Jaguar a dalsi britske zverstvo

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od janosik.kopac »

No vidis Bobe: vyzera, ze sa s tym konecne ucis jazdit :D
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pjanda »

Ja bych to vnimal naopak ;) Jak do motoru Jaguaru s pismeny S/C na konci netece alespon 40 litru, je to marneni potencialem ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

pjanda: no jo, ale to by se s tím ani do brna nef´dojelo na jednu nádrž :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pjanda »

To tak bohuzel je. Ja s RRS S/C nedojel na jednu nadrz ani z CB do Prahy a to mela 100 litru :) Myslim, ze to patri ke zvlastnim radostem z vlastnictvi vozu s timto motorem ;))
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

pjanda: jj, to znám z 300C 6.1V8 HEMI... Ono ani tak nejde o benzín, jako o to, že tím tankováním ztratím to, co jsem nadjel a navíc ani bagety nežeru :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pjanda »

Presne :) Ale opravdu me tehdy nenapadlo, ze se 100 litry paliva skoncim jeste pred Mirosovicemi :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pavproch »

tak, po předvčerejší návštěvě jedné nejmenované šikmooké firmy kdesi na severu (zemí čekých) sem zjistil, že sem při vybavování mých techniků autama, aby měli čím jezdit po montážích pochybil, když sem jim nakoupil oktávky v kombíku.... byl tam jeden němčour v montérkách, hrabal se v rozvaděči a přijel čím? jag-em xf....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od beaumont »

pjanda píše:To tak bohuzel je. Ja s RRS S/C nedojel na jednu nadrz ani z CB do Prahy a to mela 100 litru :) Myslim, ze to patri ke zvlastnim radostem z vlastnictvi vozu s timto motorem ;))
Já si už kolikrát říkal, jak může někdo kromě řidičů kamionů nasbírat na Shell SMART kartě dost bodů na všelijaké ty dražší dárky. A ono to asi jde :D
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od janosik.kopac »

Pavel: tak ked poznas tie motory z autobusov ala RRS, tak sa necudujem tym 40l... kedze tie auta vazia o tonu viac ako XFR, tak je tych 40l pri vyuzivani vykonu uplne moznych. A 14l pri maximalnej snahe setrit tiez...
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pjanda »

Jezdil jsem i s XFR, ktery je rozhodne uspornejsi, ale vice mam odjezdeno s RRS. Tam je 40 spise svizna jizda, rychla je za 70 :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět