Hyundai a vše kolem nich!
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Zajímavé sledovat různé názory, zrovna řízení mi přišlo absolutně v pořádku, jen s hydraulickým posilovačem bylo relativně sdílné a hnusně přeposilované jak u Fiatu mi nepřišlo. Ve stejné době jsem jezdil i v éčkovém Mercedesu kabrio a to bylo teprve přeposilované, nekomunikativní, gumové, prostě ve srovnání s Hyundaiem hnus. Pro druhý extrém jsem ve stejné době vyzkoušel krátce i starší Mazdu Mx5, která řízením vyniká, a Genesis samozřejmě ztrácel, ale ne tolik, kolik by člověk čekal, vlastně se řízení ukázalo v dobrém světle, pro mě jako jedno z plusů auta v dnešní elektricky posilované době (ačkoliv lepší by to rozhodně být mohlo).
Ale tohle je samozřejmě o preferencích a osobních pocitech, navíc často se i tyto věci liší kus od kusu.
Ale tohle je samozřejmě o preferencích a osobních pocitech, navíc často se i tyto věci liší kus od kusu.
Ain´t nobody got time for that
Re: Hyundai a vše kolem nich!
mi osobne vyhovuji rizeni spise tuha, kde musim za volant opravdu tahat. jako v M3. treba WRX uz je na me az moc lehke. s tim Merglem je to zajimave, v loni testovanem E500 se mi libilo. kdyz uz jsme u toho rizeni, neni lepsiho dokladu nekvality nez totalne osahany volant po 16t km.
mmch, jeste tu nepadla jedna zajimavost, i kdyz to ma bezramova skla, na palube je relativne ticho az k omezovaci. i pri nem se da se spolujezdcem normalne bavit. navic se mi libila spotreba, to auto ma docela umirneny apetit, imho by se s tim pri jizde kolem limitu melo dat jet hluboce pod 10. pri me obvykle jizde to bralo o chlup min nez M3.
mmch, jeste tu nepadla jedna zajimavost, i kdyz to ma bezramova skla, na palube je relativne ticho az k omezovaci. i pri nem se da se spolujezdcem normalne bavit. navic se mi libila spotreba, to auto ma docela umirneny apetit, imho by se s tim pri jizde kolem limitu melo dat jet hluboce pod 10. pri me obvykle jizde to bralo o chlup min nez M3.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Hyundai a vše kolem nich!
charger: Pozor na odlisne pocity z verze s automatem, tam prichazite o spoustu vjemu tykajicich se ovladatelnosti. Nemate spojku, nemate razeni, nejste schopen vnimat v cele siri reakce plynu. Takze i kdyz je to automat mizerny, reknete si "da se tomu manual a bude to fajn" - muze byt, ale nemusi. V tomto pripade manual take ukazal, jak slozite ovladatelny motor v tom aute je, tedy pokud ho chcete ovladat presne a dostat z auta maximum.
Rizeni mi nevadi. Neni vlastne v nicem dobre, ale zvyknul jsem si rychle a ovladatelnosti neubira.
Jinak na tom aute je prilis mnoho veci "smejd", neprizpusobenych jeho vykonu a moznostem. Neni to ani tak mechanika, ale ted jsem si vzpomnel na jednu vec - kdyz jedete v desti tak 220+, sterace prakticky nejsou s to vratit se zpatky do klidove polohy. Bud je tak mizerna aerodynamika a pousti k nim prilis mnoho odporu vzduchu, nebo tak slaby elektromotor, ze ten odpor prakticky neprekona. Na spouste podobnych veci je videt lacinost toho auta a jeho vyvoj smerem k jinym preferencim nez je "rychla jizda", "ridicske auto" apod. I proto bych si ho nekoupil, jsou to spatne signaly.
Myslim si, ze to je konstruovane spise jako stylovka, GT, auto pro klidny prevoz, ktere mimochodem ma pres 300 koni. To, ze kdyz se s nim rozhodnete je vyuzit, spouste veci funguje, je spise klamny signal dany tim, ze je pouzito par veci to podporujicich (kinematika podvozku, samosvor, dobre brzdy), vetsina auta ale podle me rika "ne, ne, ne". To je muj aktualni pohled na vec s jistym odstupem
Rizeni mi nevadi. Neni vlastne v nicem dobre, ale zvyknul jsem si rychle a ovladatelnosti neubira.
Jinak na tom aute je prilis mnoho veci "smejd", neprizpusobenych jeho vykonu a moznostem. Neni to ani tak mechanika, ale ted jsem si vzpomnel na jednu vec - kdyz jedete v desti tak 220+, sterace prakticky nejsou s to vratit se zpatky do klidove polohy. Bud je tak mizerna aerodynamika a pousti k nim prilis mnoho odporu vzduchu, nebo tak slaby elektromotor, ze ten odpor prakticky neprekona. Na spouste podobnych veci je videt lacinost toho auta a jeho vyvoj smerem k jinym preferencim nez je "rychla jizda", "ridicske auto" apod. I proto bych si ho nekoupil, jsou to spatne signaly.
