnost.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
honziku tvoje premysleni demonstrujes pomerne casto a opet jsi vedle jak ta jedle. To mas jako s hmotnosti, kdyz do auta nalozis dva kufry, uz nevazi tak, jako na papire a se spotrebou je to to same. Neslouzi k tomu, aby ti rekla, za kolik budes presne jezdit, to ani nejde, protoze nikdy nevymyslis test spotreby tak, aby odpovidal vsem ridicum, situacim na silnicich apod. je to jako voditko porovnani mezi vozy jako takovymi. Pokud auto A ma mensi normovanou spotrebu, nez B, pak s tim A budes mti nizsi spotrebu i ty vuci autu B, pokud bys jel stejne.
Takze klasicky utikas od tematu a to jeste na urovni tvecho mysleni, ktere veru neni zrovna vysoke a pak to tak dopada. No nic.
Takze klasicky utikas od tematu a to jeste na urovni tvecho mysleni, ktere veru neni zrovna vysoke a pak to tak dopada. No nic.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Jsi zlý a nenávidíš přírodu. Takoví by měli být hozeni do roztátých nekonečných plání Arktidy, aby se tam utopili jako nebozí lední medvědi. CO2 zabíjí!
Když se test neumí přizpůsobit řidičům, musí se řidiči přizpůsobit testu. Nepřizpůsobivým smrt.
Když se test neumí přizpůsobit řidičům, musí se řidiči přizpůsobit testu. Nepřizpůsobivým smrt.
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Bacha na rasový podtext !
- Franta Lopata
- Letec
- Příspěvky: 1488
- Registrován: čtv 11 srp 17:38
- Bydliště: venkov
Re: Soud: Když auto "žere" víc než má, máte nárok na slevu
Správně, myslet je potřeba hlavně ekologicky a politicky! S SESR na věčné časy a nikdy jinak!
Že by se rovnou dávala místo klasické slevy sleva na spotřebu? I to je možné, vždyť žijeme v zemi neomezených možností.
Že by se rovnou dávala místo klasické slevy sleva na spotřebu? I to je možné, vždyť žijeme v zemi neomezených možností.
Eurolopata - náš vzor! .::. d1.8t: Lopata je magor, jen se nemůžu rozhodnout jestli v dobrém či špatném smyslu toho slova.