Americké vozy a vše kolem nich
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Tak už je to dlouho co sem tím naposled jel, ale tuším to bylo na trávě, tak to šlo v pohodě i na místě. Jako při popojíždění to jde jednou rukou i v Ladě. To jste jen rozmazlený - jde o zvyk, pak vám to ani nepříde.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Na štěrku utočím na místě jednou rukou felcku v pohodě.powerball píše:jj na miste jinak favo sem na miste jednou rukou teda fakt neutocil ale mozna sem mel v prdeli ulozeni tlumicu a nebo ja nevim co vsechno co to ovlivnuje
2.016V 99kW
Re: Americké vozy a vše kolem nich
jj ja to na snehu taky utocil uplne v klidu
Re: Americké vozy a vše kolem nich
když jsem poprvé jel v seville, tak jsem taky netušil o co jde, protože ten volant se točil úplně sám
Cadillac seville SLS, 4.6, V8, 205kW, 407Nm.
Re: Americké vozy a vše kolem nich
Příliš citlivý posilovač je ale na pytel...hlavně na dálnici.
2.016V 99kW
Re: Americké vozy a vše kolem nich
tak u novejsich aut samozrejme s vyssi rychlosti posilovac tuhne me teda netuhne (v park ave to bylo tusim od roku 94) coz byl ze zacatku trochu sok ale zvyknul sem si rychle a ted uz mi to vubec nevadi
Re: Americké vozy a vše kolem nich
tomu nerozumim, proc? Nikdy me nenapadlo, ze by s tim mohl byt problemSlawall píše:Příliš citlivý posilovač je ale na pytel...hlavně na dálnici.
pokud teda nenastoupim na odpocivadle do jineho auta po nejakem malo naposilovanem, pak to muze prekvapit samozrejme
Re: Americké vozy a vše kolem nich
No když je moc citlivý, tak ve vysoké rychlosti je to spíše ke škodě, na malé korekce volantu...teda aspoň tak to vnímám já...
2.016V 99kW
Re: Americké vozy a vše kolem nich
vule v rizeni to vykompenzuje