HondaMan píše:pjanda píše:Proc se take jednou nezapojit
BMW 330i E90 - dlouhodobe 14,8 l
Takže cca o 2l/100 více než E46. To za všechny ty "výhody" stojí, ne?
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
Nedelejte si ze me legraci
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Zrovna motor v E90 neni spatny, oproti E46 nabizi i leccos navic - pusobi lehceji, jde tedy snaze do otacek i z nich, je jeste linearnejsi, v E46 mel silnejsi stredni otazcky, ma skutecny vykon navic a take se (paradoxne) lepe ovlada, elektronicky plyn je udelany lepe nez v E46. Kdyby nebyl spojen se zbytecne dlouhodou prevodovkou, bylo by to vsechno i nejak znat pri jizde
A ano, spotreba je bohuzel o nejakych 10-20 procent vyssi, porad je to ale jeste dobre, jakekoli turbo s podobnym vykonem (TSI, 2,5T z WRX, 2,0t Opelu, 2,5T/T5 Ford/Volvo - co me ted tak napada z hlavy, at jsme konkretni) vezme pri stejnem stylu nejmene 25.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n