Školení od P.Jandy

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od Bond007 »

koncernova_simonka píše:na každou vaši jízdu se stála fronta, neměla jsem odvahu se do ní postavit s blicím pytlíkem v ruce :D
a koukala jsem pred sebe, nemohla jsem hybat hlavou aby mi nevlaly vlasy :)
tak jasny, lepsi se neuspesne dostavat do zabavniho parku nebo kourit v kufru :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od Bond007 »

acer.t píše:já jel vyhlídkovou trasu :D koukala se kam chtěla :D

jak jsem koukal na druhé video tak mám pro všechny pěkné video "jak vypadá NS" projetu hezky pomalu s rozvahou :D
obzvlast bych upozornol na prvni 3 vteriny videa kdy jsem v zaberu L-)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
koncernova_simonka
Autoškolák
Příspěvky: 77
Registrován: stř 29 čer 07:22

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od koncernova_simonka »

Bond007 píše:
koncernova_simonka píše:na každou vaši jízdu se stála fronta, neměla jsem odvahu se do ní postavit s blicím pytlíkem v ruce :D
a koukala jsem pred sebe, nemohla jsem hybat hlavou aby mi nevlaly vlasy :)
tak jasny, lepsi se neuspesne dostavat do zabavniho parku nebo kourit v kufru :D
nonono ...
nebudu obhajovat své vykuřování v kufru, ale tak nějak mě to bavilo .. bylo se pořád na co koukat a hlášky kolem mě taky bavily, takže za mě spokojenost ;) vzhledem k situaci, kdy kdybych zavřela oči, než bys napočítal do tří, usnula bych ..
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od Bond007 »

tak za par let, az se zase podari vyrazit na NS, bude snad vic casu :) Pavel bude moct vozit a nebude ostatni otravovat s "lama detektorem" kterej, jaka nahoda, nesel nainstalovat akorat k nemu do auta :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od acer.t »

Bond007 píše:tak za par let, az se zase podari vyrazit na NS, bude snad vic casu :) Pavel bude moct vozit a nebude ostatni otravovat s "lama detektorem" kterej, jaka nahoda, nesel nainstalovat akorat k nemu do auta :D
nešel ? :D hm hm :D
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od drugster »

jj, nekomunikovalo to, presne si to pamatuji jak z toho byl "zklamany" :D
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od pjanda »

Neslo to vubec pripojit. Ja zklamany byl, nektere informace co to zobrazovalo byly zajimave...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od drugster »

Ukazovalo to zajmave veci. Fakt jsem se snazil jet a stejne mi to porad nadavalo Full trotl :D
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od pavproch »

Tak sem přišel o iluzi... sem si myslel, že jezdím (docela) rychle... nejezdím.... před chvílí sme s pj dali menší společnou "rekreační" vyjíždku ČB-Velešín a zpět (2x, Bohoušku, 2x...) mno, chvílema sem ho i uvisel na dohled (dlouhý, místama hooodně dlouhý dohled...) :D

Jo a taky v čistotě práce s plynem a brzdou mám ještě určité rezervy, no....

Ale hlavně sem měl možnost přímého srovnání pocitu z jízdy s e90preface 30i N52 vs. e91postface 30i N53 (s batohem a 4hrabem)... Pavel mi pučil sjet s tím jeho a já s mým bramborem.... dva metráky rozdílu a méně rotačních setrvačných hmot nesmaže ani více Nm/kW... ale hlavně.... potvrdil sem si, co už sem tu psal, že při rozjezdech to posraté EUR5 vítězí i nad 272bhp, a to na celé čáře.... a také, že nad 4k toček po odřazení se v N53 otáčkám vůbec, ale vůbec nechce dolů...

Pavle, díky. I za to kafe.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od pjanda »

Jeli jsme vyletne, vsak jsme meli vyletni auta :) Tady se da jet jeste mnohem rychleji, jdou tam i dve mista, kdy jsou kola do vzduchu, ale o to tu neslo a navic provoz... Treba to jeste vyjde pres tyden a dame SS s necim poradnym, myslim, ze by to bylo vhodne :)

N52 a N53 zajimave srovnani, kdyz jsem se vratil do 330i s N52, kterou jinak povazuji za dost tupe auto, citil jsem se, jako bych usedl Rockymu v ringu za krk a musel ho vodit mezi provazy :) Spojka, brzy, rizeni, razeni, plyn, to vse je o u letosni 330i o dost mekci, jemnejsi, aktivnejsi... Ale rekl bych, ze nic z toho by mi nejak zvlast nevadilo, je to proste pohodovejsi auto, ale ty otacky padaji taaak straaasne pomaluuu, ze se to vubec neda popsat slovy :) Toto by BMW opravdu delat nemelo a asi bych to nesnesl. A co me opravdu dostalo bylo otupeni motoru pri jizde na zpatecku, to jsem musel dat skoro plny plyn, abych prekonal ten minikopecek na parkovisti :)

Ale porad je to dobre a nepochybuji o tom, ze ty negativni zmeny od stavu nekdy v roce 2007-8 jsou jen lehoucky odvar toho, co za zmeny nas ceka u F30...

Kazdopadne i ja dekuji, zes prijel a mohli jsme to aspon kratce projet :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět