ja hlavne necekam to, ze behem 10tkm mi u bezneho auta motor sezere 3-4litry oleje. A necekam, kdyz uz se to stane a mam senzor kontroly hladiny, ze mi to neoznami. U soucasneho auta mi to funguje vyborne, to, ze to nefungovalo u Alfy neni chyba ridicu. Taky veris spouste senzoru v aute ze? Nebo jak casto kontrolujes, ze ti funguje ABS? Kazdou jizdu? Ja nikdy. A ze se zaprisahnou k necemu? Takoveho neznam, co by to kontroloval kazdou jizdu a zadrelo se to.beaumont píše:goes: Jenže motor 2.0 T.S. se občas "kousl" i lidem, kteří se zapřísahali, že olej pravidelně kontrolují měrkou a dolévají. Ty snad čekáš, až se Ti rozsvítí kontrolka mazání?
Alfa 156, poruchovost?
Re: Alfa 156, poruchovost?
Re: Alfa 156, poruchovost?
Jenze tady Radku resis neco jineho nez na co B. narazel. Nedostatkem oleje to asi nebude, kdyz ho nekteri ridici pravidelne dolevali bez ohledu na nejaky senzor
Re: Alfa 156, poruchovost?
Moje Alfice si vezme tak 1-2 litry oleje na 10.000 km (interval výměny), to je ovšem V6 s turbem. Stav oleje kontroluju nejpozději každých 1.000 km (spíš 500) a láhev na dolití mám pořád s sebou...
A popravdě ani nevím, jestli tam mám čidlo na hladinu (množství) oleje, rozhodně mi ho to nikde neukazuje na budíku nebo v displeji (žádný displej tam ani není). Většina aut má stejně jen čidlo tlaku oleje.
A popravdě ani nevím, jestli tam mám čidlo na hladinu (množství) oleje, rozhodně mi ho to nikde neukazuje na budíku nebo v displeji (žádný displej tam ani není). Většina aut má stejně jen čidlo tlaku oleje.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa 156, poruchovost?
beaut: divej mi je to uprimne uplne jedno jak to je. Realne se to zadiralo pro to, ze dosel olej. Senzor hladiny oleje tam mas a asi o tom ani nevis. Mimo tlaku ti to meri i stav a na stejne kontrolce ti to bude svitit c ervene.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon 28 bře 10:21
Re: Alfa 156, poruchovost?
Hele je nesmysl tohle auto tunit?
Re: Alfa 156, poruchovost?
zalezi jaky motor, V6 a GTA ma smysl tunit
Re: Alfa 156, poruchovost?
Souhlas s goesem, V6 a GTA ano, ale s rozumem. Navrhoval bych:
1) U GTA určitě samosvorný diferenciál, který tam z dost nepochopitelných důvodů chybí. Mnoho alfistů úspěšně používá samosvor ze 147 / GT Q2, což byla auta s motorem 1.9 JTDm. Diferák Q2 se dá normálně koupit jako náhradní díl u Alfy a prý relativně snadno namontovat do GTA (nebo též GT 3.2 V6). Samozřejmě se dá použít i jiný samosvor, ale tam neznám detaily.
2) U V6 se standardním podvozkem trochu přitvrdit (nikoliv nutně snížit!), standardní podvozek + těžká V6 vede k nedotáčivosti, sportovní podvozek může pomoct. Zkusil bych začít dobrými (!) tužšími tlumiči. Já mám dobrou zkušenost s Bilsteiny B6 na mé GTV, ale rozhodně to není jediná možnost, nemluvě o pružinách, možná stabilizátorech...
3) Brzdy: ani brzdy s kotouči o průměru 330 mm prý nejsou příliš odolné proti vadnutí při vysoké zátěži (typicky na okruhu), o menších (305mm a 284mm) ani nemluvě.
4) Taková jednoduchá, ale celkem užitečná věc jsou polyuretanové silentbloky do ramen, např. značky Powerflex. U starších aut jako 156 už bývají normální silentbloky beztak často "načaté", výměna pomůže a stojí relativně málo.
5) Pro extrémisty samozřejmě existují možnosti na převrtání motoru V6 až na 3,7 litru a/nebo přeplňování (viz anglická Autodelta) a kdeco dalšího...
Naopak optický tuning jakéhokoliv druhu mi na 156 nesedí, ta je už v sérii tak krásná...
1) U GTA určitě samosvorný diferenciál, který tam z dost nepochopitelných důvodů chybí. Mnoho alfistů úspěšně používá samosvor ze 147 / GT Q2, což byla auta s motorem 1.9 JTDm. Diferák Q2 se dá normálně koupit jako náhradní díl u Alfy a prý relativně snadno namontovat do GTA (nebo též GT 3.2 V6). Samozřejmě se dá použít i jiný samosvor, ale tam neznám detaily.
2) U V6 se standardním podvozkem trochu přitvrdit (nikoliv nutně snížit!), standardní podvozek + těžká V6 vede k nedotáčivosti, sportovní podvozek může pomoct. Zkusil bych začít dobrými (!) tužšími tlumiči. Já mám dobrou zkušenost s Bilsteiny B6 na mé GTV, ale rozhodně to není jediná možnost, nemluvě o pružinách, možná stabilizátorech...
3) Brzdy: ani brzdy s kotouči o průměru 330 mm prý nejsou příliš odolné proti vadnutí při vysoké zátěži (typicky na okruhu), o menších (305mm a 284mm) ani nemluvě.
4) Taková jednoduchá, ale celkem užitečná věc jsou polyuretanové silentbloky do ramen, např. značky Powerflex. U starších aut jako 156 už bývají normální silentbloky beztak často "načaté", výměna pomůže a stojí relativně málo.
5) Pro extrémisty samozřejmě existují možnosti na převrtání motoru V6 až na 3,7 litru a/nebo přeplňování (viz anglická Autodelta) a kdeco dalšího...
Naopak optický tuning jakéhokoliv druhu mi na 156 nesedí, ta je už v sérii tak krásná...
Naposledy upravil(a) beaumont dne pon 28 bře 12:46, celkem upraveno 1 x.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa 156, poruchovost?
a pridam jeste jednu vec - nakoupil bych u novitecu nebo u autodelty u jinych bych veci nekupoval. Ti umi dodat veci primo na miru, odzkousene, funkcni apod.
Re: Alfa 156, poruchovost?
kurde, že bych to potunil? jaro je tu, cas na vrtani v aute. Na squadre si jeden typek tedka vcelku dost krute poladil V6, sem zvedav, o vikendu na okruhu se uvidi . . a aspon chytnu inspiraci . .
nejkrasnejsi 156 je v originalnim stavu, žádnej tučnyng
beamont: jedes na sraz do bruntalu?
nejkrasnejsi 156 je v originalnim stavu, žádnej tučnyng
beamont: jedes na sraz do bruntalu?
Re: Alfa 156, poruchovost?
PeTr7650: Ne, nejedu. Asi se objevím v sobotu v Brně na okruhu, ale ne s Alfou, nýbrž s veteránem.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!