Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak oproti tobě vařim z vody, ale většímu rozchodu bych věřil. Nicméně fičur, který jdou proti podstatě věci je u 991 tolik, že nepochybuju o oprávněnosti tvojich obav.
Btw. to auto se mi strašně líbí.
Btw. to auto se mi strašně líbí.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
D: Pekne to je, ale vzhled neresim, pekne auto umi udelat i Cinani
S tim rozchodem bud opatrny. Kdyby ho zvetsili na obou osach, je to v poradku, tady ale obratili pomer mezi napravami. A toto je 911, ne BMW nebo nejaka predokolka, zde plati jina pravidla - pokud Porsche rika, ze takova GT3 RS ma tradicne "wider rear track for better cornering" a tady sahnou jen na predni, je to jasna dalnicni uprava. +10 cm na rozvoru, 5 cm na prednim rozchodu a 0 cm na zadnim, to je ma nocni mura
S tim rozchodem bud opatrny. Kdyby ho zvetsili na obou osach, je to v poradku, tady ale obratili pomer mezi napravami. A toto je 911, ne BMW nebo nejaka predokolka, zde plati jina pravidla - pokud Porsche rika, ze takova GT3 RS ma tradicne "wider rear track for better cornering" a tady sahnou jen na predni, je to jasna dalnicni uprava. +10 cm na rozvoru, 5 cm na prednim rozchodu a 0 cm na zadnim, to je ma nocni mura
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Je holt potřeba, abys to testnul.
U GT3 RS počítám s jinou, daleko agresivnější geometrií, nekompromisně zaměřenou na zatáčení a přilnavějšíma gumama pro potlačení nedotáčivosti. U "běžné" 911 neaplikovatelné neb by to pozérům cukalo volantem i v Pařížský a to by těžko kousli.
Takže si myslím, že 991 bude mít geo předku naladěnou velmi obvykle a kompromisně, no a nedotáčivost zkouší potlačit rozchodem. Ale jsou to jen dohady.
U GT3 RS počítám s jinou, daleko agresivnější geometrií, nekompromisně zaměřenou na zatáčení a přilnavějšíma gumama pro potlačení nedotáčivosti. U "běžné" 911 neaplikovatelné neb by to pozérům cukalo volantem i v Pařížský a to by těžko kousli.
Takže si myslím, že 991 bude mít geo předku naladěnou velmi obvykle a kompromisně, no a nedotáčivost zkouší potlačit rozchodem. Ale jsou to jen dohady.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Porsche pocuva zakaznikov... odstrania jednu velku "slabost" a to stabilitu v rychlej jazde po dialnici a to hlavne ak je narazovy vietor. Aj ja mam prave na tuto "vlastnost" najviac negativnych poznamok od zakaznikov, ludia uz nevedia jazdit rychlo inak ako s telefonom pri uchu na dialnici a neustale riadenie ich uz len znervoznuje
P.S. Dufam ze to elektricke servo nastavia tak aby neustale kompenzovalo bocny vietor
P.S. Dufam ze to elektricke servo nastavia tak aby neustale kompenzovalo bocny vietor
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
merlin: Porsche vzdy delal auta takova, jaka maji byt a ne sita na miru nesmyslnym predstavam zakaznikum, pro ktera proste nejsou urcena. Je treba vyhovet zakaznikovi, ale tomu, pro nehoz produkt primarne stavim, ne tomu, ktery si jej omylem koupi. V tomto byl pan Porsche vzdy zasadovy...
Nicmene, dnes jsme opet prinesli dalsi nove informace o 991, a to poradnou naloz:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... dmikvaltu/
Nejen fotky radicky manualu se sedmi stupni jako je tato:
ale i katalog, kompletni cenik, technicke specifikace vcetne hmotnosti, to vsechno mame
Nicmene, dnes jsme opet prinesli dalsi nove informace o 991, a to poradnou naloz:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... dmikvaltu/
Nejen fotky radicky manualu se sedmi stupni jako je tato:
ale i katalog, kompletni cenik, technicke specifikace vcetne hmotnosti, to vsechno mame
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
ten šedý interiér s manuálom vyzerá božsky
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Prvni fotka zcela nemaskovane 991 z ulice. A jeste k tomu bez toho prebytku hieroglyfu na zadi. Tak to vypada - rekl bych - mnohem lepe nez s nimi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
1. Dobře že to nemá žádnou pojistku na řazení sedmého kvaltu. Celou dobu co se o tom mluvilo, mi to přišlo jako kravina.
2. 1380kg pohotovostní hmotnosti mi vzhledem ke zvětšeným rozměrům přijde jako solidní výsledek.
2. 1380kg pohotovostní hmotnosti mi vzhledem ke zvětšeným rozměrům přijde jako solidní výsledek.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nejakou pojistku to ale bude muset mit, treba takovou, ze to pujde zaradit jen z sestky, jinak by se ze 4 dale radilo obtizne...
Hmotnost problem neni, ale zadna vyhra rake take ne. Pokud karoserie "zlehkla" o 45 kg, pak jinde jen pribyvalo
Hmotnost problem neni, ale zadna vyhra rake take ne. Pokud karoserie "zlehkla" o 45 kg, pak jinde jen pribyvalo
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vaha az taky zasadny problem nie je, problem je aby sa nezvysilo tazisko a nezmenilo rozlozenie hmotnosti. Kto pozna 911 vie ze tam je na vyvazeni citit aj plna nadrz
Inak 7 kvalt super, uz sa neviem dockat na 8,9,10... kvalt a budeme ako v kamione
Inak 7 kvalt super, uz sa neviem dockat na 8,9,10... kvalt a budeme ako v kamione
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť