ad RX-8: diky za nazory. KAzdopadne sme tu na BMW fore, tak dalej znova o BMW
mam (mozno) hlupu otazku. E46: ked mam zapnutu klimu, vsimol som si, ze nezavisle na nastavenej teplote sa kompresor vobec nevypina. je to normalne? chapem to, ze ked to potrebuje chladit (teplota v intereiery je > ako nastavena) tak komresor bezi a chladi, ale ked je to uz schladene, preco sa ten komresor nevypne a nasledne zapina/vypina podla potreby? vsimol som si to, ze aj pri nastavenych napr 25C, sice ventilator ide na minimum ale stale to pusta dost ladovy vzduch. Schvalne som potom teplotu nastavil napr na 29C a kompresor stale fical. Asi servis, ze?
este doplnim, ze kompresor sa u mna skutocne vypne az po stlaceni tlacitka chladenia klimatizacie.
jancsi píše:vsimol som si to, ze aj pri nastavenych napr 25C, sice ventilator ide na minimum ale stale to pusta dost ladovy vzduch. Schvalne som potom teplotu nastavil napr na 29C a kompresor stale fical. Asi servis, ze?
este doplnim, ze kompresor sa u mna skutocne vypne az po stlaceni tlacitka chladenia klimatizacie.
Není to třeba proto, že je pro člověka sedícího v interiéru lepší varianta když klimatizace pracuje s co nejnižší teplotou vzduchu a s co nejmenším průvanem? Schválně to dneska na cestě domů zkusím ale taky myslím, že mi to na E46 nevypíná.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Clovece neviem. On napriek tomu, ze ten prud vzduchu je minimalny, ale dost ladovy - tak to navodzuje pocit zimy. A tym, ze tu "auto" teplotu zvysujem sa toho ladoveho vdzuchu nezbavim.. + sekundarny efekt u mna je, ze pri beziacom kompresore cely motor mam nejaky hlucnejsi. V oktavke mi ten kompresor spinal len ked bolo treba + mam pocit ze aj dokazal znizovat svoje otacky podla potreby (ale to sa mozno mylim).
jancsi píše:Clovece neviem. On napriek tomu, ze ten prud vzduchu je minimalny, ale dost ladovy - tak to navodzuje pocit zimy. A tym, ze tu "auto" teplotu zvysujem sa toho ladoveho vdzuchu nezbavim.. + sekundarny efekt u mna je, ze pri beziacom kompresore cely motor mam nejaky hlucnejsi. V oktavke mi ten kompresor spinal len ked bolo treba + mam pocit ze aj dokazal znizovat svoje otacky podla potreby (ale to sa mozno mylim).
To, jestli je vzduch z výdechů v palubovce ledový nebo na průměrné výstupní teplotě počítané klimou, si reguluješ vertikálně orientovaným kolečkem mezi dvěma prostředními výdechy, stejně tak už to měla např. pětková řada v roce 88. V jakémkoli slunečném počasí ale ledový bude, těmi pár výdechy udržet průměrnou teplotu v proskleném interiéru asi ani jinak nejde.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Vcera jsem videl nazivo 1M.. Prvni dojem - vypada to jak malej tank Ne, opravdu me prekvapilo, ze je to hodne robustni. Co me prekvapilo vic, byl takovy nemastny neslany zvuk, ale neberu to jeste jako finalni dojem, pac na ulici byl bordel a zvuk se ztracel v hluku provozu. Takze doufam, ze se mi nekdy postesti to slyset lepe.
RedBaron píše:To, jestli je vzduch z výdechů v palubovce ledový nebo na průměrné výstupní teplotě počítané klimou, si reguluješ vertikálně orientovaným kolečkem mezi dvěma prostředními výdechy, stejně tak už to měla např. pětková řada v roce 88. V jakémkoli slunečném počasí ale ledový bude, těmi pár výdechy udržet průměrnou teplotu v proskleném interiéru asi ani jinak nejde.
to s tou teplotou je vlastne pravda. Este ma prekvapuje teda ta vyssia hlucnost motoru pri zatazi motora pri behajucom kompresore. Vnima to aj niekto iny odtial? Niekto s hladkou benzinovou R6.
No mna hlavne udivuje hlucnost samotneho kompresoru (ak to nie je pripad iba mojho auta), bude to asi tym, ze je hned za oknom a samotnou tichostou motora Ale pocitujem, aj iny zvuk aj iny priebeh vykonu ked je zapli kompresor, hlavne po meste...pri dialnicnom presune, uz to clovek nevnima vobec... (E46 325i)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...