Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
goes: To je dobra zprava pro druheho majitele, ale horsi pro toho prvniho Ostatne jsem to tu psal hned uvodem - 147 nebyla spatna, opravdu ne, ale po 60 tkm byla prodejna za naprosto ubohou cenu. Mit toto jako prvni majitel chce hodne velke cuore...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Fiat a vše kolem nich
je to DE od duveryhodneho zrdoje a duvodem bylo to, ze se s tim nedokazal szit, proste mu to auto absolutene nesedelo. Tak to koupil rodicum.
Re: Fiat a vše kolem nich
jeste k Alfa Guliete malou vec, mel jsem pucenou na den-dva top verzi s TBI a 240 koniky, cekal jsem od toho vse, ale naproste zklamani. I ten design mne nejak neuchvatil, zabavnost na urovni brava, tedy zadna a jizdni vykony na to, jaky to ma vykon naprosto nepresvedcive. Z meho pohledu jsem to auto zaradil v ramci jakesi tridy HH na temer samotny konec, asi bych tezko hledal jine auto, ktere mne tak zklamalo v teto kategorii.
Re: Fiat a vše kolem nich
goes: S tou 159 - to má holt někdo kliku (a jiný smůlu).
Giulietta: Tak na svezení s QV jsem zvědav, já se zatím dostal jen k základní 1.4 T-Jet 120 koní a k naftě (170 koní). Fungovalo to v rámci možností pěkně, DNA je super nápad jak obejít emisní předpisy, ale je to prostě moderní (= těžký, bezpečný...) hatchback, co dodat. Na druhou stranu bych to auto pořád preferoval před A3, Golfem nebo Astrou, líp vypadá a má rychlejší řízení, což mi vyhovuje.
Giulietta: Tak na svezení s QV jsem zvědav, já se zatím dostal jen k základní 1.4 T-Jet 120 koní a k naftě (170 koní). Fungovalo to v rámci možností pěkně, DNA je super nápad jak obejít emisní předpisy, ale je to prostě moderní (= těžký, bezpečný...) hatchback, co dodat. Na druhou stranu bych to auto pořád preferoval před A3, Golfem nebo Astrou, líp vypadá a má rychlejší řízení, což mi vyhovuje.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Fiat a vše kolem nich
tak v beznych verzich bych tu preferenci videl podobnee, asi bych bojoval vuci astre, ta se mi taky zamlouva, ale z pohledu cuore sportivo je to des a bes ono nejlepsim kompromisem, vykonem, vybavou cenou je pro mne top jednoznacne v HH MPS...
Re: Fiat a vše kolem nich
megane je trochu jina kategorii HH, nez MPS. MPS beru z pohledu pouzitelnosti, zabavnosti, vykonu, ceny, vybavy apod. jizdnimi vykony na megan nema a to naprosto jednoznacne, MPS nema ani na nove WRX.
Re: Fiat a vše kolem nich
goes: Já ty Japonce nějak nemusím...
Současného Mégana RS jsem nezkoušel, ale ten minulý s divným zadkem jezdil moooc pěkně. Vnitřek byl hrozný - tedy kromě fajn sedaček - ale jinak povedený stroj.
Mezi HH bych asi sáhl po Focusu RS, ale to už je zase kousek jinde... Ale nejel jsem v něm, což mě mrzí.
Současného Mégana RS jsem nezkoušel, ale ten minulý s divným zadkem jezdil moooc pěkně. Vnitřek byl hrozný - tedy kromě fajn sedaček - ale jinak povedený stroj.
Mezi HH bych asi sáhl po Focusu RS, ale to už je zase kousek jinde... Ale nejel jsem v něm, což mě mrzí.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Fiat a vše kolem nich
FRS je divny mastodont, mi moc nesedl, ale ja HH nevidim jako ultimativni vikendovku. Na to bych si koupil jiny typ auta a pro bezny denni zivot pro mne FRS a ani megane neni vhodny.
Re: Fiat a vše kolem nich
No, na denní ježdění spíš Focuse ST nebo teď tu Giuliettu QV.
Astra OPC (minulá gen.) je už taky dost hardcore...
Astra OPC (minulá gen.) je už taky dost hardcore...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!