Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

Tak oproti tobě vařim z vody, ale většímu rozchodu bych věřil. Nicméně fičur, který jdou proti podstatě věci je u 991 tolik, že nepochybuju o oprávněnosti tvojich obav. :p

Btw. to auto se mi strašně líbí.
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

D: Pekne to je, ale vzhled neresim, pekne auto umi udelat i Cinani :)

S tim rozchodem bud opatrny. Kdyby ho zvetsili na obou osach, je to v poradku, tady ale obratili pomer mezi napravami. A toto je 911, ne BMW nebo nejaka predokolka, zde plati jina pravidla - pokud Porsche rika, ze takova GT3 RS ma tradicne "wider rear track for better cornering" a tady sahnou jen na predni, je to jasna dalnicni uprava. +10 cm na rozvoru, 5 cm na prednim rozchodu a 0 cm na zadnim, to je ma nocni mura :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

Je holt potřeba, abys to testnul.
U GT3 RS počítám s jinou, daleko agresivnější geometrií, nekompromisně zaměřenou na zatáčení a přilnavějšíma gumama pro potlačení nedotáčivosti. U "běžné" 911 neaplikovatelné neb by to pozérům cukalo volantem i v Pařížský a to by těžko kousli.
Takže si myslím, že 991 bude mít geo předku naladěnou velmi obvykle a kompromisně, no a nedotáčivost zkouší potlačit rozchodem. Ale jsou to jen dohady.
RWD
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od merlin »

Porsche pocuva zakaznikov... odstrania jednu velku "slabost" a to stabilitu v rychlej jazde po dialnici a to hlavne ak je narazovy vietor. Aj ja mam prave na tuto "vlastnost" najviac negativnych poznamok od zakaznikov, ludia uz nevedia jazdit rychlo inak ako s telefonom pri uchu na dialnici a neustale riadenie ich uz len znervoznuje :(

P.S. Dufam ze to elektricke servo nastavia tak aby neustale kompenzovalo bocny vietor :ymsick:
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

merlin: Porsche vzdy delal auta takova, jaka maji byt a ne sita na miru nesmyslnym predstavam zakaznikum, pro ktera proste nejsou urcena. Je treba vyhovet zakaznikovi, ale tomu, pro nehoz produkt primarne stavim, ne tomu, ktery si jej omylem koupi. V tomto byl pan Porsche vzdy zasadovy...

Nicmene, dnes jsme opet prinesli dalsi nove informace o 991, a to poradnou naloz:

http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... dmikvaltu/

Nejen fotky radicky manualu se sedmi stupni jako je tato:

Obrázek

ale i katalog, kompletni cenik, technicke specifikace vcetne hmotnosti, to vsechno mame :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od brasci »

ten šedý interiér s manuálom vyzerá božsky :x
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Prvni fotka zcela nemaskovane 991 z ulice. A jeste k tomu bez toho prebytku hieroglyfu na zadi. Tak to vypada - rekl bych - mnohem lepe nez s nimi...
Porsche 911 991 ulice.jpg
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

1. Dobře že to nemá žádnou pojistku na řazení sedmého kvaltu. Celou dobu co se o tom mluvilo, mi to přišlo jako kravina.
2. 1380kg pohotovostní hmotnosti mi vzhledem ke zvětšeným rozměrům přijde jako solidní výsledek.
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Nejakou pojistku to ale bude muset mit, treba takovou, ze to pujde zaradit jen z sestky, jinak by se ze 4 dale radilo obtizne...

Hmotnost problem neni, ale zadna vyhra rake take ne. Pokud karoserie "zlehkla" o 45 kg, pak jinde jen pribyvalo :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od merlin »

Vaha az taky zasadny problem nie je, problem je aby sa nezvysilo tazisko a nezmenilo rozlozenie hmotnosti. Kto pozna 911 vie ze tam je na vyvazeni citit aj plna nadrz ;)

Inak 7 kvalt super, uz sa neviem dockat na 8,9,10... kvalt a budeme ako v kamione :ymparty:
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Odpovědět