VW Golf GTI
Re: VW Golf GTI
Neřekl bych, že končí, ono je to otázka preferencí. Já bych se nevrátil do 1xx ani omylem. Je to sice zábavnější díky zadnímu náhonu, neměl jsem s tím kupodivu problém vyjet slušný kolec ve sněhu a ledu bez řetězů, ale..... . Sralo mně tam prostě mnohem více, než v GTI V. Jenže je to otázka preferencí. Popravdě, asi bych si neuměl, v podobné ceně, vybrat nic jiné, než Golf V/VI. Prostě vzhled je pro mně bezkonkurenční. Teď mně moje GTI trošku nasralo (nemůže za to) a tak koukám, co bych mu provedl a opět jsem na tom stejném, koupil bych buď MKV R32, nebo MKVI GTI, jiné bych už neuplatil (samo ne nové). Možna ještě Scirocco. Ale nejvíce bych bral MKVI R20
Naposledy upravil(a) swenak dne čtv 28 črc 12:47, celkem upraveno 1 x.
Re: VW Golf GTI
Zajímavé, já žil v domnění, že 130i má kolem 1500 kg. Mea culpa.d1.8t píše:130i má pohotovostní 1375kg, provozní + 75kg. GTI IV má pohotovostní 1318kg s manuálem, 1339kg s dsg.
Re: VW Golf GTI
Tady srovnání, snad to tu nebylo.
http://www.youtube.com/watch?v=dXKVKc9rObI
http://www.youtube.com/watch?v=MXyD1SGaiiE
http://www.youtube.com/watch?v=dXKVKc9rObI
http://www.youtube.com/watch?v=MXyD1SGaiiE
Re: VW Golf GTI
Tak, blížím se k 10tkm a:
- ve sloupku u řidiče něco klepe
- praská rámeček okolo rádia
- při akceleraci na 1/4 - 1/3 plynu mezi 2500 a 3000ot něco zepředu celkem hlasitě chrastí
Dělá to někomu dalšímu? (jde mi o to, jestli to je systematický problém nebo individuální harašení)
- ve sloupku u řidiče něco klepe
- praská rámeček okolo rádia
- při akceleraci na 1/4 - 1/3 plynu mezi 2500 a 3000ot něco zepředu celkem hlasitě chrastí
Dělá to někomu dalšímu? (jde mi o to, jestli to je systematický problém nebo individuální harašení)
Re: VW Golf GTI
Hehe, já asi před dvěma hodinama těch 10000 překonal.Goggy píše:Tak, blížím se k 10tkm a:
- ve sloupku u řidiče něco klepe
- praská rámeček okolo rádia
- při akceleraci na 1/4 - 1/3 plynu mezi 2500 a 3000ot něco zepředu celkem hlasitě chrastí
Dělá to někomu dalšímu? (jde mi o to, jestli to je systematický problém nebo individuální harašení)
První dvě závady nepotvrdím (jediné, co občas drnčí, jsou brýle v přihrádce na stropě, ale za to auto nemůže:-); s tou třetí nevím, je tam nějaký zvuk, ale tentýž mi dělala i Octavia RS, takže mu nevěnuju pozornost.
Re: VW Golf GTI
Kluci kolik vám to v golfíku VI GTI žere? Zajímalo by mě tempo 180 tempomat dalnice, pak třeba normální jízda předjíždění atd okolo 120- 160ti po okreskách (tam kde jezdim se to může) a pak třeba výhradně po městě bez přemejšlení?
SSS - vdechne tě do života
Re: VW Golf GTI
Město 6 - 20 (obchvat / kolona), v průměru tak 11
Plynulá jízda v limitech 60/100/140 - 8
Rychlá dálnice (tempomat 180, při zbrždění plnej a znova tempomat) - 11-15 podle provozu
Plynulá dálnice (tempomat 160, občasný výlet k 180) - 10
Plynulá okreska (90 - 120) - 7-8
Rychlá okreska - 15
Posledních pár nádrží jezdim hlavně město / okresku / dálnici ve stejnym poměru a plynule (60 / 120 / 160), průměr 9.0
Plynulá jízda v limitech 60/100/140 - 8
Rychlá dálnice (tempomat 180, při zbrždění plnej a znova tempomat) - 11-15 podle provozu
Plynulá dálnice (tempomat 160, občasný výlet k 180) - 10
Plynulá okreska (90 - 120) - 7-8
Rychlá okreska - 15
Posledních pár nádrží jezdim hlavně město / okresku / dálnici ve stejnym poměru a plynule (60 / 120 / 160), průměr 9.0
Re: VW Golf GTI
V podstatě potvrzuju Goggyho slova. Dlouhodobý průměr mám 9,16. Navíc mám pocit, že kolem 10000 se motor "umoudřil" a spotřeba trošku klesla (nijak výrazně ale).
Re: VW Golf GTI
Tak mě napadá - nevíte, jestli mají automobilky (konkrétně) VW nějaký feedback? Jak pokládám Golf za ergonomicky velmi zdařilé auto, jsou dvě věci, které mě štvou na rádiu RCD 510 a rád bych jim to dal nějak vědět (a tajně doufal, že to v nějakém FW opraví).