BMW Divize
Re: BMW Divize
No, přinejmenším ten popisek "sehr selten" nelže...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Ne, ze by me toto propagandisticke video bralo u srdce, ale do budoucnosti BMW je treba se podivat Oni si zjevne skutecne mysli, ze tudy vede cesta. A nejradeji mam slova "zero emission"...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Koby píše:Noo.. Jako je to pravda... Ale pokud tě okolnosti přinutí mít jedno auto, nevymyslíš nic lepšího než bmw... Mx-5 se 4 sedačkama a střechou pevnou se nedělá zatím
A co tak RX-8? Viem ze je to tu total offtopic, ale zaujimal by ma len nazor.. To auto som nikdy nesoferoval, ani neviem za co sa to predava ale je to takisto trocha ine auto, ma to uz aj 4 sedacky, pride mi zaujimave, akurat netusim ci dokaze zabavit ako MX-5...
Inak suhlas tazko sa najde nejaky konkurent 3er e46, stale je to (bohuzial) jedna z najlepsich volieb...
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
Šťastná zelená budoucnost! A nebudou už taky žádné války a hladomor a zločiny a jaderné zbraně a AIDS a sirotci a zarostlé nehty na palcích u nohou...?pjanda píše:Ne, ze by me toto propagandisticke video bralo u srdce, ale do budoucnosti BMW je treba se podivat Oni si zjevne skutecne mysli, ze tudy vede cesta. A nejradeji mam slova "zero emission"...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Beaumont: Vsechno bude, i banany budou "Vtipne" v souvislosti s timto videem je, ze par mesicu po teto "afere"
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/se ... en-pravdu/
byl z BMW NA odejit Jim O'Donell. Presne podle ocekavani to nechali tri mesice vychladnout a trada, na miste je Ludwig Willisch, dosavadni sef evropskych prodeju, ten uz ma urcite v elektromobilech jasneji
Samozrejme, at si kazdy ridi vlastni firmu po svem, ale fascinuje me, jak vysoko na zebricku priorit je takova - s prominutim - hovadina jako slepa vira v elektrickou budoucnost. Protoze O'Donell byl jinak uspesny, i v ne uplne lehkych casech dostal BMW v Americe dale (loni prodeje +10,1 %, letos dokonce +18,1 %, USA jsou pro BMW druhy nejvetsi trh vubec). Takovi lide neodchazeji, pokud sami nechteji...
Oficialni duvody nema smysl rozebirat, vse jde presne podle ocekavani, takze netreba pochybovat, odkud vitr vane.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/se ... en-pravdu/
byl z BMW NA odejit Jim O'Donell. Presne podle ocekavani to nechali tri mesice vychladnout a trada, na miste je Ludwig Willisch, dosavadni sef evropskych prodeju, ten uz ma urcite v elektromobilech jasneji
Samozrejme, at si kazdy ridi vlastni firmu po svem, ale fascinuje me, jak vysoko na zebricku priorit je takova - s prominutim - hovadina jako slepa vira v elektrickou budoucnost. Protoze O'Donell byl jinak uspesny, i v ne uplne lehkych casech dostal BMW v Americe dale (loni prodeje +10,1 %, letos dokonce +18,1 %, USA jsou pro BMW druhy nejvetsi trh vubec). Takovi lide neodchazeji, pokud sami nechteji...
Oficialni duvody nema smysl rozebirat, vse jde presne podle ocekavani, takze netreba pochybovat, odkud vitr vane.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
kurvi sa to teda nevidanym tempom. A to mame v prostredku leta rano pod 10C...
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
Je, to je stale firma do znacne miry (46,3 %) vlastnena potomky Herberta Quandta, kteremu sveho casu patrilo kde co vcetne casti Daimler-Benz. Nebyl to zakladatel, jak se casto traduje, on to postupne koupil, nejdrive okolo tretiny a kdyz chtel jeho podil na konci padesatych let koupit prave Daimler, prikoupil jeste dalsi akcie a od te doby tomu vladnul. Po jeho smrti (1967) to prevzali deti a ty tomu vice ci mene vladnou dodnes, byt se to uz take generacne promenilo.ExFun píše:Je známa akcionářská struktura BMW AG?
