Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Honza42: Odpojovani valcu je stara zalezitost, ale u ctyrvalce jsem ho skutecne jeste nevidel. Proto ma poznamka narazejici hlavne na motivaci k tomuto kroku.
Jestli se mi to libi, nebo nelibi, o tom tu nebyla rec, pockam si na praxi. Zbyla diskuse uz resila neco trochu jineho a shrnovala obecny vyvoj a stav soucasneho automobiloveho sveta.
Kazdopadne projev odpojovani valcu pri zatezi a pri nulove zatezi bych se opravdu nepletl, chovani motoru v jedne situaci o jeho chovani v situaci druhe nic nerika. Ja urcite nejsem tim, kdo by toto reseni odsuzoval, naopak jsme treba v predstaveni noveho SLK 55 AMG psali, ze to je dobra cesta, jak si alespon na cas poradit s evropskymi regulacemi a pritom nepripravit auto o motor. Ovsem totez na jiz downsizovanem turboctyrvalci ve mne vzbuzuje radu otazek. Nic vice, nic mene.
Jestli se mi to libi, nebo nelibi, o tom tu nebyla rec, pockam si na praxi. Zbyla diskuse uz resila neco trochu jineho a shrnovala obecny vyvoj a stav soucasneho automobiloveho sveta.
Kazdopadne projev odpojovani valcu pri zatezi a pri nulove zatezi bych se opravdu nepletl, chovani motoru v jedne situaci o jeho chovani v situaci druhe nic nerika. Ja urcite nejsem tim, kdo by toto reseni odsuzoval, naopak jsme treba v predstaveni noveho SLK 55 AMG psali, ze to je dobra cesta, jak si alespon na cas poradit s evropskymi regulacemi a pritom nepripravit auto o motor. Ovsem totez na jiz downsizovanem turboctyrvalci ve mne vzbuzuje radu otazek. Nic vice, nic mene.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Volkswagen obecne
souhlas s pj, nesouhlas s kozou
co bude výsledkem v současnosti zaváděných fičur (elektronický plyn, EUr5+, downsizing, turbení, odpojování válců): přijde krizová situace, budu potřebovat OKAMŽITOU reakci auta (zrychlení), šlápnu na plyn a.... několik sekund nic a až potom auto (možná - pokud zrovna ŘJ bude mít dobrou náladu a nevyhodnotí to jako envi-unfriendly) zvolna začně zrychlovat.... jj, řidičská nirvána...
co bude výsledkem v současnosti zaváděných fičur (elektronický plyn, EUr5+, downsizing, turbení, odpojování válců): přijde krizová situace, budu potřebovat OKAMŽITOU reakci auta (zrychlení), šlápnu na plyn a.... několik sekund nic a až potom auto (možná - pokud zrovna ŘJ bude mít dobrou náladu a nevyhodnotí to jako envi-unfriendly) zvolna začně zrychlovat.... jj, řidičská nirvána...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
spěje to k tomu, že pojedeš 80 ve vláčku a nebudeš předjíždět
SSS - vdechne tě do života
Re: Volkswagen obecne
pp: Je to porad totez. Stejne jako nekdo, kdo ma jiny nez obvykly nazor na spolecenske uporadani, je vylucovan ze spolecnosti recmi o extremismu, populismu apod., jsou i nazory lidi majici jiny nez obecne akceptovany nazor na auta znevazovany recmi o tom, ze vnimaji auto jako hracku, zabavni prostredek apod. a nedokazou se na vec podivat ocima "bezneho uzivatele". Klasicka cesta - nediskutuji s nazorem, zvenazuji recnika. To je prvni duvod, proc jsem se do diskuse s Radkem ani nepustil
Pokud se na to podivam ryze fakticky (veric, ze Radek si to opravdu mysli), pak je to jen podlenuti tomu, co jini chteji, abychom si mysleli. Realita je uplne jina. Akceptovat to timto zpusobem je jen obrazem neschopnosti dohlednout vsech moznych nasledku danych kroku. Co jsi zminil Ty, je jen jedna ze situaci, ktera nema vubec nic spolecneho se zabavou, hrackou nebo narocnym vyuzitim. A takovych bychom nasli sto.
Nekteri jich schopni dohlednout nejsou schopni nebo ochotni, ja povazuji za sve poslani o nich v mediich mluvit a nerikat jen A (jak je zvykem), ale i B. Je to vzdy neco za neco - ta uspora paliva (v tomto pripade treba i realna) neni win win, je to mince se dvema stranami. Akceptovat obe a dat prednost jedne je v poradku, stejne jako svuj nazor racionalni debatou hajit. Popirat existenci druhe strany ale v poradku neni.
