To mi nepřijde jako moc důkaznířidičBOB píše:Ne, policajti používají normální teploměr - většinou ten v autě. Důkazní řízení se pak samozřejmě opírá ne o jejich teploměr, ale o teplotu podle ČHMU - tzn. o teplotu v místě, které je nejblíže místu měření a které je ČHMÚ monitorováno
Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Co na tom není důkazného? Jsou to prostě povětrnostné podmínky v místě měření. Mít kalibrovaný teploměr a při každé instalaci provádět měření + zápis by byl vopruz a prakticky nerealizovatelný. Tak se prostě bere hodnota, která je přesně změřená a je nejblíže místu měření. Je ale jasné, že pokud Tě změří ve Varech a nejbližší hodnota bude z Komořan, tak to asi nebude úplně směroplatné
Ber to prostě jako fakt, že to tak je.
Ber to prostě jako fakt, že to tak je.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
vsedni realita vsech laboratori, statnich i nestatnich, jejichz mereni slouzi jako podklad pro rozhodnuti statni spravy. a nejen jich. takze zadny opruz. navic o kazdem mereni musi vzniknout zapis, jinak je neplatne. ja se na to vazne pozeptam, na CMI to budou vedet.řidičBOB píše: Mít kalibrovaný teploměr a při každé instalaci provádět měření + zápis by byl vopruz a prakticky nerealizovatelný.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Policejní kontroly a měření
presne zmerena? a s jakou nejistotou ji lze vztahnout na konkretni misto mereni rychlosti ? z hlediska teorie mereni to je uplne mimo. zalezi ale, jak je schvalena metodika a jestli je v souladu s platnou legislativou. strasne rad bych ji videl, tedy tu predepsanou metodiku.řidičBOB píše:Tak se prostě bere hodnota, která je přesně změřená a je nejblíže místu měření.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Jenomže realita laboratoře je trošku někde jinde... Jako chemik jsem se něco v laboratořích naměřilmmira píše:vsedni realita vsech laboratori, statnich i nestatnich, jejichz mereni slouzi jako podklad pro rozhodnuti statni spravy. a nejen jich. takze zadny opruz. navic o kazdem mereni musi vzniknout zapis, jinak je neplatne. ja se na to vazne pozeptam, na CMI to budou vedet.
Rozpětí třeba pro LTIčko je nějakých -10 až +50, takže v tomto intervalu není nutné znát přesnou teplotu, za které měření proběhlo, protože vliv teploty na chybu měření není toliko podstatným faktorem. Pokud by tomu tak bylo, tak by pro každé jednotlivé měření musela být přiřazena i teplota, při které proběhlo. Někde se hlídka zdrží i několik hodin a to se teplota v místě měření mění zcela jistě.
Tato odchylka, vztažená k teplotě, je již započítaná v toleranci měřidla.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
ano, ale jak prokazes, ze jsi v intervalu -10 az +50? pohledem z okna? neprukazne . je to formalita, co si budem namlouvat, ale na formalitach se da leccos uhrat, ze.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Ano, přesně - ČHMÚ má kalibrovaná měřidla.mmira píše:presne zmerena? a s jakou nejistotou ji lze vztahnout na konkretni misto mereni rychlosti ? z hlediska teorie mereni to je uplne mimo. zalezi ale, jak je schvalena metodika a jestli je v souladu s platnou legislativou. strasne rad bych ji videl, tedy tu predepsanou metodiku.
Hlídka, pokud je zima, provede maximálně orientační měření teploty a rozhodne se, zda měřit bude nebo nikoliv. V případě sporu se pak postupuje tak, jak jsem popsal výše a ohledně teploty je rozhodným orgánem ČHMÚ, který řekne, zda v těch místech teplota nižší byla nebo nikoliv.
Pro provoz měřících zařízení není nutné měřit teplotu okolí před započetím měření - není to podmínka daná homologací zařízení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Vždyť proto říkám, nechme to tak, jak to jemmira píše:ano, ale jak prokazes, ze jsi v intervalu -10 az +50? pohledem z okna? neprukazne . je to formalita, co si budem namlouvat, ale na formalitach se da leccos uhrat, ze.
BTW: ten interval je širší, takže to, že jsi v intervalu poznáš. U LTI20-20 je to konkrétně -30 až +60 MicroDigicam -10 až +50 a PDačko 0 až +40
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time