![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
VW Golf GTI
Re: VW Golf GTI
Neřekl bych, že končí, ono je to otázka preferencí. Já bych se nevrátil do 1xx ani omylem. Je to sice zábavnější díky zadnímu náhonu, neměl jsem s tím kupodivu problém vyjet slušný kolec ve sněhu a ledu bez řetězů, ale..... . Sralo mně tam prostě mnohem více, než v GTI V. Jenže je to otázka preferencí. Popravdě, asi bych si neuměl, v podobné ceně, vybrat nic jiné, než Golf V/VI. Prostě vzhled je pro mně bezkonkurenční. Teď mně moje GTI trošku nasralo (nemůže za to) a tak koukám, co bych mu provedl a opět jsem na tom stejném, koupil bych buď MKV R32, nebo MKVI GTI, jiné bych už neuplatil (samo ne nové). Možna ještě Scirocco. Ale nejvíce bych bral MKVI R20 ![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Naposledy upravil(a) swenak dne čtv 28 črc 12:47, celkem upraveno 1 x.
Re: VW Golf GTI
Zajímavé, já žil v domnění, že 130i má kolem 1500 kg. Mea culpa.d1.8t píše:130i má pohotovostní 1375kg, provozní + 75kg. GTI IV má pohotovostní 1318kg s manuálem, 1339kg s dsg.
Re: VW Golf GTI
Tady srovnání, snad to tu nebylo.
http://www.youtube.com/watch?v=dXKVKc9rObI
http://www.youtube.com/watch?v=MXyD1SGaiiE
http://www.youtube.com/watch?v=dXKVKc9rObI
http://www.youtube.com/watch?v=MXyD1SGaiiE
Re: VW Golf GTI
Tak, blížím se k 10tkm a:
- ve sloupku u řidiče něco klepe
- praská rámeček okolo rádia
- při akceleraci na 1/4 - 1/3 plynu mezi 2500 a 3000ot něco zepředu celkem hlasitě chrastí
Dělá to někomu dalšímu? (jde mi o to, jestli to je systematický problém nebo individuální harašení)
- ve sloupku u řidiče něco klepe
- praská rámeček okolo rádia
- při akceleraci na 1/4 - 1/3 plynu mezi 2500 a 3000ot něco zepředu celkem hlasitě chrastí
Dělá to někomu dalšímu? (jde mi o to, jestli to je systematický problém nebo individuální harašení)
Re: VW Golf GTI
Hehe, já asi před dvěma hodinama těch 10000 překonal.Goggy píše:Tak, blížím se k 10tkm a:
- ve sloupku u řidiče něco klepe
- praská rámeček okolo rádia
- při akceleraci na 1/4 - 1/3 plynu mezi 2500 a 3000ot něco zepředu celkem hlasitě chrastí
Dělá to někomu dalšímu? (jde mi o to, jestli to je systematický problém nebo individuální harašení)
První dvě závady nepotvrdím (jediné, co občas drnčí, jsou brýle v přihrádce na stropě, ale za to auto nemůže:-); s tou třetí nevím, je tam nějaký zvuk, ale tentýž mi dělala i Octavia RS, takže mu nevěnuju pozornost.
Re: VW Golf GTI
Kluci kolik vám to v golfíku VI GTI žere? Zajímalo by mě tempo 180 tempomat dalnice, pak třeba normální jízda předjíždění atd okolo 120- 160ti po okreskách (tam kde jezdim se to může) a pak třeba výhradně po městě bez přemejšlení? ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
SSS - vdechne tě do života
Re: VW Golf GTI
Město 6 - 20 (obchvat / kolona), v průměru tak 11
Plynulá jízda v limitech 60/100/140 - 8
Rychlá dálnice (tempomat 180, při zbrždění plnej a znova tempomat) - 11-15 podle provozu
Plynulá dálnice (tempomat 160, občasný výlet k 180) - 10
Plynulá okreska (90 - 120) - 7-8
Rychlá okreska - 15
Posledních pár nádrží jezdim hlavně město / okresku / dálnici ve stejnym poměru a plynule (60 / 120 / 160), průměr 9.0
Plynulá jízda v limitech 60/100/140 - 8
Rychlá dálnice (tempomat 180, při zbrždění plnej a znova tempomat) - 11-15 podle provozu
Plynulá dálnice (tempomat 160, občasný výlet k 180) - 10
Plynulá okreska (90 - 120) - 7-8
Rychlá okreska - 15
Posledních pár nádrží jezdim hlavně město / okresku / dálnici ve stejnym poměru a plynule (60 / 120 / 160), průměr 9.0
Re: VW Golf GTI
V podstatě potvrzuju Goggyho slova. Dlouhodobý průměr mám 9,16. Navíc mám pocit, že kolem 10000 se motor "umoudřil" a spotřeba trošku klesla (nijak výrazně ale).
Re: VW Golf GTI
Tak mě napadá - nevíte, jestli mají automobilky (konkrétně) VW nějaký feedback? Jak pokládám Golf za ergonomicky velmi zdařilé auto, jsou dvě věci, které mě štvou na rádiu RCD 510 a rád bych jim to dal nějak vědět (a tajně doufal, že to v nějakém FW opraví).