A to je druhy duvod, proc se do diskuse s Radkem ani nepoustim - ja rikam: ta mince ma dve strany, pro me je mnohem dulezitejsi ta druha (treba kontrola nad autem) nez ta prvni (casto domnela uspora, vetsinou jen pred testy). Radek rika: ta mince ma jednu stranu. To opravdu neni dobry zaklad k diskusi
Ale to jen tak kdyz uz jsi se do toho pustil Jdu radeji pracovat...
Pokud se na to podivam ryze fakticky (veric, ze Radek si to opravdu mysli), pak je to jen podlenuti tomu, co jini chteji, abychom si mysleli. Realita je uplne jina. Akceptovat to timto zpusobem je jen obrazem neschopnosti dohlednout vsech moznych nasledku danych kroku. Co jsi zminil Ty, je jen jedna ze situaci, ktera nema vubec nic spolecneho se zabavou, hrackou nebo narocnym vyuzitim. A takovych bychom nasli sto.
Nekteri jich schopni dohlednout nejsou schopni nebo ochotni, ja povazuji za sve poslani o nich v mediich mluvit a nerikat jen A (jak je zvykem), ale i B. Je to vzdy neco za neco - ta uspora paliva (v tomto pripade treba i realna) neni win win, je to mince se dvema stranami. Akceptovat obe a dat prednost jedne je v poradku, stejne jako svuj nazor racionalni debatou hajit. Popirat existenci druhe strany ale v poradku neni.
A to je druhy duvod, proc se do diskuse s Radkem ani nepoustim - ja rikam: ta mince ma dve strany, pro me je mnohem dulezitejsi ta druha (treba kontrola nad autem) nez ta prvni (casto domnela uspora, vetsinou jen pred testy). Radek rika: ta mince ma jednu stranu. To opravdu neni dobry zaklad k diskusi
Ale to jen tak kdyz uz jsi se do toho pustil Jdu radeji pracovat...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Volkswagen obecne
@pj: máš pravdu
taky du budovat kapitálmus
taky du budovat kapitálmus
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Z těch fíčur je jedinou skutečnou katastrofou elektronický plyn ve spojení s EU x. Prostě přechodové režimy jsou z hlediska spalin fuj a kdeže jsou časy poctivé akcelerační pumpičky....
Ostatní je řešitelné a odpojování nezpůsobí žádnou měřitelnou prodlevu. Ostatně od auta jedoucího po městě 50km/h na víceméně zvýšený volnoběh rozumný řidič stejně nic neočekává ať už je počet válců jakýkoliv. A opravdu není žádný důvod, aby dvoulitr musel žrát po městě 9litrů. Tolik k technické stránce věci.
Vás štve ten EU befel a opěvování všeho EKO, i když je to pitomost a většinou jen tunel na naše peníze. To se nedivím, mne taky. Prostě těch politických keců kolem je tolik, že nás už každý EKO rozdráždí. To máte stejný jako za bolševika, furt kolik toho horníci vytěžili a jak překročili plán.... a pak když člověk viděl horníka, nejradši by mu rovnou dal do huby, i když v tom byl ten chudák sedřenej úplně nevinně.
Ostatní je řešitelné a odpojování nezpůsobí žádnou měřitelnou prodlevu. Ostatně od auta jedoucího po městě 50km/h na víceméně zvýšený volnoběh rozumný řidič stejně nic neočekává ať už je počet válců jakýkoliv. A opravdu není žádný důvod, aby dvoulitr musel žrát po městě 9litrů. Tolik k technické stránce věci.
Vás štve ten EU befel a opěvování všeho EKO, i když je to pitomost a většinou jen tunel na naše peníze. To se nedivím, mne taky. Prostě těch politických keců kolem je tolik, že nás už každý EKO rozdráždí. To máte stejný jako za bolševika, furt kolik toho horníci vytěžili a jak překročili plán.... a pak když člověk viděl horníka, nejradši by mu rovnou dal do huby, i když v tom byl ten chudák sedřenej úplně nevinně.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28149
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Dneska jsem absolvoval Pha - Brno za volantem 1.4TSI 103kW a jestli tomudle maj vypnout ještě dva válce, tak bych asi vzteky rozkousal volant
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Golf R u nás moc vidět není: http://www.volkswagen.cz/skladove_vozy/ ... z_id=39369
Bez bodů
Re: Volkswagen obecne
Hm, nejsem si úplně jistý, jestli 40 kW a další poháněná náprava navíc stojí za dalších 400.000. To je ostatně jeden z důvodů, proč jsem šel do GTI a ne do R.Dix píše:Golf R u nás moc vidět není: http://www.volkswagen.cz/skladove_vozy/ ... z_id=39369