BMW Divize
Re: BMW Divize
Mě osobně třeba zajímá otázka, proč BMW nevyvine dieslový osmiválec. Mercedes i Audi ho mají a BMW ždíme výkony z třílitru. Asi dokud to jde,...
Citroen ZX 1.4i
Re: BMW Divize
protože V8 naftu měl kde kdo... a v podstatě všude stála za prd... nebyl to jízdně protí V(R) 6 žádný extra skok, ale za to servisně to byla údajně paráda... teda JPP
Slow and serious
Re: BMW Divize
Však BMW mělo diesel V8 taky, v "Banglově" 740d E65. Dokonce jsem v tom kousek jel - zátah obrovský, na 200 km/h to auto opravdu jen tak vyskočilo jako nic, víc jsem nezkoušel (neznámá okreska + nervózní prodejce ). Ale taky jsem slyšel, že servisní náklady byly děsivé a spolehlivost žádný zázrak.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Spolehlivost byl průser zejména v 740d E38, kde to byly spojené vlastně dva již tak poruchové čtyřválce z 320d E46 136hpbeaumont píše:Však BMW mělo diesel V8 taky, v "Banglově" 740d E65. Dokonce jsem v tom kousek jel - zátah obrovský, na 200 km/h to auto opravdu jen tak vyskočilo jako nic, víc jsem nezkoušel (neznámá okreska + nervózní prodejce ). Ale taky jsem slyšel, že servisní náklady byly děsivé a spolehlivost žádný zázrak.
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW Divize
A u BMW se tím poslední dobou řídí víc než dostřidičBOB píše:2 turba hravě 2 válce nahradí
Citroen ZX 1.4i
Re: BMW Divize
To teda muselo být Jinak potom ten motor prošel nějakým technickým updatem a používal se ještě několik let v E65:charger píše:Spolehlivost byl průser zejména v 740d E38, kde to byly spojené vlastně dva již tak poruchové čtyřválce z 320d E46 136hp
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M67
No a nakonec byl převrtán na 4.4 a prodáván jako E66 745d. Tudíž mě napadlo, jestli oni tomu šestiválci do "M5d" taky trochu nezvýší objem. Smysl by to určitě mělo.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Jasně, to je výchozí předpoklad, že to bude takto. Potom ale nechápu, kde chtějí vzít těch 500 koní. Aktuální stav u třílitru je: 1 turbo 190 kW (530d 2012), 2 turba 235 kW (X6 40d 2012), takže na 3 turba mi propočtem vychází 280 kW, tedy 380 koní Pokud tedy dají ze třílitru přes 400 koní, budu se hooodně divit. No to je jedno, nějak to bude
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!