Video a Nordschleife, the best of
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Video a Nordschleife, the best of
Ja tiez ) mali by sme tu zalozit Lyziarsky kutik, ked tu maju cyklisti svoju cyklostezku na fore
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Video a Nordschleife, the best of
Toto je zajimave - Mini Clubman (ten puvodni, z roku 1971) s motorem 1,6 ze ctvrte generace Hondy Civic (ED7) a plne kolo na Ringu Jede to zajimave, krasne to zni... Rizeni ma mezery, ale uz pro ten zvuk
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Video a Nordschleife, the best of
Videli jste? Dam to i do best of, minimalne kvuli casu si to zaslouzi
Detaily kolem celeho vykonu v nasem clanku
Detaily kolem celeho vykonu v nasem clanku
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Video a Nordschleife, the best of
ten zvuk trolejbusu je brutalni
Re: Video a Nordschleife, the best of
Tohle auto jsem potkal v akci na ringu. Z kola co jsem ho potkal mi v hlavě utkvělo předjetí od GT3-RS (jsem si říkal, že to auto jede docela svižně ) a pak se přiřítilo tohle Mini a v zatáčce přes horizont si mě podalo takovým způsobem, že jsem nevěděl která byje . V zatáčkách jel naprosto nehorázně.pjanda píše:Toto je zajimave - Mini Clubman (ten puvodni, z roku 1971) s motorem 1,6 ze ctvrte generace Hondy Civic (ED7) a plne kolo na Ringu Jede to zajimave, krasne to zni... Rizeni ma mezery, ale uz pro ten zvuk
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Video a Nordschleife, the best of
Best of to tak docela neni, ale je to kvalitni zaznam z jizdy s Lexusem LFA s paketem Nürburgring, ktery pry v patek zajel cas 7:14.
Je to jinak spise vyhlidkova jizda, na spouste mist jede viditelne na pohodu, navic se spolujezdcem, ale i tak by mel skvely cas (az neuveritelne...). Za povsimnuti stoji take to, ze i zrychleny automat radi nahoru hodne pomalu...
Je to jinak spise vyhlidkova jizda, na spouste mist jede viditelne na pohodu, navic se spolujezdcem, ale i tak by mel skvely cas (az neuveritelne...). Za povsimnuti stoji take to, ze i zrychleny automat radi nahoru hodne pomalu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Video a Nordschleife, the best of
Po delsi dobe opet jedno zajimave video z NS s motorkou. Tentokrat to diky gyrokamere vypada i jako z auta
Neni to tedy zdaleka takova magorina jako 7:26 v provozu na tom predeslem, ale i tak je to pozoruhodne. 7:50 na Kawasaki ZX-10R s Tim Rothigem, testovacim pilotem Bridgestonu. Ony zrovna pneumatiky "mohou" za ten cas urcite nejvice, na seriovych by to se ZX-10R takto dal asi jen stezi. Ovsem dobre je to i tak
Neni to tedy zdaleka takova magorina jako 7:26 v provozu na tom predeslem, ale i tak je to pozoruhodne. 7:50 na Kawasaki ZX-10R s Tim Rothigem, testovacim pilotem Bridgestonu. Ony zrovna pneumatiky "mohou" za ten cas urcite nejvice, na seriovych by to se ZX-10R takto dal asi jen stezi. Ovsem dobre je to i tak
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Video a Nordschleife, the best of
uz tu dlouho nebylo zadne video z NS. na nasledujicim zaznamu jedou dva panove v GT3RS takovou poloshow, ale peknou jizdu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Chci jen zareagovat na jeden starší příspěvek http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=7544#p7544 mmira...
Nikdy jsem neřekl, že bych byl nějaký nadprůměrný řidič nebo že řídím dokonale, nicméně mě trošku zaráží toto:
"...hlavni problem vidim v nezvladnutem razeni dolu. jde slyset, jak se mu pri podrazovani tim, ze nedava meziplyn, blokuji kola."
Pokud bychom se bavili o zadokole nebo čtyřkole, tak souhlasím, tam dávám větší meziplyn, ale u předokoly, která má navíc 1.5 cestný svorný lamelový diferenciál, je velký meziplyn spíše kontraproduktivní. Otáčky motoru jdou proti brzdám, čímž se prodlužuje brzdná dráha a více namáhají brzdy... Naopak kouzlo té 1.5 LSD je právě v tom, že motor brzdí přes obě kola i při deceleraci a ulevuje tak brzdám, kromě toho jak akcelerace, tak decelerace nejúčinnější při prokluzu cca 7%, nikoli bez prokluzu...
Co se týká "mistra volantu" ExFun zde http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=7552#p7552 , tak chci jen uvést, že auto má opravdu spíše tvrdý okruhový podvozek a Nordschleife není opravdu rovná, takže auto na tomto podvozku odskakuje a to škubání (startování motorové sekačky) má jeden výrazný důvod, vzhledem k odskokům a menší trakci zadku auta lze tímto prudkým škubnutím vyvolat malý přetáčivý smyk, který té nedotáčivé předokole malinko pomáhá narovnat zatáčku, ale je pravda že to není z videa asi úplně zřejmé...
