Octavia II FSI: DSG ano či ne
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
jakou souvislost ma O2 a katalog passatu variant?
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Ten,že se ten motor dělal s Tiptronicem,ne s DSG.
Tady je katalog Octavie: http://www.uloz.to/9689666/octavia-catalogue-cz-pdf
Tady je katalog Octavie: http://www.uloz.to/9689666/octavia-catalogue-cz-pdf
Naposledy upravil(a) Dix dne pát 15 črc 13:29, celkem upraveno 1 x.
Bez bodů
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Tak to zas nemá taký súvis, koncern to kríži v každom aute inak (viď. napr. novú A4 s 1.8TSI a multitronic a iné modely DSG), ale O2 naozaj s 2.0 FSI mala tiptronic.
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
HDM? No tak to je pecka.. To je vystaráno. To chci. HDM je snad nesmrtelný a i kdyby - tiptronic umí snad kde kdo opravit čupr
dix: k čemu mi má být ten katalog passata?
dix: k čemu mi má být ten katalog passata?
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Ceda:To byl překlep.Nahoře je katalog k OII.Ten motor se dával i do B6.
Bez bodů
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Céda: chceš mi teda říct, že sis byl projet Octu FSI s tiptronicem a myslel sis, že to je DSG?
Co se týče mého DSG, tak já bych olej vyměnil, ale při velkém servisu v 60tkm mi v servisu řekli, že se to mění až ve 120tkm No a někdy ve 110tkm to začalo jebat. Rány jak sviňa při podřazování, atd. Do áček to šlo s hezkými 119tkm...
Co se týče mého DSG, tak já bych olej vyměnil, ale při velkém servisu v 60tkm mi v servisu řekli, že se to mění až ve 120tkm No a někdy ve 110tkm to začalo jebat. Rány jak sviňa při podřazování, atd. Do áček to šlo s hezkými 119tkm...
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Já tě varoval. Ta kombinace je příšerná. Myslím, že jsem se tady o Golfu V s 2.0FSI 110kW 6-Tiptronic nanadával dost.
1) Podle všeho ta převodovka zabíjí motor, který je nejlepší 3500+, naopak převodovka jej drží nízko.
2) ta kombinace neskutečně žere (na velikost auta). Jezdí to zhruba za tolik jako 330i, které je ovšem někde úplně jinde.
3) legendy o nesmrtelnosti HDM zapomeň - kdyby tomu tak bylo, nejsou firmy, co se specializují na repase HDM. A navíc se tam má měnit olej - o čemž ovšem výrobci zrovna velkým písmem neinformují.
Výhodou může být nízká nákupka, protože ty auta nikdo nechce
1) Podle všeho ta převodovka zabíjí motor, který je nejlepší 3500+, naopak převodovka jej drží nízko.
2) ta kombinace neskutečně žere (na velikost auta). Jezdí to zhruba za tolik jako 330i, které je ovšem někde úplně jinde.
3) legendy o nesmrtelnosti HDM zapomeň - kdyby tomu tak bylo, nejsou firmy, co se specializují na repase HDM. A navíc se tam má měnit olej - o čemž ovšem výrobci zrovna velkým písmem neinformují.
Výhodou může být nízká nákupka, protože ty auta nikdo nechce
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
ExFun: no zhodou okolností som asi 3 - 4 dni dozadu pozeral autocsout (uvažujem o obmene) a octa 2.0 FSI automat ma napadla ako ideálna volba a s rozumnou výbavou a malým nájazdom okolo 15t eur. Nie je to vela, ale predsa len sú to zhruba 4 - 5 ročné autá a to nie je najmenej (ale ani staré). Takže ani to nie je až taká výhoda.
napr. táto http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v41cxg4chfcw má dobrú výbau 3 roky niečo ale podla profilovej foto zjavne minimálne prelakovaná ak nie poriadne búraná.
napr. táto http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v41cxg4chfcw má dobrú výbau 3 roky niečo ale podla profilovej foto zjavne minimálne prelakovaná ak nie poriadne búraná.
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Hele, nebylo by lepší vzít raději tu čtyřkolku? S tou mi riziko připadá menší než u jakéhokoliv automatu a když automat jako takový nevnímáš jako zásadní výhodu...?Předseda píše:(...) Původně jsem o DSG neuvažoval - a to hlavně z obav že by bylo po někom podobnym jako je Vasco No ale vzhledem k tomu že nemužu najít žádný pěkný kus a když tak je ve 4kolce nebo právě v automatu.. (...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Octavia II FSI: DSG ano či ne
Přídávám se k zastáncům manuálu. I když mi automat většinou nevadí, u 2.0 FSI silně neagativně ovlivňuje charakteristiku motoru. Lineární přísun výkonu se daleko lépe využívá s manuálem, automat se neustále snažil držet otáčky nízko jak u dieslu a reakční doba na sešlápnutí plynu byla pak dost tristní. Atmosferických 150 koní je zkrátka na automat dost málo. Po přesednutí z manuálu do automatu působí motor daleko víc zdechle. Spotřebu zhodnotit nedokážu, protože jsem s nimi jezdil jen na předváděčce, ale vyšší bude určitě (pokud nepůjde o eco rally).