Jak moc tomu dnes realne veli je ale otazka, v exekutive nikdo z nich davno neni. Podle me za upadkem BMW stoji Joachim Milberg, ktery prisel po Pischetsriederovi nejprve jako CEO a od roku 2004 je predsedou dozorci rady. Neznam ani jednoho z tech panu, ale casove to vicemene odpovida. Hlavne od roku 2004 uz se nestalo vylozene pozitivniho prakticky nic Tedy pokud uvazime delku cyklu uvadeni uplne novych veci do vyroby...BMW.com píše:
Stefan Quandt: 17.4%
Johanna Quandt: 16.7%
Susanne Klatten: 12.6%
Free Float: 53.3%
Snazil jsem se neco najit o jeho nazorech, ale moc jsem toho nenasel. Necekam za vyvojem BMW ani tak cloveka se sklony k "environmentalismu", ale spise radneho oportunistu. Jsem si celkem jist, ze kdyby zitra EU zavelela, ze planetu je treba oteplit pred hrozbou dalsi doby ledove, bude to BMW, kdo jako prvni prispecha s sestnactivalci se spotrebou 100 na 100, programem Tepla Planeta (tp), jizdnim rezimem Heat Pro, systemem Only Start/Never Stop, ktery stejne jako dnesni Start/Stop nepujde vypnout atd. Proste takto se chova nekdo, kdo jedna podle toho, kam zrovna vitr vane, ne racionalne jednajici clovek snazici vytvorit neco siteho na miru skutecnym potrebam...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Rx-8 - přemýšlel bych, ani motoru se nebojím, repase tech stírátek co se kazej nestojí milion jak se píše atd.. Má to lsd, nějaká ta zábava s tím je... Ale ta spotřeba... Ono je rozdíl při dnešním benzínu jezdit do desíti nebo za 14 litrů už... Resp. takto. Jsou auta, u kterých bych tuhle spotřebu akceptoval, ale RX-8 to nenijancsi píše:Koby píše:Noo.. Jako je to pravda... Ale pokud tě okolnosti přinutí mít jedno auto, nevymyslíš nic lepšího než bmw... Mx-5 se 4 sedačkama a střechou pevnou se nedělá zatím
A co tak RX-8? Viem ze je to tu total offtopic, ale zaujimal by ma len nazor.. To auto som nikdy nesoferoval, ani neviem za co sa to predava ale je to takisto trocha ine auto, ma to uz aj 4 sedacky, pride mi zaujimave, akurat netusim ci dokaze zabavit ako MX-5...
Inak suhlas tazko sa najde nejaky konkurent 3er e46, stale je to (bohuzial) jedna z najlepsich volieb...
Re: BMW Divize
Spotřebu paliva stejnou jako supersporty, nadměrnou spotřebu oleje a jistou křehkost a krátkou životnost wankelu byla schopna zkousnout spousta lidí u tak vyhraněného auta jako je RX-7, tam když člověk vidí jak auto totálně nezná nedotáčivost, je odpružené stejnými "propiskovými" pery vpředu jako vzadu a celé je to neskutečně lehké až muší, hravé a účinné, může tyhle věci přehlídnout. Ale u RX-8, která je jen takovým plácnutím do mainstreamu s trochou samoúčelné extravagance ve formě sebevražedných dveří aby si toho auta vůbec někdo všiml, tam fakt nevím. Podle mě jediný dobrý wankel je s přeplňováním, v atmosférické podobě spíš připomíná omylem zastavěný motocyklový agregát.Koby píše:Rx-8 - přemýšlel bych, ani motoru se nebojím, repase tech stírátek co se kazej nestojí milion jak se píše atd.. Má to lsd, nějaká ta zábava s tím je... Ale ta spotřeba... Ono je rozdíl při dnešním benzínu jezdit do desíti nebo za 14 litrů už... Resp. takto. Jsou auta, u kterých bych tuhle spotřebu akceptoval, ale RX-8 to neni
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601