Myslim si, ze to je konstruovane spise jako stylovka, GT, auto pro klidny prevoz, ktere mimochodem ma pres 300 koni. To, ze kdyz se s nim rozhodnete je vyuzit, spouste veci funguje, je spise klamny signal dany tim, ze je pouzito par veci to podporujicich (kinematika podvozku, samosvor, dobre brzdy), vetsina auta ale podle me rika "ne, ne, ne". To je muj aktualni pohled na vec s jistym odstupem
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hyundai a vše kolem nich!
mmira: Spotřeba je fajn, já s tím z Prahy přes Pardubice, Mohelnici až na východní Moravu jel za 8,5 na sto
pjanda: To máte naprostou pravdu, s manuálem přijdou nové vjemy. Já ho bral jako moderní muscle car, tedy jednoduché velké levné coupé na základech sedanu, které řidiče potěší i při cestě do obchodu, rádo protáčí kola (verze s automatem hrabala hodně často), má pěkný zvuk, ale o sofistikovanosti ani neslyšelo. Náročného řidiče ale zrovna neuspokojí. Já s tím na mokré okresce taky dost bojoval a to ani nebyl manuál.
pjanda: To máte naprostou pravdu, s manuálem přijdou nové vjemy. Já ho bral jako moderní muscle car, tedy jednoduché velké levné coupé na základech sedanu, které řidiče potěší i při cestě do obchodu, rádo protáčí kola (verze s automatem hrabala hodně často), má pěkný zvuk, ale o sofistikovanosti ani neslyšelo. Náročného řidiče ale zrovna neuspokojí. Já s tím na mokré okresce taky dost bojoval a to ani nebyl manuál.
Ain´t nobody got time for that
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Podrobny test Genesis od kolegy zde:
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... h-radosti/
Sobecky jsem si ale vyhradil komentar pro vlastni kapitolu Ta se ale do znacne miry nese v duchu toho, co jsem zminil tady na foru...
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... radosti/?4
Povazoval jsem za podstatne to rici, nebot ona dvojjakost mozneho vnimani je pro jakekoli zavery klicova.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... h-radosti/
Sobecky jsem si ale vyhradil komentar pro vlastni kapitolu Ta se ale do znacne miry nese v duchu toho, co jsem zminil tady na foru...
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... radosti/?4
Povazoval jsem za podstatne to rici, nebot ona dvojjakost mozneho vnimani je pro jakekoli zavery klicova.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- michalborsky
- Spolujezdec
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 16 úno 18:57
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Mě osolovila právě ona často proklínaná surovost Genesise, dovedená Hyundaiem do překvapivého extrému..Jasně, že se to po 20.000 km s nadsázkou sotva drží na silnici, rekace na plyn jsou poněkud nevyzpytatelné, převodvoka křupe jak pop-corn a knoflík od seřizování sedačky zůstává v ruce, za ty peníze ale podobně adrenalinový feeling neseženete. Tady je to zaměření jasné - nejdřív motor, pak trochu zadního náhonu a deignu a nakonec možná někde to ostatní, prostě silná Amerika jak vyšitá
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Pokud si vzpomínám tak i předchozí sportovní kupé od Hyundai už předem počítaly s přístupem "dodělej si sám", tzn. za ceníkovou cenu získal člověk sportovně vypadající auto které se za mírný příplatek mohlo upravit na úroveň podstatně dražších strojů (viz nesmyslně naddimenzovaný motor 2.7 V6).
Je celkem možné že by stačila výměna pružin a tlumičů, úprava sání, výfuk a mapa, lepší kotouče destičky a auto by bylo někde úplně jinde, stále za nižší cenu než základní 370Z...
Je celkem možné že by stačila výměna pružin a tlumičů, úprava sání, výfuk a mapa, lepší kotouče destičky a auto by bylo někde úplně jinde, stále za nižší cenu než základní 370Z...
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Co se nenajde... DStyk a Genesis Coupe. Skoda toho horsiho ulozemi kamery, vypada to tentokrat jako z Blair Witch cele, ale i tak zajimave. Hlavne vysledkem, kdyz uvazite ze je vyznamnou cast cesty silnice mokra, aut je tam vazne dost a jezdit s nim rychle neni vubec snadne Docela nevyrazne pomalejsi oproti nasobne drazsim autum a jeste uspornejsi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- Franta Lopata
- Letec
- Příspěvky: 1488
- Registrován: čtv 11 srp 17:38
- Bydliště: venkov
Re: Hyundai a vše kolem nich!
DStyk je český Stig? Jinak video je povedené a /-/yundaii to upaluje dobře. Pěkné!
Eurolopata - náš vzor! .::. d1.8t: Lopata je magor, jen se nemůžu rozhodnout jestli v dobrém či špatném smyslu toho slova.
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Byla by celkem sranda, kdyby DStyka při natáčení někdo předjel