BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

EL_XEL píše:
pjanda píše:A ja prave myslel, ze kdyz je to SUV (nebo SAV...), tak je ten sport primo v nazvu tridy ;)
SUV - shitty useless vehicle
SAV - scheisse aus Verkehr
Tak neni no ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od EL_XEL »

pjanda píše:
EL_XEL píše:
pjanda píše:A ja prave myslel, ze kdyz je to SUV (nebo SAV...), tak je ten sport primo v nazvu tridy ;)
SUV - shitty useless vehicle
SAV - scheisse aus Verkehr
Tak neni no ;)
Tak uznej sám - SAV ala X6 může být rychlé, ale sportovní teda ne. Takový nosorožec je taky rychlá kurva, ale rozhodně ho neřadíš do kategorie s gepardem nebo gazelou...

No a X6M je v podstatě nosorožec, kterej vyšňupal pytlík koksu.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

a co je to "sportovni" ?
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od EL_XEL »

goes píše:a co je to "sportovni" ?
To je čistě subjektivní pojem, který očividně každý vnímá jinak :p
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

samo ze tomu tak je. asi se da shodnout na tom, ze vybrana auta jsou sportovni, tzn. primarni ucel neni u nich kazdodenni jezdeni do prace, ale navozovani emoci, pozitku z jizdy, rychlosti nejen absolutni, ale i realativni. Nicmene to mas jako s tim Golfem. Ten se da udelat komfortni, kompromisni a treba sportovni. Samo vuci lambu to bude vzdy o nicem, ale v ramci modelove rady nabizi urcite zamereni. A tak tomu je i u te X6. Samo na M3 to mit nebude, ale v ramci segmentu to nabizi dynamiku, rychlost, jizdni schopnosti (stale se bavime o segmentu, ne o srovnani s formuli) a jako takove proste funguje.
Proste neni to komfortne zamerene SUV, ale sportovne. A o to tu jde. Nikdo tu nikoho nenuti to kupovat a pokud ma nekdo problem, ze jeho jine BMW je mene sportovni, protoze nejake suv ma na sobe taky eM tak ma holt smulu no.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

O vyvoji tohoto jsem v minulosti cetl, docela zajimave. Nyni to dospelo do dalsi faze:

http://www.autoforum.cz/technika/bmw-tu ... na-kolech/

Urcite to neni spasa, premeny energie jsou bohuzel neefektivni, ale neco by z toho byt mohlo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od Weeper »

Řada X je dle mého stejně pro pozéry. To nikdy sportovní nebylo a ani si to M nezaslouží. Ještě k tomu chci říct, že to dopadlo ještě hůř než jsem očekával - tripleturbo, nafta: to je motorsport jak vyšitý - ikdyž pro nějakou zlatokopku to pojede jak z praku a ten turboboost :D
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

a proc by to nemelo byt sportovni. Dakar ti jezdi i nakladaky a mas za to, ze jsou to malo sportovni auta? Turba v motorsportu jsou desitky a desitky let, patri tam, maji v tom odvekou tradici, nafta to same. Mozna se jen na to zapomina a vytvari se tradice a historie sportovna tak mozna 5 let zpet a idealne tak jeden segment motor sportu. Jenze ono je jich kapku vice ;)
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od Weeper »

Tak ale jsou různý kategorie. Já nepovažuju za sportovní zapnout motor a dělat to tr tr tr tr jak když jede traktor, to samé v provozu i s tim pískánim turba. A neplynulá reakce na plyn stejně tak. Navíc porovnej maximálku nejrychlejšího sériově vyráběného auta s benzínem - 431km/h aktuálně tušim a nafty.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

ano, ale to nejrychlejsi auto na svete taky stoji 40 megacu a tolik zadny dizl nestoji ;) nepocitame-li nejake tanky, vlaky a lode :) takz to neni o tom, ze by neslo udelat auto dizlove co pojede 400. Proste jsou kategorie motorsportu, kde jsou dizly naprosto bezne a o turbech ani nemluve. Takze ano X6 M v dizlu neni z pohledu sportovnosti partnerem pro ferrari enzo a tak to mozna krom par nemocnych lidi nikdo nebere. Proste miri do jineho segmentu, ale to neznamena ze v ramci toho segmentu dany model nemuze nabidnout nejvice sportovnich vlastnosti, byt vuci jinym segmentum to bude sracka. Clio Sport taky na Zondu nema krom kufru ale v ramci segmentu malych aut je to sportovni vrchol.
Odpovědět