quasimoto píše:Cas KE-BA bol 3:40, cize relativne rychla jazda, pri predbiehani skoro stale plny plyn, cize tu by sa dalo este nieco usetrit.
To nie je zly cas, ja mam rekord 3:37 ale z roku 1996 (VW Vento VR6) a v tej dobe este nebola dostavana dialnica TT-Nitra ani obchvat Zarnoviva - Nova Bana a rovnako ani obchvat Ozdanske serpentiny a dokonca ani Tornala-Roznava...
ok, tak BA - vajnory -> KE - krizovatka u Optimy nieco malo cez 3h (cca 3:10h) - BMW 325i E46 FL, za cca 10.5l. normalne cez den v pracovny den. Pri tomto by asi ten 3.0TFSI uz asi bol vyraznejsie vyssie so spotrebou - ale to len hadam vzhladom na to, ze to turbo by muselo tlakovat o dost viac. Kazdopadne ano, 3:40 nie je ecorally a ze sa to 3.0TFSI drzalo pri 10l je slusny vysledok.
jedu si, pěkně si to chrochtám s A4 3.0 TDI po D1... konečně kašpar uhnul, tak řadím dolů, plnej ... říkám si chacha, A6 za mnou se ztratí... ale pozor ona mě začala dost rázně dojíždět, tak rozdílem třídy... v zádu to mělo jen dva větší kulaté, rovné výfuky označení A6 a mělo to minimálně o 100 HP víc, bo jsem se toho chtěl chytnout a nešlo to. Jakou zlotřilost do A6 dávají? (S6 to nebyla)? Jen abych věděl, syčák jeden !