To jako u 20d?vasco píše:V klimkovickým tunelu stahuju okýnka pokaždé...

To jako u 20d?vasco píše:V klimkovickým tunelu stahuju okýnka pokaždé...
Ale no tak. Do fabie, která má deklarovaných 45 litrů klidně naliju 55 litrůpavproch píše:brambor potěšil.... nedělá z člověka pitomce jako třeba šáde....
vzpomínám, jak sem kdysi do e36 (s deklarovaným objemem nádrže 63lt) nalil opravdu 63litrů... a neska sem do brambora e91 při dojezdu dle BC 4až10km nalil 61.97 litru....![]()
zato šáde, škoda mluvit.... deklarovaných 60litrů = maximálně do toho naliješ 55litrů, i když už máš v nádrži saharu....
heh, jsem premyslel, proc mluvis o monitorech, CRT uz dnes temer nikdo nepouziva a kdo by to kupoval nove, zeacer.t píše:tak CRT je vyprodanéje tu někdo ze 67 ?:)
Já ti nevím, ale mě osobně zvukový projev dieselu vadí, neboť asi mám nějaký citlivější sluch, ale dunění při akceleraci, případně konstantní jízdě je pro mě velice nepříjemné, a to sem jezdil od TDI 66kW, 74kW, 77kW, TDCI, 3.0TDI a výsledek vždy stejný, při delších trasách mě z toho bolí hlava, takže s tímto tvrzením bych byl hodně opatrný, záleží na subjektivním vnímání daného jedince. Ale co se týče svistu turba, tak stím souhlas, to se líbí i měExFun píše:proč by ne? Mně se svist turba líbí. U dieselů je škaredý zvukový projev při stání, jak jedou, už pohoda.
Ano, ze zkušenosti s Octavii 2 TDI před FL mohu říci, že ta opravdu čudl na odvzdušnení nádrže neměla. Fabia 2 ho již opět mámmira píše:smoula: opravdu nema? posledne tesotvany hurvajz ho mel.