d: To verim Nevis o nekom, kdo by daval nize standardni sedacky na E46? U sedanu/manualne nastavitelnych to problem neni, ale v kupe/elektricky nastavitelnch je to potiz. Vejdu se tam bez problemu, ale sedi se vysoko a to dava prilis znat odstredive sily. Krom toho je opravdu trapne sedet v takovem aute vys nez v bezne E90 O 1er ani nemluve...
Poptám se, ale až večer teď mám před sebou 12h cestování.
Jinak to Recaro mu montovali někde v Jižních Čechách. Pěkně udělaná konzole, slušný dílenský zpracování. Líbilo se mi to.
BMW 1 M Coupe ocima Jeremyho Clarksona v nove sezone Top Gearu Je az prekvapive pozitivni... Cas na tom jejich "okruhu" je take mimoradne dobry, coz ale bude dano hlavne jeho technickym charakterem, kde to uz podle drivejsich casu 1 M ocividne jde.
pjanda píše:d: To verim Nevis o nekom, kdo by daval nize standardni sedacky na E46? U sedanu/manualne nastavitelnych to problem neni, ale v kupe/elektricky nastavitelnch je to potiz. Vejdu se tam bez problemu, ale sedi se vysoko a to dava prilis znat odstredive sily. Krom toho je opravdu trapne sedet v takovem aute vys nez v bezne E90 O 1er ani nemluve...
Takže jsem to s nimi řešil trochu dýl, neb jsme všichni byli na cestách a závěr je následující: Neznají nikoho kdo by byl schopen snížit seriovou elektrickou sedačku. Kámošovo auto byla už několikátá M3 e46 u který se tento problém řešil instalací Recaro.
Teoreticky, pokud by člověku nebylo líto peněz, by mělo jít seskládat sníženou kostru sedačky s ručním posuvem z coupe a nastrojit na ní polstry a čalounění z origo M3 sedačky. Pokud ale člověk nechce rozpárat origo sedačku a chtěl by to poskládat z dílů, vychází to na takovou raketu, že to zatím nikdo nezkusil a všichni dali přednost Recaru.