Bridgestone Potenza RE050 - oddělené téma z BMW divize
Re: BMW Divize
Weeper: Myslím že pro aktivnější jízdu nešlápneš s P Zero nebo Zero Rosso vedle. Nera nejsou nic moc. Mají tvrdé bočnice, takže na nich auta odskakují. P7 je spíš cestovní než sportovní guma a hoblovat Corsy každodenním provozem mi přijde skoro i škoda.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
návrh pro mody: IMHO by si to zasloužilo oddělit...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A vida. Moje současné GY F1 GSD-3 jsou na konci života, vzorek 3-4mm, v kalužích už s nimi začínám být při našich RZ dost opatrný. Jako další gumu bych chtěl něco, co je tak dobré na mokré vozovce jako ony a něco, co je na suchu tak jako F1 schopno téměř neomezeně zvyšovat svoji teplotu a přilnavost. Do těch pneumatik jsem se skoro zamiloval a teď řeším podobnou otázku. Pokud je ještě seženu, asi do nich půjdu znovu, pokud ne, asi půjdu do těch Dunlop SportMaxx.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize
Založeno nové téma přeji příjemný pokec
Acer.t
Acer.t
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize
baron: GY F1 se stale daji koupit, ale pry je zacali vyrabet v cine a uz nefunguji jak fungovaly drive. ale mam to z doslechu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize
Měl jsem P7, PZero Rosso A i PZero Nero, bohužel každé na jiném autě , P7 mi přišly super na svižné ježdění, Rosso z té trojice byly asi nejlepší / pocitově nejstabilnější a Nero byly celkem tuhé (taky ale měly 4 roky).
Nebudete někdo zkoušet nové GY F1A?
Nebudete někdo zkoušet nové GY F1A?
Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize
Ja sa pridavam k typu na Dunlop SP SportMaxx, mam ich odkusane a su super. Jedina nevyhoda je nizsia zivotnost, mne vydrzia tak maximalne 30.tis km
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize
Já mám na F1 tak 13 tisíc a jsou tak do odpadu. Ale stálo to za to, kor když celá sada 225/45 R17 byla za 8.800,- Kčmerlin píše:Ja sa pridavam k typu na Dunlop SP SportMaxx, mam ich odkusane a su super. Jedina nevyhoda je nizsia zivotnost, mne vydrzia tak maximalne 30.tis km
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
Díky, to jsem chtěl slyšetHondaMan píše:Weeper: Myslím že pro aktivnější jízdu nešlápneš s P Zero nebo Zero Rosso vedle. Nera nejsou nic moc. Mají tvrdé bočnice, takže na nich auta odskakují. P7 je spíš cestovní než sportovní guma a hoblovat Corsy každodenním provozem mi přijde skoro i škoda.
---17:48---
No o SM jsem uvažoval také, ale stejně bych rád Pirelli. Mám o nich dobrou reputaci z okolí, z fór atd.. Rád bych koupil něco fakt kvalitního, přecijen pneu je to co nás drží v kontaktu s vozovkou, takže na tom nešetřitmerlin píše:Ja sa pridavam k typu na Dunlop SP SportMaxx, mam ich odkusane a su super. Jedina nevyhoda je nizsia zivotnost, mne vydrzia tak maximalne 30.tis km
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: Bridgestone Potenza RE050 - oddělené téma z BMW divize
taxem neska vezl mladýho na tábor na vysočinu a z cesty mám celekem 4postřehy - tady je ten první: na tachu cca 12kkm a půlka vzorku je pryč.... zajímavé je, že přední i zadní sou sjeté +/- stejně zůstává tam 5-6mm vzorku... takže letos do zimy to nějak vyjde (snad) a na jaře bude dileme co tam dát: rft či non-rft?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.