Jinak kdo někdy řídil předokolu s lamelovým LSD ví (nemyslím šnekové diferenciály např. Quaife, které jsou "USER FRIENDLY"), že při akceleraci v zatáčce a tudíž při sepnutí diferenciálu dojde k okamžitému srovnání rychlostí obou kol, což má za následek zvětšení poloměru zatáčky (čím je prudší, tím je změna poloměru výraznější) a je třeba více zatočit, proto při akceleraci v každé ostré zatáčce nejdříve má auto tendenci jít hodně po čumáku ven...
Na svou obranu chci jen uvést, že jezdím časy Nordschleife (Bridge to Gentry) lehce nad osm minut s nejlepším časem pod osm minut, pokud vezmu v úvahu, že na projetí cílové rovinky z Gantry do Bribge potřebuje moje auto asi 22s, pak celý okruh dokážu zajet na hranici 8:20, ať nežeru 8:25, což nahlédnutím do tabulek zjistíte, že je docela slušný čas mezi přeplňovanými předokolami natož v atmosféře. Takže můj styl není asi atraktivní a nikomu to nenutím, ale není neefektivní...
Abych nebyl úplně offtopic, zde je úsměvně pojaté video, které ukazuje zase záludnosti Nordschleife, díky velké délce okruhu Vás občas překvapí něco nečekaného, jako mě třeba stopa oleje z bouchlého motoru v ideální stopě a pak to je opravdu o fous, pokud člověk nemá štěstí a nezareaguje rychle... Přeji hodně šťastných návratů ze Zeleného pekla...
Nikdy jsem neřekl, že bych byl nějaký nadprůměrný řidič nebo že řídím dokonale, nicméně mě trošku zaráží toto:
"...hlavni problem vidim v nezvladnutem razeni dolu. jde slyset, jak se mu pri podrazovani tim, ze nedava meziplyn, blokuji kola."
Pokud bychom se bavili o zadokole nebo čtyřkole, tak souhlasím, tam dávám větší meziplyn, ale u předokoly, která má navíc 1.5 cestný svorný lamelový diferenciál, je velký meziplyn spíše kontraproduktivní. Otáčky motoru jdou proti brzdám, čímž se prodlužuje brzdná dráha a více namáhají brzdy... Naopak kouzlo té 1.5 LSD je právě v tom, že motor brzdí přes obě kola i při deceleraci a ulevuje tak brzdám, kromě toho jak akcelerace, tak decelerace nejúčinnější při prokluzu cca 7%, nikoli bez prokluzu...
Co se týká "mistra volantu" ExFun zde http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?p=7552#p7552 , tak chci jen uvést, že auto má opravdu spíše tvrdý okruhový podvozek a Nordschleife není opravdu rovná, takže auto na tomto podvozku odskakuje a to škubání (startování motorové sekačky) má jeden výrazný důvod, vzhledem k odskokům a menší trakci zadku auta lze tímto prudkým škubnutím vyvolat malý přetáčivý smyk, který té nedotáčivé předokole malinko pomáhá narovnat zatáčku, ale je pravda že to není z videa asi úplně zřejmé...
Jinak kdo někdy řídil předokolu s lamelovým LSD ví (nemyslím šnekové diferenciály např. Quaife, které jsou "USER FRIENDLY"), že při akceleraci v zatáčce a tudíž při sepnutí diferenciálu dojde k okamžitému srovnání rychlostí obou kol, což má za následek zvětšení poloměru zatáčky (čím je prudší, tím je změna poloměru výraznější) a je třeba více zatočit, proto při akceleraci v každé ostré zatáčce nejdříve má auto tendenci jít hodně po čumáku ven...
Na svou obranu chci jen uvést, že jezdím časy Nordschleife (Bridge to Gentry) lehce nad osm minut s nejlepším časem pod osm minut, pokud vezmu v úvahu, že na projetí cílové rovinky z Gantry do Bribge potřebuje moje auto asi 22s, pak celý okruh dokážu zajet na hranici 8:20, ať nežeru 8:25, což nahlédnutím do tabulek zjistíte, že je docela slušný čas mezi přeplňovanými předokolami natož v atmosféře. Takže můj styl není asi atraktivní a nikomu to nenutím, ale není neefektivní...
Abych nebyl úplně offtopic, zde je úsměvně pojaté video, které ukazuje zase záludnosti Nordschleife, díky velké délce okruhu Vás občas překvapí něco nečekaného, jako mě třeba stopa oleje z bouchlého motoru v ideální stopě a pak to je opravdu o fous, pokud člověk nemá štěstí a nezareaguje rychle... Přeji hodně šťastných návratů ze Zeleného pekla...
Re: Video a Nordschleife, the best of
Ufff... tak to byl opravdu fous.