1,9 tdi vs 1,8t
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
Jízda s TDI na krátké trasy = auto bez topení.
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
nejsem z ostravy, jen ji docela znam.chmuri píše:ok ale co se teda na takové trasy hodí? setkal jsem se s názory, že 1,6i žere hodně podobně jako 1,8T a nemám zatím problém tomu věřit navíc při mém stylu jízdy kdy ve městě potřebuju okamžitě předjet dokud mám možnost, ale taky proto jsem uvažoval nad TDI, kdy ta spotřeba asi tak rapidně nevyletí když tomu člověk trochu přikuří. Otázkou zůstává jak moc tomu vadí tyhle trasy, v podstatě nejdelší trasa co není nějak výjimečně je centrum-krmelín-zábřeh tedy asi 25km.goes píše:chmuri: prave to TDI se na ty kratke trasy moc nehodi, protoze na 10 km se ti to v zime sotva ahreje. Rozdil spotreby bude tak 30-40% ve prospech TDI.
Když to teda vezmeme tak celkově, jaký motor na takovéhle ježdění? Ještě bych dodal, že podle moralistických měřítek jezdím jako prase, protože na 10km cestu do centra mívám zpravidla 10-15min tzn. předjíždím kde se dá a rychlost 40-100km/h, nejčastěji 70+(tachometrových).
Nějaké 1,2i rozhodně ne, ale co byste si ze zkušenosti na tohle pořídili vy?
Btw. Goes zdá se že jsi z Ostravy, nemáš nějaký tip na parkování okolo Husova sadu? Pilní cajtíci začli hojně pokutovat ve slepých ulicích a 300kč/den u magistrátu ještě pořád v peněžence poznám.
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
Na to jsem zvyklej z punta Hlavně mi jde o to jestli:Honza42 píše:Jízda s TDI na krátké trasy = auto bez topení.
1) se tímhle TDI nehorázně kurví a pravděpodobně to nepřežije další 2 roky?
2) je velká šance že i na 1,8T tím odseru turbo?
3) je to fuk a rozhodující je spotřeba řekněme 7vs10l/100km?
Jako takhle, dá se takhle po netu říct který z těchto motorů tohle používaní bude snášet líp? Zase se nechci strachovat ze kdyz v tdicku budu potřebovat seknout nějakeho slimaka nebo autoškolu, že se budu muset strachovat ať mi z motoru neodletí pár koleček...To bych si připlatil za benzín. Na druhou stranu pokud v tdi a 1,8t je jediny rozdil rozsah otáček, dynamika a pocit z jízdy tak to bych se asi v rámci nižších provozních nákladů přiklonil k TDI, přecejen by to byl ropák jen na 2 roky.
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
neni duvod, aby se tim neco odstralo. proste bud se to posere tak jako tak, nebo to prezije. Proste at koupis 1,8T nebo to TDI tak budes mit problem s velkou ucinnosti motoru a bude se ti to "dlouho zavhrivat" oboje ma turbo, tak pokud budes prasit, mel bys dochalzovat apod. Jinak ono ani to 1,8T nijak extra netopi a vuci obdobne vykonym atmosferam bych rekl, ze je to horsi. Neumim si vybavit jak je to u te 81kW verze TDI, ale nema nejake predehrevy apod. ze to fuka drive teplo?
Jinak to TDI ti bude jezdit za mene v jakemkoli jizdnim rezimu, vzdy a porad. Moznost vysrani je u obou a to hlavne turbo. U toho te vyjde u obou oprava na +- 15-20tis. rozdily blizke nuly. Pak jsou tu rozdily ala civky vs. zhavice apod. to jsou uz pak priznivjesi ceny, ale taky slabiny. Proste z daneho vyberu a typu provozu neni ani jedno lepsi ci horsi. A ze by melo nekde neco odeletet? To urcite ne.
Je to proste volba bud to ci ono. Ja osobne nevim co bych bral a koukal na okolnosti kolem sebe. U ORS kapku hrozi to, ze to auto ridici vice zdimali, protoze proto si jej asi taky kupovali. Neni to automaticke, ale urcita pravedepodobnost tu bude, takze se musis rozhodnout sam, co preferujes.
Jinak to TDI ti bude jezdit za mene v jakemkoli jizdnim rezimu, vzdy a porad. Moznost vysrani je u obou a to hlavne turbo. U toho te vyjde u obou oprava na +- 15-20tis. rozdily blizke nuly. Pak jsou tu rozdily ala civky vs. zhavice apod. to jsou uz pak priznivjesi ceny, ale taky slabiny. Proste z daneho vyberu a typu provozu neni ani jedno lepsi ci horsi. A ze by melo nekde neco odeletet? To urcite ne.
Je to proste volba bud to ci ono. Ja osobne nevim co bych bral a koukal na okolnosti kolem sebe. U ORS kapku hrozi to, ze to auto ridici vice zdimali, protoze proto si jej asi taky kupovali. Neni to automaticke, ale urcita pravedepodobnost tu bude, takze se musis rozhodnout sam, co preferujes.
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
Chmuri: Osoba blízká na toto pořád platí. Jinak tam mysím pořádně nezaparkuješ.
2.016V 99kW
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
Goes: ok to zni jako rozumná odpověď předehřívání u TDI jsem nenašel takže tam asi není. A ty osobně bys šel do jakého motoru v takovéhle situaci? Nemyslím teď tdi nebo 1,8T, zkrátka jakýkoliv motor.
Slawall: fakt? to si musím zjistit já to vždycky řešil za kilo, za dvě.
Slawall: fakt? to si musím zjistit já to vždycky řešil za kilo, za dvě.
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
treba ta nase domaci 01 s tim motorem ma vyhrivane sicny, tudiz pri kratke projizdce to neni zase tak hrozne, resp. vubec hrozne a vuci moji 1,8T bez vyhrivanych sicen jsou tam kratsi trasy prijemnejsi, bo i ta 1,8T nez se zahreje, tak to docela dost trva. Asi se ti to nebude libit, ale pokud bych jezdil jen tak po ostrave, tak bych si kupil 1,4-1,6 na predjizdeni to uplne staci, bo stejne jsi schopen predjizdet jen pomalu jedouci auta, pokud nejsi ten cunik ala tramvajove pasy apod. koupis to levneji, mozne problemy o neco mensi, provoz prijemnejsi a nakladove ohledne spotreby dle meho tak o 10-15% pod urovni te 1,8T. Ano neni to dravec, neni to hitparada.
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
tak zase do nejakych 100 km/h ta 1,6ka je vcelku ziva, takze v meste sa s tym da pohybovat relativne rychlo, ale spotreba je kludne 10-11
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
pokud pojedes s tou 1,6tkou za 10-11 pak s tou 1,8T pod 15 pojedes jenom tezko...
Re: 1,9 tdi vs 1,8t
ja len reprodukujem za co s tym chodim ja v golfe 4 po meste ked sa trosku ponahlam