Jaguar a dalsi britske zverstvo

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od Deli »

řidičBOB píše:janosik: ne, tam, kde XFR 12, tam CLS500 8,5. Kdybych nezažil, tak nevěřím ;-) Ten motor v CLS500 považuji za mimořádně úsporný a také za jediné pozitivum na tom autě ;-)
U toho samosvoru vzádu bych ale přece raději uvítal něco jiného než nějakou obdobu XDS B-)
Kterou 500 myslíš? :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Pickuper
Letec
Příspěvky: 2590
Registrován: stř 16 úno 11:47
Bydliště: Pardubitz

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od Pickuper »

řidičBOB píše:ihope: základem úspěchu je - nic nevlastnit! Takže já nevlastním žádné auto ;-)
pravda, jak říkaj v Karabec Cars: jediné auto, který ti nezrezne je to, který si nekoupíš :))
Niko nadžanel ko kerdža
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

Deli píše:Kterou 500 myslíš? :)
5.5V8 285kW 7AT
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od janosik.kopac »

Hm ked sa bavime o max defenzivnej jazde (predvidanie, pokludna jazda po okreske atd. - teda ziadne "hratky s kompresorom"), tak XFR dokaze ist k 10l: to by som povedal, ze zhruba zodpoveda tym 8.5l na E500. E500 bude mat asi tazsiu sedmicku, cim sa pri kludnej jazde nieco usetri.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

janosik: taky bych to tak viděl... Město je ale u XFR i při defenzivním stylu masakr - 20 je to tak foukne :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od janosik.kopac »

Jo, celkom skoda, ze ani po F/L nedostal XFR osemstupen od ZF, ten motor by utiahol aj vyrazne tazsi prevod...

Po meste, co je 90% mojich tras, mi berie okolo 16l. Vacsinou kratke trasy do 7km, na kazdej trase si dam aspon jeden kick-down. Ako som spominal, zapchu mam na ceste len obcas, Infiniti FX45 mi v uplne rovnakom rezime bralo cca. 16.5-17l.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pjanda »

Rysuje se nam neco, co by mohlo byt novodobym E-Typem. Tedy alespon dle predstav Jauaru ;) Radi bychom jinak byli i za britsky Cayman...

http://www.autoforum.cz/bleskovky/jagua ... ske-selmy/
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

Praha - Brníčko :ymhug:
Přílohy
2011_08_18_13.47.00.jpg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pjanda »

To je tak 145 tempomat, ne? ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

180 bylo nastaveno, ale provoz nedovoloval ani omylem :(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět