Tak neni noEL_XEL píše:SUV - shitty useless vehiclepjanda píše:A ja prave myslel, ze kdyz je to SUV (nebo SAV...), tak je ten sport primo v nazvu tridy
SAV - scheisse aus Verkehr
BMW Divize
Re: BMW Divize
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Tak uznej sám - SAV ala X6 může být rychlé, ale sportovní teda ne. Takový nosorožec je taky rychlá kurva, ale rozhodně ho neřadíš do kategorie s gepardem nebo gazelou...pjanda píše:Tak neni noEL_XEL píše:SUV - shitty useless vehiclepjanda píše:A ja prave myslel, ze kdyz je to SUV (nebo SAV...), tak je ten sport primo v nazvu tridy
SAV - scheisse aus Verkehr
No a X6M je v podstatě nosorožec, kterej vyšňupal pytlík koksu.
Re: BMW Divize
a co je to "sportovni" ?
Re: BMW Divize
To je čistě subjektivní pojem, který očividně každý vnímá jinakgoes píše:a co je to "sportovni" ?
Re: BMW Divize
samo ze tomu tak je. asi se da shodnout na tom, ze vybrana auta jsou sportovni, tzn. primarni ucel neni u nich kazdodenni jezdeni do prace, ale navozovani emoci, pozitku z jizdy, rychlosti nejen absolutni, ale i realativni. Nicmene to mas jako s tim Golfem. Ten se da udelat komfortni, kompromisni a treba sportovni. Samo vuci lambu to bude vzdy o nicem, ale v ramci modelove rady nabizi urcite zamereni. A tak tomu je i u te X6. Samo na M3 to mit nebude, ale v ramci segmentu to nabizi dynamiku, rychlost, jizdni schopnosti (stale se bavime o segmentu, ne o srovnani s formuli) a jako takove proste funguje.
Proste neni to komfortne zamerene SUV, ale sportovne. A o to tu jde. Nikdo tu nikoho nenuti to kupovat a pokud ma nekdo problem, ze jeho jine BMW je mene sportovni, protoze nejake suv ma na sobe taky eM tak ma holt smulu no.
Proste neni to komfortne zamerene SUV, ale sportovne. A o to tu jde. Nikdo tu nikoho nenuti to kupovat a pokud ma nekdo problem, ze jeho jine BMW je mene sportovni, protoze nejake suv ma na sobe taky eM tak ma holt smulu no.
Re: BMW Divize
O vyvoji tohoto jsem v minulosti cetl, docela zajimave. Nyni to dospelo do dalsi faze:
http://www.autoforum.cz/technika/bmw-tu ... na-kolech/
Urcite to neni spasa, premeny energie jsou bohuzel neefektivni, ale neco by z toho byt mohlo...
http://www.autoforum.cz/technika/bmw-tu ... na-kolech/
Urcite to neni spasa, premeny energie jsou bohuzel neefektivni, ale neco by z toho byt mohlo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Řada X je dle mého stejně pro pozéry. To nikdy sportovní nebylo a ani si to M nezaslouží. Ještě k tomu chci říct, že to dopadlo ještě hůř než jsem očekával - tripleturbo, nafta: to je motorsport jak vyšitý - ikdyž pro nějakou zlatokopku to pojede jak z praku a ten turboboost
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: BMW Divize
a proc by to nemelo byt sportovni. Dakar ti jezdi i nakladaky a mas za to, ze jsou to malo sportovni auta? Turba v motorsportu jsou desitky a desitky let, patri tam, maji v tom odvekou tradici, nafta to same. Mozna se jen na to zapomina a vytvari se tradice a historie sportovna tak mozna 5 let zpet a idealne tak jeden segment motor sportu. Jenze ono je jich kapku vice
Re: BMW Divize
Tak ale jsou různý kategorie. Já nepovažuju za sportovní zapnout motor a dělat to tr tr tr tr jak když jede traktor, to samé v provozu i s tim pískánim turba. A neplynulá reakce na plyn stejně tak. Navíc porovnej maximálku nejrychlejšího sériově vyráběného auta s benzínem - 431km/h aktuálně tušim a nafty.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: BMW Divize
ano, ale to nejrychlejsi auto na svete taky stoji 40 megacu a tolik zadny dizl nestoji nepocitame-li nejake tanky, vlaky a lode takz to neni o tom, ze by neslo udelat auto dizlove co pojede 400. Proste jsou kategorie motorsportu, kde jsou dizly naprosto bezne a o turbech ani nemluve. Takze ano X6 M v dizlu neni z pohledu sportovnosti partnerem pro ferrari enzo a tak to mozna krom par nemocnych lidi nikdo nebere. Proste miri do jineho segmentu, ale to neznamena ze v ramci toho segmentu dany model nemuze nabidnout nejvice sportovnich vlastnosti, byt vuci jinym segmentum to bude sracka. Clio Sport taky na Zondu nema krom kufru ale v ramci segmentu malych aut je to sportovni vrchol.