jak překlemovat airbag
- MaRRos
- Autoškolák
- Příspěvky: 28
- Registrován: pát 17 čer 12:27
- Bydliště: Heřmanův Městec
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak překlemovat airbag
mise splněna : airbag i piropatrona překlemovány a vše bez poruchy ... a ted mi zase může někdo tvrdit, že to nejde
Mároš - C2 VTSport
Re: jak překlemovat airbag
gratulace. mel by ses podelit s finalnim resenim. co kdyby to chtel delat jeste nedko jiny .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: jak překlemovat airbag
jako jestli by šlo jen o tu kontrolku, tak bych neviděl jako velkej problém ji přepojit na jinou, co se chová podobně.......takhle jsem kdysi pořešil u Mazdy špatnou elektroniku alťáku....všechno běhalo,jen kontrolka dobíjení svítila. Přepojeno na kontrolku mazání a vše bylo rázem OKMaRRos píše:ale zkuste svíst 10 lidí trochu zajímajících se o auta a schválně kolika z nich budete muset vysvětlovat "proč" a "co" že vám to tam svítí?
Niko nadžanel ko kerdža
- MaRRos
- Autoškolák
- Příspěvky: 28
- Registrován: pát 17 čer 12:27
- Bydliště: Heřmanův Městec
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak překlemovat airbag
Pickuper : tak to je super oprava... lepší nevědět.
mmira : finální řešení je následující. Stačí nahradit airbag a případně piropatronu odpůrkem / rezistorem.
Postup je asi následovný, VŽDY odpojit baterii rozpojit konektor bagu a oměřit velikost odporu. Do bagu vedou
3 kablíky, jedním se dává impulz k vystřelení a na dalších dvou se měří potřebný odpor. Kdyby někdo nemohl nic
naměřit tak se schválně mrkněte zda se vám při rozpojení taky nevyzkratuje ten konektůrek bagu (jako u mého
citroena). Pak stačí bag odstřihnout a naletovat odpor přibližně stejné velikosti naměřené hodnoty. U piropatrony je to
totéž. Vše zaizolovat, připojit baterii a hurá jezdit...
mmira : finální řešení je následující. Stačí nahradit airbag a případně piropatronu odpůrkem / rezistorem.
Postup je asi následovný, VŽDY odpojit baterii rozpojit konektor bagu a oměřit velikost odporu. Do bagu vedou
3 kablíky, jedním se dává impulz k vystřelení a na dalších dvou se měří potřebný odpor. Kdyby někdo nemohl nic
naměřit tak se schválně mrkněte zda se vám při rozpojení taky nevyzkratuje ten konektůrek bagu (jako u mého
citroena). Pak stačí bag odstřihnout a naletovat odpor přibližně stejné velikosti naměřené hodnoty. U piropatrony je to
totéž. Vše zaizolovat, připojit baterii a hurá jezdit...
Mároš - C2 VTSport