Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od goes »

a dodam radeji - resim krosove kola. Silnicky a horaky nevim, do tech jsem se jeste neponoril.
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Smrťák »

řeš pohřeb
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od goes »

ten se vyresi sam, hodis mrtvolu do kopriv a ona se spali
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

No je mozny, ze mezi lowend kolama a lidma co je kupuji muze mit merida punc nejake vyjmecnosti (nikde jinde jsem tento pohled nevidel nez zde) Ale u nich bude mit punc dobreho kola cokoliv co neni z tesca. Ja proto ni nic nemam, sam mam masovku, ale kdyz to porovnam napr se specialized tak ti si opravdu nechaji platit za znacku. Merida je porad kolo pro lidi cena/vykon. A kvuli znacce si ji nikdo v cenove relaci 20k + nekoupi.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od goes »

Tak u znacek jako je treba Specialized je problem v tom, ze maji vazne dobre profi nacini a pak pobrenduji i low cost a diky tomu jmenu si to nechaji zaplatit. Ja sel nakonec do ceskeho LeaderFoxu, je to v podstate no name znacka, kde clovek dostane v krosu za sve penize vyborny pomer kvality a vykonu. Na to me jezdeni, nez vyberu finalni kolo dle toho co budu preferovat mi to staci. Hafo stovek kilometru uz letos stihlo najezdit a pohoda.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

hlavně bacha na custom řešení u některých značkových kol

Třeba GF používá vidlice s upraveným offsetem (okem to nelze poznat)
Specialized zase jako jediný používá jeho Brain tlumič
Lefty nebo Headshock od Cannondale pozná i lama
Ale i třeba české RB a jeho IQ mají customized tlumič, kdy místo standardního uchycení se do rámu šroubuje samotný píst tlumiče.
Scott měl zase inverzní tlumiče
Trek si zase nechal custom ladit tlumiče od Foxu a ve stejném naladění se jinak nedaly koupit..

Servisovat nebo měnit takové srandy pak je velká taškaříce a pláč nad účtem :D Určitě se takové špeky vyskytnou i mimo MTB.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

už osmým rokem jezdím masovku - Author - pravda, jeho tehdejší top model Egoist.... loni sem provedl střední generálku (komplet převody) a myslel si, že ešče 2-3 roky pojezdím.... nepojezdím.... účet za letošek: spd pedály, spd boty, středové složení, kotouče, brzdy.... navíc začalo někde loupat v rámu.... nesky ty kola fakt vážně nic nevydržej.... 8let/skoro objedtá zemegula (terénem, asfaltu se vyhýbám jak čert crossu) a už aby se člověk pohlížel po novém.... zase to bude hardtail, zvažuju něco od scotta

btw, všechny výše popsané značky sou masovka.... i když třeba customised... jo, to třeba taková serotta, to je opravdu "nemasovka"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
nzg
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: úte 22 úno 09:39

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od nzg »

pavproch > kdyz preferujes teren, proc chces zase hard-tail?
Ja stravil 15 let prave na hardtailu ( Campione s vyrobnim cislem 150 :) ) ,ale s pribyvajicimi roky jsem kvuli zadum zatouzil po necem pohodlnejsim. Poridil jsem si 120mm fulla a hned muj objem najetych kilometru vyskocil na trojnasobek. A argumenty, ze HT je rychlejsi,take u me neplati. Kazdorocne jezdim dlouheho Krale sumavy a po prezbrojeni na fulla jsem zrychlil o pul hodiny (a dalsi rocnik o dalsich 35 minut) a do cile jsem dojizdel relativne v pohode. Na HT jsem byl rosekanej jak po wrestlingovem zapase.
Alespon si domluv fulla na testovaci jizdu. Auto je take celoodpruzene,ne?
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od goes »

co je hardtail a co full? a co je 120 mm full?
Uživatelský avatar
nzg
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: úte 22 úno 09:39

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od nzg »

goes píše:co je hardtail a co full? a co je 120 mm full?
Hardtail = pouze odpruzena predni vidlice
full = full-suspension -- odpruzeno predni i zadni kolo
120mm full = full se zdvihem odpruzeni 120 milimetru.

A samozrejme existuje spousta podkategorii: full muze dle konstrukce uchyceni zadni stavby 1-cep, 4-cep, virtual
nebo dle urceni ( a dle zdvihu a geometrie) : XC, trail , all-moutain, enduro, freeride, downhill

je to veda, skoro jako auta
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Odpovědět