Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ne, já studoval dokud tu vojnu nezrušili .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
mně to taky enem lízlo, sem po vyšce (vč. vojenské katedry) dostal modrou.... ale s bévépéčkem sem si stihnul klouznout.... to na řízení nemáš volant, místo něj dva fofrklacky (v každý ruce jeden) a jima určuješ, kam ti ten vehikl bude zatáčet....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo jasný, takže pro nás nevojáky UNC-čko .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
bingo!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nie ste tu trochu off topic...?
Inak UNC sa ovlada uplne inak ako tank alebo BVP, tam je jeden joystick na pohyb a druhy na ovladanie lyzice.
Inak UNC sa ovlada uplne inak ako tank alebo BVP, tam je jeden joystick na pohyb a druhy na ovladanie lyzice.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Na tom off topicu neco bude Ksa, ksa, sem nesmi ani Panamera, natoz pak skutecne tanky
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
jakej OffTopic, já sme enem reagoval na pošklebky šéfkonstruktéra....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A toto je dalsi zajimave zjisteni - mame kompletni data o rozmerech karoserie a parametrech podvozku:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... tili-vice/
Ze nafouknou predni rozchod o neskutecnych 5 centimetru a na zadni ani nesahnou, to jsem vazne necekal. Jsem moc zvedavy, jak to auto bude jezdit...
http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... tili-vice/
Ze nafouknou predni rozchod o neskutecnych 5 centimetru a na zadni ani nesahnou, to jsem vazne necekal. Jsem moc zvedavy, jak to auto bude jezdit...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vypadá to, že jí chtějí celou zklidnit a dále eliminovat vrozené projevy dané umístěním motoru. Což dělají skoro půl století. Od většího rozchodu vpředu, bych si sliboval lepší dotáčení v nájezdech do zatáčky, vypadá to že z klasického "pomalu dovnitř, rychle ven" chtějí udělat "rychle dovnitř, rychle ven". No já asi ne, ale ty to Pavle dozajista uvidíš.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak ted uz je na svete i oficialni predstaveni, vsechny zname informace jsme poskladali zde:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... rvni-ceny/
Vypada to spise jako "predstaveni z donuceni" po X unicich, takze nerekli zdaleka vse, ale i tak se tam najde par novinek.
d: Ja z toho auta mam dost rozporuplne pocity a s kazdou dalsi informaci se to jen zintenzivnuje. Asi je to znat i na clanku, ktery jsem z vetsina napsal sam, protoze novinek je ted tolik, ze uz se to moc dobre neda zvladnout. Samozrejme nechci predihat udalostem, ale:
- neverim vetsimu rozvoru
- neverim vetsimu prednimu rozchodu
- nevrim elektrickemu posilovaci
Myslim, ze spise ne "rychle dovnitr - rychle ven" to bude "rychle rovne" nebo dabel ve meste, drak na dalnici. Tahle tendence je znat uz na prechodu z 997 na 997.2 a tady se mi zda, ze ji hraje do karet uplne vse. K tomu start/stop, odpojujici se alternator, 20" kola a rada drobnosti... Prijde mi to jako Porsche Efficien Dynamics.
Ale treba zase jednou budu pozitivne prekvapen
http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... rvni-ceny/
Vypada to spise jako "predstaveni z donuceni" po X unicich, takze nerekli zdaleka vse, ale i tak se tam najde par novinek.
d: Ja z toho auta mam dost rozporuplne pocity a s kazdou dalsi informaci se to jen zintenzivnuje. Asi je to znat i na clanku, ktery jsem z vetsina napsal sam, protoze novinek je ted tolik, ze uz se to moc dobre neda zvladnout. Samozrejme nechci predihat udalostem, ale:
- neverim vetsimu rozvoru
- neverim vetsimu prednimu rozchodu
- nevrim elektrickemu posilovaci
Myslim, ze spise ne "rychle dovnitr - rychle ven" to bude "rychle rovne" nebo dabel ve meste, drak na dalnici. Tahle tendence je znat uz na prechodu z 997 na 997.2 a tady se mi zda, ze ji hraje do karet uplne vse. K tomu start/stop, odpojujici se alternator, 20" kola a rada drobnosti... Prijde mi to jako Porsche Efficien Dynamics.
Ale treba zase jednou budu pozitivne prekvapen
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n